Edwin's JDM 1994 MR2 Turbo
Moderator: Pieten
Edwin's JDM 1994 MR2 Turbo
Ik ben de afgelopen vrije week druk bezig geweest met het monteren van mijn bodykit die ik een maand daarvoor binnen had gekregen uit Japan. Alles past supernetjes, dus het gaat als een speer - vrijwel geen aanpassingen nodig! Ik heb een combinatie gemaakt van verschillende merken:
Voorbumper: Do-Luck
Sideskirts: GReddy
Achterbumper add-ons: Abflug
Achterspoiler: Do-Luck
Spiegels: Ganador
Nu nog wachten op mijn velgen (Super Advan Racing Version 2) die ik vier maanden geleden al in Japan bestelde, dus die deze maand echt binnen moeten komen. Hier alvast wat foto's.
En hier alvast een preview foto van de velgen...
Voorbumper: Do-Luck
Sideskirts: GReddy
Achterbumper add-ons: Abflug
Achterspoiler: Do-Luck
Spiegels: Ganador
Nu nog wachten op mijn velgen (Super Advan Racing Version 2) die ik vier maanden geleden al in Japan bestelde, dus die deze maand echt binnen moeten komen. Hier alvast wat foto's.
En hier alvast een preview foto van de velgen...
- Mr2-wouter
- Zere vingers van het typen..
- Berichten: 2824
- Lid geworden op: 27 dec 2006, 21:22
- Type MR2: AW11
- Contacteer:
- Dorifto Deuce
- Zere vingers van het typen..
- Berichten: 902
- Lid geworden op: 27 dec 2006, 22:32
- Type MR2: AW11
- Contacteer:
- Dorifto Deuce
- Zere vingers van het typen..
- Berichten: 902
- Lid geworden op: 27 dec 2006, 22:32
- Type MR2: AW11
- Contacteer:
- Surferdude
- Berichten: 7723
- Lid geworden op: 01 jan 1970, 01:00
- Type MR2: AW11
- Contacteer:
[url=http://www.flickr.com/photos/arthur_mol ... /:w5rnltst][b:w5rnltst]flick[/b:w5rnltst][b:w5rnltst]r[/b:w5rnltst][/url:w5rnltst][/align:w5rnltst]
[img:w5rnltst]http://farm4.staticflickr.com/3069/1303 ... 67c5_n.jpg[/img:w5rnltst][/align:w5rnltst]
Tot nu toe alleen nog BPU's...
- ARC induction box
- Phoenix's Power intercooler kit met SPAL fan
- Aussie downpipe met heatwrap
- Apexi BOV
- HKS HiPower uitlaat
- Blitz bougiekabels
- TRD oliefilter, oliedop en radiateurdop
Binnenkort komen daar nog wat zaken bij, maar voorlopig hou ik het bij de standaard turbo en injectoren. Wel haal ik daar het maximale uit door de BPU's, een boostcontroller en Apexi PowerFC die ik ergens in de UK ga laten mappen komend jaar. Eerst alles wat ik nog heb liggen installeren:
- Defi meters & GReddy a-stijl houder / Defi display
- Blitz boostcontroller en power meter
- Blitz turbotimer
- Tein FLEX coilovers met EDFC
- Trust (GReddy) 330mm front brake kit
- Nieuwe fuseekogels / end links / stuurkogels
En dan moet de auto ook ergens in maart ofzo nog nieuwe lak krijgen... pfff... werk aan de winkel dus. Ik wilde voorkomen dat dit een soort TurboPepe thread zou worden waarin ik alles opnoem wat ik nog GA doen ipv wat ik al gedaan HEB (no offense), maar goed je vroeg erom.
- ARC induction box
- Phoenix's Power intercooler kit met SPAL fan
- Aussie downpipe met heatwrap
- Apexi BOV
- HKS HiPower uitlaat
- Blitz bougiekabels
- TRD oliefilter, oliedop en radiateurdop
Binnenkort komen daar nog wat zaken bij, maar voorlopig hou ik het bij de standaard turbo en injectoren. Wel haal ik daar het maximale uit door de BPU's, een boostcontroller en Apexi PowerFC die ik ergens in de UK ga laten mappen komend jaar. Eerst alles wat ik nog heb liggen installeren:
- Defi meters & GReddy a-stijl houder / Defi display
- Blitz boostcontroller en power meter
- Blitz turbotimer
- Tein FLEX coilovers met EDFC
- Trust (GReddy) 330mm front brake kit
- Nieuwe fuseekogels / end links / stuurkogels
En dan moet de auto ook ergens in maart ofzo nog nieuwe lak krijgen... pfff... werk aan de winkel dus. Ik wilde voorkomen dat dit een soort TurboPepe thread zou worden waarin ik alles opnoem wat ik nog GA doen ipv wat ik al gedaan HEB (no offense), maar goed je vroeg erom.
rsevo6 schreef:Voorkant vind ik heel net, achterkant is minder mijn smaak;)
Ga nog ffe door en je gaat kwa uitgaven met de 2 MR2's zo onderhand aardig in de richting van aanschafprijs van een oudere NSX::)
Dat mag Misschien komt dat nog wel als je hem in het echt ziet.
Die NSX, tja, dat is absoluut een superieur sturende auto, maar ten eerste zou ik die dan toch ook weer willen modificeren (dus nog meer doekoe's), en ik heb toch meer met de heerlijke turbo. Bovendien zou ik bij een NSX bang zijn om er zelf aan te sleutelen, op een of andere manier, en dat heb ik bij een MR2 helemaal niet.