Re: temperatuur meter

Alles over de MR2 in het algemeen. Onderhoud, aankoop weetjes en andere handigheidjes voor de MR2.

Moderator: Pieten

Plaats reactie
johnfoan
Knop gevonden hoor !
Berichten: 0
Lid geworden op: 19 okt 2016, 15:59
Type MR2: SW20/21/22

Re: temperatuur meter

Bericht door johnfoan »

Beste Vrienden
DeTemperatuurmeter van mijn MR2 SW21 5FSE veranderd geen milimeter van stand . De naald staat halverwege de C en het eerste streepje . Beweegt geen milimeter bij het aanzetten van het contact en bij het rijden . Iemand enig idee wat de oorzaak kan zijn .
mvg
Gebruikersavatar
CelicaTwinCAm
Zere vingers van het typen..
Berichten: 548
Lid geworden op: 12 mei 2013, 11:56
Type MR2: SW20/21/22

Re: temperatuur meter

Bericht door CelicaTwinCAm »

kapotte sensor?
Gebruikersavatar
erikmr
Berichten: 4424
Lid geworden op: 21 dec 2006, 23:16
Type MR2: AW11
Contacteer:

Re: temperatuur meter

Bericht door erikmr »

8) klok toevalig uit elkaar gehad ?
johnfoan
Knop gevonden hoor !
Berichten: 0
Lid geworden op: 19 okt 2016, 15:59
Type MR2: SW20/21/22

Re: temperatuur meter

Bericht door johnfoan »

ja de klok is vroeger open geweest door de vorige eigemaar en er is een kleur folie op geplaatst . Heb nu ontdekt als ik klop op het meterbord dat de meter volledig omlaag gaat en dan de moter laten warm draaien komt de naald terug tussen de nulstand en het eerste streepje . Dus waarschijnlijk blijft het naaldje hangen door de folie en zak ik alles moeten openen en kijken of dit door de folie komt .
bedankt mannen
johnfoan
Knop gevonden hoor !
Berichten: 0
Lid geworden op: 19 okt 2016, 15:59
Type MR2: SW20/21/22

Re: temperatuur meter

Bericht door johnfoan »

Hello
Vandaag instrumentenbord uitgehaald en open gedaan .Als ik het naaldje van de meter voorzichtjes naar boven doe komt hij niet automatisch terug naar beneden . Ik weet nu niet of dit normaal is of niet . Weet iemand dit ? Verder kan ik niet veel doen aan het metertje ...iemand enig advies ?
Graag en welkom . wie heeft er nog een metertje liggen eventueel .
Plaats reactie