Mr2 aw11 1987 T-bar

Verkoop van de complete EIGEN MR2. Alleen MR2's! FOTO PLUS PRIJS VERPLICHT!!!!

Moderator: Pieten

Gesloten
Gebruikersavatar
Mitchell
Knop gevonden hoor !
Berichten: 0
Lid geworden op: 18 nov 2016, 11:48
Locatie: Groningen

Mr2 aw11 1987 T-bar

Bericht door Mitchell »

Bij deze bied ik mijn Toyota mr2 aw11 t-bar aan. Deze mk1b komt uit 1987 en heeft de uitneembare targadaken.

De reden is dat er een nette jaren 70 celica op mijn pad is gekomen. Helaas is twee oldtimers geen optie. Dus dan moet de mr2 helaas plaats maken.
Dit is erg zonde, helemaal omdat de auto goed op weg is om gespoten te kunnen gaan te worden. Sinds aankoop is er veel aan de auto gebeurd, onder andere:
- Wielkasten vervangen
- Dorpel vervangen
- Achterzijde weer hard gemaakt (onder de achterbumper)
- Voorschermen gelast.
- Bodemplaat plekjes gerepareerd.

Daarnaast is de originele sluiting omgelast voor een supercharger kap. Deze supercharger kap valt dus weer in de originele sluiting, en is dus netjes te openen vanuit de auto. De motor is een 4age, die keurig loopt. De auto schakelt verder ook goed.

Radio die erin zit is de originele dubbel din radio die leverbaar was in de aw11. Deze werkt, enkel is de antenne nu niet goed waardoor deze amper ontvangst heeft. Rest van het interieur is een net stoffen interieur, alles in de auto werkt (zover ik weet) naar behoren.

Samengevat:
- Supercharged kap in originele sluiting
- Origineel nederlands
- Slecht plaatwerk al vervangen
- T-bar uitvoering (dus facelift)
- 1.6 4AGE

Vaste prijs 5000 euro. Enkel het lassen heeft me al bijna dit bedrag gekost. De auto is compleet, enkel laatste puntjes en spuiten, dan heb je een super mr2.

Goede foto's ga ik deze week maken!
Gebruikersavatar
Mitchell
Knop gevonden hoor !
Berichten: 0
Lid geworden op: 18 nov 2016, 11:48
Locatie: Groningen

Re: Mr2 aw11 1987 T-bar

Bericht door Mitchell »

Verkocht!
Gesloten