Voorstellen: GalantEvo

Plaats hier foto's van jouw stalen, net gewassen ros in het stralende zonlicht van de eeuwige jeugd... Kortom, kiekjes plaatsen van je blikkie!

Moderator: Pieten

Plaats reactie
GalantEvo
Knop gevonden hoor !
Berichten: 0
Lid geworden op: 06 dec 2020, 00:17

Voorstellen: GalantEvo

Bericht door GalantEvo »

Goedenavond allen,

Ik zal me even snel voorstellen. Ik ben Julian, 21 jaar van leeftijd en heb sinds vandaag dan eindelijk een ZZW30 op naam!
Deal was al een tijdje rond, maar de vorige eigenaar kon er nog niet vanaf. Ze zou een leasebak krijgen, en hiervoor moest de Emmer dus plaatsmaken. En vandaag was die dag er, en staat ze intussen bij mij op de oprit.

Afbeelding

Gaat om een rechtsgestuurd (Engels) exemplaar waar ik een aantal plannen mee heb, zoals de stuurkolom omzetten naar een JDM versie. Ook wil ik erg graag een hardtop, maar dat is even afwachten tot ik het juiste exemplaar vind. Ook een (set) kuipstoel(en) staat vrij hoog op de lijst, aangezien ik tegen de twee meter lengte aan zit en hoe je het ook wendt of keert; een Emmer is niet zo ruim vanbinnen.

Buiten mijn plannen om wat info dingetjes over mijn nieuwe aanwinst:
- Precats zijn al verwijderd met een motorswap. Donor motor is uit een '06 Avensis gekomen, en zoals het nu in de auto ligt gebruikt hij nul olie.
- Ik heb een leren interieur. Mij is verteld dat dit zeldzaam is... maar goed dat kan ik fout hebben. Mijn voorkeur gaat uit naar stof, dus dit setje zal ooit te koop komen.
- Mijn handrem werkt zo goed als niet. Ik kan deze met alle spierkracht omhoog halen, en alsnog vooruit duwen. Moet eens naar gekeken worden.

Afbeelding

Verder valt er niet zo heel veel te vertellen over de wagen, maar goed ik heb deze net een aantal uur op naam staan en buiten wat internet onderzoek heb ik nog zeer weinig ervaring met het platform. Ik hoop op dit forum kennis op te bouwen, mensen te leren kennen en uiteraard ooit aanwezig te zijn op een meeting / event (zodra heel die Corona bende eindelijk overgewaaid is...)

En ondanks dat ik best goed weet dat ik bij een MR2 forum zit wil ik ook graag even mijn andere twee auto's laten zien, aangezien dat toch mijn andere zijde is qua autoliefde.

Afbeelding
Mitsubishi Legnum VR4 Type-S
6A13TT V6 Twin Turbo, 4WD, 300pk 430nm

Droomauto die ik na 2.5 jaar in de Galant wereld te zitten heb kunnen overnemen.

Afbeelding
Toyota Starlet EP81
5E-FE met C161, ~100pk ~150nm.
Teveel modificaties om op te noemen.
Tevens mijn eerste auto geweest die ik na twee jaar heb teruggekocht.
Gebruikersavatar
erikmr
Berichten: 4424
Lid geworden op: 21 dec 2006, 23:16
Type MR2: AW11
Contacteer:

Re: Voorstellen: GalantEvo

Bericht door erikmr »

8) Welkom hier en veel plezier :)
Mish70
Knop gevonden hoor !
Berichten: 0
Lid geworden op: 21 feb 2020, 16:26
Type MR2: ZZW30

Re: Voorstellen: GalantEvo

Bericht door Mish70 »

Welkom, leuke auto zeg. Michael
conan1068
Ik lul al aardig mee !
Berichten: 145
Lid geworden op: 23 jul 2012, 13:56

Re: Voorstellen: GalantEvo

Bericht door conan1068 »

Welkom Julian,
leuke zeldzame speciale auto's !
Hard tops worden af en toe wel aangeboden, weet niet of dat een ideale oplossing voor je is met jouw lengte....
De ZZW30 wordt er wel wat stijver van.
En de handrem is een bekend probleem, nieuwe of gereviseerde klauwen brengt wel wat verbetering maar je zult hem nooit met je handrem kunnen blokkeren...de scandinavian flip is niet aan ons besteed....
veel plezier met je MR2 !
Plaats reactie