Aangeboden:
Blitz Access PC-23710T
Heeft de afgelopen 6 jaar op mijn 1991 MR2 Turbo gezeten.
De computer is plug en play op een Gen2 3S-GTE.
Verwijderd de Fuel cut, verhoogd de toerenbegrenzer naar (volgens mij) 7500rpm en verhoogd de boost.
Ik heb zelf nooit met een standaard ecu gereden en kan dus niet vertellen wat het voelbare verschil is tussen de stock ecu en de Blitz.
Prijs: doe een goed bod en hij is van jou!
Foto's op aanvraag via pm.
Blitz Access PC-23710T
Moderator: Pieten
- CelicaTwinCAm
- Zere vingers van het typen..
- Berichten: 548
- Lid geworden op: 12 mei 2013, 11:56
- Type MR2: SW20/21/22
- CelicaTwinCAm
- Zere vingers van het typen..
- Berichten: 548
- Lid geworden op: 12 mei 2013, 11:56
- Type MR2: SW20/21/22
- CelicaTwinCAm
- Zere vingers van het typen..
- Berichten: 548
- Lid geworden op: 12 mei 2013, 11:56
- Type MR2: SW20/21/22
hmm ja ik zit nog met m'n stock ct26, vraag me af in hoeverre ik kan profiteren van die ecu. Ben op zich wel geïnteresseerd mits de prijs aantrekkelijk is. Heb je een richtprijs of mag ik je gewoon lekker laag inschieten? ik weet ook niet waar je ergens zit anders zou ik graag langs rijden en ff een keer testen.
Ik zit in de omgeving Utrecht. Ik heb 3 jaar met een CT26 en deze ecu gereden en de vorige eigenaar ook verschillende jaren. Geen problemen gehad met die setup.
Prijs range: €500,- of een goed bod.
Ik heb er niks meer aan, ik ga over op een vrij programmeerbare ecu. Maar het betekend niet dat ik hem weg ga geven!
Prijs range: €500,- of een goed bod.
Ik heb er niks meer aan, ik ga over op een vrij programmeerbare ecu. Maar het betekend niet dat ik hem weg ga geven!
- CelicaTwinCAm
- Zere vingers van het typen..
- Berichten: 548
- Lid geworden op: 12 mei 2013, 11:56
- Type MR2: SW20/21/22