ZZ1W30 SMT 5 ombouwen naar SMT 6 en tunnen met turbo
Geplaatst: 26 mei 2018, 23:15
hallo
ben al tijdje bezig met MR2 spyder van 2001volledig om te bouwen
heb de SMT5 veranderd naar een SMT 6 en naar lang zoeken en testen werkt deze nu prima.
heb dan de nokkenassen veranderd een kelk geplaatst ,spagetty uitlaat, lichter vliegwiel en straffere koppeling, injecteurs van een ZZ2 nu onlangs een straffere benzine pomp
en nu bezig met een turbo intercooler te plaatsen van TDR : ,is een hele boterham
zal toch enige tijd in beslag nemen
onder tussen is de turbo geïnstalleerd op de 6 SMT kwam heel veel bij kijken benzine pomp veranderd ,grotere radiator ,grotere uitlaat en dan de elektronica met een unischip
de unischip kregen we eerst niet gekoppeld maar deze hebben laten corrigeren door R&W-S- Center in Dendermonde en deze hebben dat perfect in orde gebracht
de wagen rijd super goed is een droom wat een kracht die heeft,op testbank 218pk en 277Nmen en alles werkt prima
dit is nu en exclusieve MR2 1ZZW30 een SMT6 bak met een turbo is echt uniek
nu nog is zoeken of we de SMT kunnen sneller laten schakelen dan is het de perfectie
iemand een idee of je dat gehomologeerd krijgt bij toyota of ergens , om problemen op de keuring te voor komen
ben al tijdje bezig met MR2 spyder van 2001volledig om te bouwen
heb de SMT5 veranderd naar een SMT 6 en naar lang zoeken en testen werkt deze nu prima.
heb dan de nokkenassen veranderd een kelk geplaatst ,spagetty uitlaat, lichter vliegwiel en straffere koppeling, injecteurs van een ZZ2 nu onlangs een straffere benzine pomp
en nu bezig met een turbo intercooler te plaatsen van TDR : ,is een hele boterham
zal toch enige tijd in beslag nemen
onder tussen is de turbo geïnstalleerd op de 6 SMT kwam heel veel bij kijken benzine pomp veranderd ,grotere radiator ,grotere uitlaat en dan de elektronica met een unischip
de unischip kregen we eerst niet gekoppeld maar deze hebben laten corrigeren door R&W-S- Center in Dendermonde en deze hebben dat perfect in orde gebracht
de wagen rijd super goed is een droom wat een kracht die heeft,op testbank 218pk en 277Nmen en alles werkt prima
dit is nu en exclusieve MR2 1ZZW30 een SMT6 bak met een turbo is echt uniek
nu nog is zoeken of we de SMT kunnen sneller laten schakelen dan is het de perfectie
iemand een idee of je dat gehomologeerd krijgt bij toyota of ergens , om problemen op de keuring te voor komen