mr 2 turbo

Vindt uw droom MR2. Of die onderdelen waar je al zo lang naar op zoek bent.

Moderator: Pieten

Plaats reactie
arjenkneepkens
Ik lul al aardig mee !
Berichten: 40
Lid geworden op: 17 sep 2013, 17:22

mr 2 turbo

Bericht door arjenkneepkens »

hallo allemaal

een tijdje terug heb ik mijn auto te koop gezet op het internet en nu komt er morgen iemand voor mijn auto kijken. ik heb mijn auto te koop gezet met de intentie om een mr2 turbo aan te gaan schaffen. maar natuurlijk staat er op het moment dat er iemand is met interesse voor mijn auto maar 1 op internet. dus vroeg ik mij af of er hier op het forum is die zijn mr2 turbo (sw20) te koop aanbiedt.
Gebruikersavatar
krijger
Berichten: 3000
Lid geworden op: 01 mar 2007, 14:54
Contacteer:

Bericht door krijger »

arjenkneepkens
Ik lul al aardig mee !
Berichten: 40
Lid geworden op: 17 sep 2013, 17:22

mr2 turbo

Bericht door arjenkneepkens »

Bedankt voor de reactie
deze ziet er inderdaad heel mooi uit maar is wel echt op het limiet van mijn budget. ook heb ik nog een topic gezien van rotte trol
maar daar is al een tijd niet meer op gereageerd en deze staat ook niet meer op de verkoop sites. maar dit vind ik ook een hele mooie.

andere suggesties sta ik voor open

alvast bedankt
Edje Turbo
Ik lul al aardig mee !
Berichten: 408
Lid geworden op: 30 dec 2006, 00:38
Type MR2: AW11

Bericht door Edje Turbo »

Goedkoper dan die van Flip zul je geen fatsoenlijke Turbo MR2 vinden...tip..alles van een Turbo is vaak duurder bij OH dan bij een NA MR2...dus kies verstandig als je voor een Turbo gaat..
white lightning
Ik lul al aardig mee !
Berichten: 292
Lid geworden op: 12 nov 2008, 18:54
Type MR2: AW11

Bericht door white lightning »

klopt helemaal wat edje zecht is een top wagen altijd zeer goed onderhouden en met liefde behandeld voor deze centen kom je ze niet vaak tegen in deze staat gewoon echt een eerlijke auto die goed vertroeteld is.
als ik het geld had kocht ik hem alleen al voor het blokje dat er in licht.
en omdat flip hem top onderhouden heeft en er altijd met zorg mee gereden heeft.
plus dat er gewoon nooit op bezuinigt is.
hoop je hier mee geholpen te hebben om hem gewoon te kopen gr chris mr2.
arjenkneepkens
Ik lul al aardig mee !
Berichten: 40
Lid geworden op: 17 sep 2013, 17:22

Bericht door arjenkneepkens »

Ik vind het zelf ook een prachtige wagen maar hij is me tog boven budget omdat ik dan helemaal niks over houd als buffer
Gebruikersavatar
flip
Berichten: 574
Lid geworden op: 11 feb 2009, 23:27
Type MR2: ZZW30

Bericht door flip »

je kan ook een pm sturen om een keer te komen kijken en eventueel valt er wat te regelen ;)
-koop nooit een rode bikini dan kan je eigenlijk het beste n witte kope net als met n auto-
-turbo`s are (stil) for people who can't build engines-
rsevo6
Zere vingers van het typen..
Berichten: 906
Lid geworden op: 02 jan 2007, 09:30

Bericht door rsevo6 »

arjenkneepkens schreef:Ik vind het zelf ook een prachtige wagen maar hij is me tog boven budget omdat ik dan helemaal niks over houd als buffer

Het blijft maar het fabeltje dat Turbo's zo duur zijn om te rijden.. ONZIN! is de wereld in gekomen omdat veel Turbo's helaas afgeragd/ schadebakken zijn en ja, die kosten klauwen met geld om alles goed te krijgen! Als je een goedkopere niet zo goede koopt.....dan heb je een HELE grote buffer nodig om alles op te lappen en dat kost altijd meer dan je tevoren dacht, al veel te vaak gezien.......

Als je echter een (zeldzame) goede Turbo koopt en er netjes mee om gaat, dan heb je vrijwel geen buffer nodig.

Ik weet niet exact meer hoe de auto van Flip is, maar is volgens mij zeker geen slechte, ik zou het wel weten en eens gaan kijken/praten..

Ik heb meerdere auto's en daardoor mijn RHD Turbo alweer meer dan een jaar stil staan, maar verkopen...nee.. kan me er niet toe zetten want als ik ooit weer zo'n goede wil terug vinden, wordt dat heel moeilijk...
Gebruikersavatar
CelicaTwinCAm
Zere vingers van het typen..
Berichten: 548
Lid geworden op: 12 mei 2013, 11:56
Type MR2: SW20/21/22

Bericht door CelicaTwinCAm »

ik heb mijn emmer turbo (jdm rev2) voor slechts 1500,- gekocht, toen stond er nog geen 170.000 kms op de teller, naast tandwiel van snelheidssensor alleen nog maar regulier onderhoud aan gehad in ongeveer 25.000 km. Tis net hoe je er mee om gaat (en hoe de vorige eigenaar(en) er mee om zijn gegaan) Echt een hele mooie idd Flip!
Gebruikersavatar
flip
Berichten: 574
Lid geworden op: 11 feb 2009, 23:27
Type MR2: ZZW30

Bericht door flip »

Bedankt voor de reacties jongens :)
-koop nooit een rode bikini dan kan je eigenlijk het beste n witte kope net als met n auto-
-turbo`s are (stil) for people who can't build engines-
Plaats reactie