Lekker crossen door de sneeuw

Problemen op het forum? Fouten op de clubsite? Of andere vragen? Stel ze hier...

Moderator: Pieten

Plaats reactie
Gebruikersavatar
CelicaTwinCAm
Zere vingers van het typen..
Berichten: 548
Lid geworden op: 12 mei 2013, 11:56
Type MR2: SW20/21/22

Lekker crossen door de sneeuw

Bericht door CelicaTwinCAm »

En, zijn mijn beste mederijders ook lekker door de sneeuw aan het crossen.
Gebruikersavatar
erikmr
Berichten: 4423
Lid geworden op: 21 dec 2006, 23:16
Type MR2: AW11
Contacteer:

Re: Lekker crossen door de sneeuw

Bericht door erikmr »

8) gisteren al gedaan ;D
baka
Knop gevonden hoor !
Berichten: 0
Lid geworden op: 14 jul 2016, 09:39

Re: Lekker crossen door de sneeuw

Bericht door baka »

ik heb helaas niet kunnen crossen, alleen maar woon werk gereden, 2 uur lang in de file heen, en 2 uur lang in de file terug. en ondertussen bang dat iemand tegen my precious aan zou glijden :'(

maar ik zag s avonds wel iemand in zijn bouwvakker busje donuts draaien op een parkeerplaats, had ik mischien ook wel kunnen doen :adhd:

waar doen jullie dat soort dingen trouwens? ik woon in zo een dichtbevolt gebied dat zelf op een industrie terrein binnen de kortste keren de politie gebeld wordt.
VincentM
Ik lul al aardig mee !
Berichten: 214
Lid geworden op: 05 jan 2014, 15:52

Re: Lekker crossen door de sneeuw

Bericht door VincentM »

baka schreef:ik heb helaas niet kunnen crossen, alleen maar woon werk gereden, 2 uur lang in de file heen, en 2 uur lang in de file terug. en ondertussen bang dat iemand tegen my precious aan zou glijden :'(

maar ik zag s avonds wel iemand in zijn bouwvakker busje donuts draaien op een parkeerplaats, had ik mischien ook wel kunnen doen :adhd:

waar doen jullie dat soort dingen trouwens? ik woon in zo een dichtbevolt gebied dat zelf op een industrie terrein binnen de kortste keren de politie gebeld wordt.
Parkeerplaats zoeken van de locale Decathlon, Hornbach of Sligro :adhd:
Ben met de BMW gaan driften daar, met de AW11 durf ik dat niet meer (roest roest roest)
Plaats reactie