Even voorstellen "Dave"
Geplaatst: 26 apr 2017, 09:24
Beste allen!
Mijn naam is Dave en ben een liefhebber van veel te kleine voor mijn 2meter lange lichaam auto's
Ik heb al jaren kleine cabrio's gehad, ik ben ooit begonnen met een MG F
Erg leuke auto, 1050 kg en dit was een mpi met 120 pk. Helaas door een voorrangsfout van een niet oplettende vrouw total los
Toen volgde nog een MG F, deze keer een VVC met 145 pk. Erg leuk alleen veel ellende met de pakking gehad. Overigens heb ik bij beide auto's alle lagers moeten vervangen, erg merkwaardig. Op een gegeven moment vond ik hem niet meer waardig om er nog meer geld in te stoppen en heb ik hem maar weg gedaan (In delen).
Omdat ik toch weer iets leuks wilde, maar niet meer de Engelse kwaliteit wilde, kwam ik al snel uit op een MR2.
Motorisch in prima staat, alles deed het en het reed heerlijk. Er zat een Remus uitlaat onder, maar verder motorisch origineel. Er zaten een vleugeldeur scharnieren onder, deze heb ik vervangen voor de set die ik in mijn MG had (Net iets beter). In de tijd dat ik hem heb gehad alleen een lambda sensor vervangen en de startmotor vervangen, verders nooit problemen gehad.
De banden waren alleen wel op en de oerlelijke velgen zaten vol schade. Ik heb toen een goedkoop setje velgen gescoord en ik had toevallig nog bijna nieuwe 17" banden liggen van mijn eerste MG en heb die er op gezet.
Velgen gespoten in de kleur van de auto met zwart en daar over 2k blanke lak. Zelf gedaan in de achtertuin :p.
Ik ben toen ook het geluid aan gaan passen. Ik heb in de deuren al het draad vervangen voor 2,5mm2 en JBL powerline speakers op versterker. Ik wilde ook een sub en ben toen zelf een kist gaan maken voor achter de stoel.
En zo stond de auto er bij mij bij.
Ik heb de auto in eind 2014 weg gedaan, omdat ik ging verhuizen en een praktische auto nodig had. Nadat ik hem heb weg gedaan heb ik de auto wel tig keer voorbij zien komen. Altijd met de achterlijkste verhalen dat het professioneel is gedaan, terwijl ik hier het bewijs lever dat ik het zelf in de achtertuin heb gedaan :p.
Er is later nog een kit op gekomen, z'n simpel lip kitje en de auto rijdt nog ergens hier in Nederland.
Nu krijg ik weer de kriebels om er een aan te schaffen, maar nu voor erbij. En als het goed is ben ik er zaterdag een rijker daar volgt nog alle info over.
Groeten!
Mijn naam is Dave en ben een liefhebber van veel te kleine voor mijn 2meter lange lichaam auto's
Ik heb al jaren kleine cabrio's gehad, ik ben ooit begonnen met een MG F
Erg leuke auto, 1050 kg en dit was een mpi met 120 pk. Helaas door een voorrangsfout van een niet oplettende vrouw total los
Toen volgde nog een MG F, deze keer een VVC met 145 pk. Erg leuk alleen veel ellende met de pakking gehad. Overigens heb ik bij beide auto's alle lagers moeten vervangen, erg merkwaardig. Op een gegeven moment vond ik hem niet meer waardig om er nog meer geld in te stoppen en heb ik hem maar weg gedaan (In delen).
Omdat ik toch weer iets leuks wilde, maar niet meer de Engelse kwaliteit wilde, kwam ik al snel uit op een MR2.
Motorisch in prima staat, alles deed het en het reed heerlijk. Er zat een Remus uitlaat onder, maar verder motorisch origineel. Er zaten een vleugeldeur scharnieren onder, deze heb ik vervangen voor de set die ik in mijn MG had (Net iets beter). In de tijd dat ik hem heb gehad alleen een lambda sensor vervangen en de startmotor vervangen, verders nooit problemen gehad.
De banden waren alleen wel op en de oerlelijke velgen zaten vol schade. Ik heb toen een goedkoop setje velgen gescoord en ik had toevallig nog bijna nieuwe 17" banden liggen van mijn eerste MG en heb die er op gezet.
Velgen gespoten in de kleur van de auto met zwart en daar over 2k blanke lak. Zelf gedaan in de achtertuin :p.
Ik ben toen ook het geluid aan gaan passen. Ik heb in de deuren al het draad vervangen voor 2,5mm2 en JBL powerline speakers op versterker. Ik wilde ook een sub en ben toen zelf een kist gaan maken voor achter de stoel.
En zo stond de auto er bij mij bij.
Ik heb de auto in eind 2014 weg gedaan, omdat ik ging verhuizen en een praktische auto nodig had. Nadat ik hem heb weg gedaan heb ik de auto wel tig keer voorbij zien komen. Altijd met de achterlijkste verhalen dat het professioneel is gedaan, terwijl ik hier het bewijs lever dat ik het zelf in de achtertuin heb gedaan :p.
Er is later nog een kit op gekomen, z'n simpel lip kitje en de auto rijdt nog ergens hier in Nederland.
Nu krijg ik weer de kriebels om er een aan te schaffen, maar nu voor erbij. En als het goed is ben ik er zaterdag een rijker daar volgt nog alle info over.
Groeten!