rev6 koplamp-set

Verkoop van onderdelen van de EIGEN SW20/21/22 (2e generatie MR2). Alleen SW20/21/22 gerelateerd! FOTO PLUS PRIJS VERPLICHT!!!!

Moderator: Pieten

Plaats reactie
"J"
Ik lul al aardig mee !
Berichten: 34
Lid geworden op: 04 aug 2012, 18:30

rev6 koplamp-set

Bericht door "J" »

Hallo.

Na een tijdje op zoek te zijn naar een goede koop setije van rev6 koplampe, de originele zijn (vind ik) redelijk onbetaalbaar - £395.99 inc. VAT

Ik ben in contact gekomen met een tunings-onderdelenbedrijf, het einde prijs zal wel lager zijn maar het moet well interesant zijn oom meer dan 1 set te produceren.

Dus, willen wij dat hebben en wat is de rond prijs dat wij willen daar voor betaalen.

Dit is de informatie dat ik heb nodig oom verder te kunnen gaan met de onderdelenbedrijf.

Mvg, J.
Echo Whiskey

Bericht door Echo Whiskey »

Heb ik interesse in, echter moet uiteraard de kwaliteit goed zijn.
Zelf zou ik ze ook alleen willen met 2 xenon projectorlampen per koplampunit, dus bij dimlicht aan beide kanten van de auto 2 lampen, en voor grootlicht dezelfde lampen gebruiken.
"J"
Ik lul al aardig mee !
Berichten: 34
Lid geworden op: 04 aug 2012, 18:30

Bericht door "J" »

Echo Whiskey schreef:Heb ik interesse in, echter moet uiteraard de kwaliteit goed zijn.
Zelf zou ik ze ook alleen willen met 2 xenon projectorlampen per koplampunit, dus bij dimlicht aan beide kanten van de auto 2 lampen, en voor grootlicht dezelfde lampen gebruiken.
Dit zal plug and play set zijn met europese hella koplampunits.

mvg
MisterD
Ik lul al aardig mee !
Berichten: 169
Lid geworden op: 14 mei 2012, 19:19

Bericht door MisterD »

Ik heb ook interesse, rond de 200/250 vind ik mooi bedrag! :)
The undisputed power of Japanese :mini:
Gebruikersavatar
ArjenMR2
Ik lul al aardig mee !
Berichten: 238
Lid geworden op: 07 feb 2007, 22:00
Type MR2: AW11

Bericht door ArjenMR2 »

MisterD schreef:Ik heb ook interesse, rond de 200/250 vind ik mooi bedrag! :)
Denk dat je dat al kwijt bent aan alleen de projectorlenzen.

Maar als het niet veel meer wordt dan ongeveer €350 - 400, dan heb ik ook wel interesse.
Afbeelding
"J"
Ik lul al aardig mee !
Berichten: 34
Lid geworden op: 04 aug 2012, 18:30

Bericht door "J" »

ArjenMR2 schreef:Denk dat je dat al kwijt bent aan alleen de projectorlenzen.

Maar als het niet veel meer wordt dan ongeveer €350 - 400, dan heb ik ook wel interesse.
dat is ongeveer prijs dat onderdelenbedrijf heeft gegeven maar daar voor ik moet veel meer dan 10 setjes bestelen.
Gebruikersavatar
CelicaTwinCAm
Zere vingers van het typen..
Berichten: 548
Lid geworden op: 12 mei 2013, 11:56
Type MR2: SW20/21/22

Bericht door CelicaTwinCAm »

die 395 pond is ongeveer 500 euro, als daar alles bij zit vind ik het niet eens zo veel.
"J"
Ik lul al aardig mee !
Berichten: 34
Lid geworden op: 04 aug 2012, 18:30

Bericht door "J" »

ik vind €350 het beste prijs daar voor ;D
rsevo6
Zere vingers van het typen..
Berichten: 906
Lid geworden op: 02 jan 2007, 09:30

Bericht door rsevo6 »

[quote=""J""]ik vind €350 het beste prijs daar voor ;D[/quote]
Keep on dreaming...::) Zou me hogelijk verbazen als ze dat voor die prijs kunnen.
Alleen een kale set (4) goede (bijv hella) projectorlamp units kost al richting 300 E
Goedkopere units geven nauwelijks licht, dus leuk om te zien, maar zie je zelf niets mee..
"J"
Ik lul al aardig mee !
Berichten: 34
Lid geworden op: 04 aug 2012, 18:30

Bericht door "J" »

Mijn aanvraag bij de onderdelenbedrijf bedoelt dat eer zullen hella projectorlampen eer bij zijn.

Het prijs zal mooi zijn als het bestelling zal groot genoeg zijn...
"J"
Ik lul al aardig mee !
Berichten: 34
Lid geworden op: 04 aug 2012, 18:30

Bericht door "J" »

dus, het prijs rond 300-400 euro
wie wilt in de lijst?

1 "J"
"J"
Ik lul al aardig mee !
Berichten: 34
Lid geworden op: 04 aug 2012, 18:30

Bericht door "J" »

nice, niemand ? )))))))
Echo Whiskey

Bericht door Echo Whiskey »

Ik vind het verschil in prijs met de bekende merken te klein.
Daarbij is er gewoon te weinig duidelijk over wat je ervoor krijgt.

Een koplamp goedkoop maken kan iedereen, dus in ben benieuwd naar de kwaliteit van de units. ;)
"J"
Ik lul al aardig mee !
Berichten: 34
Lid geworden op: 04 aug 2012, 18:30

Bericht door "J" »

eer zijn allen maar paar mensen die hebben interesse, voor die paar mensen ik moet bij goede vriend van mij rev 6 nemen oom die bedrijf laten ideale kopie maken ?

Ze hebben gezegd, als ik zal veel setten bestellen, dan doe we dat, anders het is gewoon veel goedkoper voor mij - originele, Engelse rev6 kopen zonder vragen - mensen, willen jullie dat kopen? willen jullie die mooie hoofdlampen hebben met bij na dubbel goedkoper dan originele maar met de zelfde kwaliteit.. :-/
MarcoTwo
Berichten: 7457
Lid geworden op: 28 dec 2006, 13:13
Type MR2: SW20/21/22 + ZZW30
Contacteer:

Bericht door MarcoTwo »

Ik zou de kwaliteit wel beter maken (zeker qua plaatwerk/lakwerk/voorbehandeling).

Nu bladdert binnen een paar jaar de lak eraf met roestvorming tot gevolg.
Greetz, MaRco2!
Sinds juli 2001 lid. www.marotaxaties.nl
Afbeelding
"J"
Ik lul al aardig mee !
Berichten: 34
Lid geworden op: 04 aug 2012, 18:30

Bericht door "J" »

well.. iederen kunnen dat maken of bestelen maar iedereen blijven kopen bij Rogue Motorport met de prijs van ca 600 euro.

Ik heb alles wat is nodig oom de produceren met vergalde prijs maar niemand wilt dat.

eer zijn nog stage 21 voor schermen en nog... maar met zo interessante activiteit ... iedereen dat kan, iedereen dat wilt maar niemand doe dat en allemaal betaald dus dubbel..
Plaats reactie