Treintje zuid Duderstadt
Moderator: Pieten
Treintje zuid Duderstadt
Zijn er meer emmers die vanaf kort bij Den Bosch of Eindhoven over goed vier weken richting Brochthausen vertrekken? Als er treintjes gemaakt kunnen worden of er ergens in deze regio aan gesloten kan worden hoor ik het graag.
Gr. Gert-Jan.
Gr. Gert-Jan.
Tja, want jaapio gaat tenslotte al voor de 2e keer mee (of was het derde?) dus die kan het weten Tip: Neem vooral veel korreltjes zout mee, want als je alles serieus opvat heb je een zwaar weekend. En dat er elk jaar hetzelfde gebeurt ligt niet aan de veranderingsgezindheid (dat was dus zo'n opmerking die met een korreltje zout het beste smaakt) maar meer aan de voorkeuren van de meeste deelnemers. We schijnen een voorkeur voor auto's, ijs en serveersters met een oostenrijkse voorgevel te delen, en dan kom je elk jaar op een variant van hetzelfde uit :-)Gert-Jan schreef:Kan inderdaad ook maar ga voor het eerst mee en heb gelezen dat er ieder jaar hetzelfde gebeurt omdat er niet van veranderingen gehouden word dus pas ik me graag aan Jaapio aan.
Maar, zoals Erik altijd zegt, we maken de club met zijn allen, dus voel je van harte uitgenodigd om treintjes te vormen, eigen ideeën te hebben en net te doen alsof je al jaren mee gaat (dat laatste gaat meestal vanzelf).
- CelicaTwinCAm
- Zere vingers van het typen..
- Type MR2: SW20/21/22
- CelicaTwinCAm
haha Schijndel kut. . . ! Nee nog geen idee, zijn allebei in afwachting van het wel of niet vrij krijgen van de baas, geen idee hoe lang het rijden is of hoe laat we aan zouden moeten komen. A58 wel filefestijn, dus rond half 10 aanrijden vanuit Oirschot lijkt me veiliger mbt de files. Voor jou ligt Oirschot toch op de route nietwaar? Hopen dat ik gauw mn bc racing setje binnen heb dan kan de garage dat er onder zetten voor we vertrekken. Jij had jou setje juist verkocht toch?
- CelicaTwinCAm