Reacties MRgumball + BBQ

Moderator: Pieten

Melle
Zere vingers van het typen..
Berichten: 3644
Lid geworden op: 27 dec 2006, 19:31
Locatie: Buitenpost
Contacteer:

Reacties MRgumball + BBQ

Bericht door Melle »

Foto's komen eraan... ;)
Gebruikersavatar
Surferdude
Berichten: 7723
Lid geworden op: 01 jan 1970, 01:00
Type MR2: AW11
Contacteer:

Bericht door Surferdude »

Van de spectaculaire crashes??
[url=http://www.flickr.com/photos/arthur_mol ... /:w5rnltst][b:w5rnltst]flick[/b:w5rnltst][b:w5rnltst]r[/b:w5rnltst][/url:w5rnltst][/align:w5rnltst]
[img:w5rnltst]http://farm4.staticflickr.com/3069/1303 ... 67c5_n.jpg[/img:w5rnltst][/align:w5rnltst]
Melle
Zere vingers van het typen..
Berichten: 3644
Lid geworden op: 27 dec 2006, 19:31
Locatie: Buitenpost
Contacteer:

Bericht door Melle »

Gebruikersavatar
Surferdude
Berichten: 7723
Lid geworden op: 01 jan 1970, 01:00
Type MR2: AW11
Contacteer:

Bericht door Surferdude »

Dat ziet er goed uit!!


Ik heb weer wat gemist... ;D
[url=http://www.flickr.com/photos/arthur_mol ... /:w5rnltst][b:w5rnltst]flick[/b:w5rnltst][b:w5rnltst]r[/b:w5rnltst][/url:w5rnltst][/align:w5rnltst]
[img:w5rnltst]http://farm4.staticflickr.com/3069/1303 ... 67c5_n.jpg[/img:w5rnltst][/align:w5rnltst]
Melle
Zere vingers van het typen..
Berichten: 3644
Lid geworden op: 27 dec 2006, 19:31
Locatie: Buitenpost
Contacteer:

Bericht door Melle »

De rest zit nog ergens te eten volgens mij, het is hier nog zo rustig...
lupo

Bericht door lupo »

]gerben toerrit was geslaagd ben vroeger afgebogen omdat moeders honger had en haar wil is wet greets jan
Gebruikersavatar
tilma800
Zere vingers van het typen..
Berichten: 2172
Lid geworden op: 27 dec 2006, 18:21
Type MR2: AW11
Contacteer:

Bericht door tilma800 »

Leuke tourrit! Wel een mooi hoog tempo, maar niet te snel. Toppie!

Terug naar huis nog tot 2 keer toe pech gehad met de kabel van de boubine naar de verdelerkap :boos: (zit de vergrendeling niet meer op aan de boubine kant). Gelukkig kreeg ik hem weer 2x aan de praat ;D
Zo meteen maar eens lid worden van de ANWB....
Afbeelding
Surferdude schreef:Wat is die Dennis toch weer actief de laatste tijd he? :D
MOANDEI
Gebruikersavatar
Bijrijder
Zere vingers van het typen..
Berichten: 1200
Lid geworden op: 27 jul 2007, 21:03
Type MR2: AW11

Bericht door Bijrijder »

het was een supper weekend en bij deze zal ik onze gastheer gerben en gastvrouw sinette even bedanken voor een zeer geslaagd weekend,
Moeten we zekers nog eens doen geweldig.:D
ik kan helaas nog geen foto's plaatsen brum heeft de camera nog en hij is op verjaardag dus zal hij ze wel plaatsen;) ;D
Afbeelding
Waarom hebben mannen geen mid-life-crisis? Ze blijven in de pubertijd hangen.
Gebruikersavatar
tilma800
Zere vingers van het typen..
Berichten: 2172
Lid geworden op: 27 dec 2006, 18:21
Type MR2: AW11
Contacteer:

Bericht door tilma800 »

Is het nog gelukt met het eten?
Afbeelding
Surferdude schreef:Wat is die Dennis toch weer actief de laatste tijd he? :D
MOANDEI
Gebruikersavatar
Bijrijder
Zere vingers van het typen..
Berichten: 1200
Lid geworden op: 27 jul 2007, 21:03
Type MR2: AW11

Bericht door Bijrijder »

tilma800 schreef:Is het nog gelukt met het eten?

;D jazekers heerlijk patatjes gevonden om de hoek;) ;D

maar de appeltaart was ook heerlijk;D
Afbeelding
Waarom hebben mannen geen mid-life-crisis? Ze blijven in de pubertijd hangen.
Gebruikersavatar
Bijrijder
Zere vingers van het typen..
Berichten: 1200
Lid geworden op: 27 jul 2007, 21:03
Type MR2: AW11

Bericht door Bijrijder »

tilma800 schreef:Leuke tourrit! Wel een mooi hoog tempo, maar niet te snel. Toppie!

Terug naar huis nog tot 2 keer toe pech gehad met de kabel van de boubine naar de verdelerkap :boos: (zit de vergrendeling niet meer op aan de boubine kant). Gelukkig kreeg ik hem weer 2x aan de praat ;D
Zo meteen maar eens lid worden van de ANWB....

das wat minder maar onder de rit geen last gehad?
en anders kun je bij melle nog wel een zwarte kopen zag ik bij de foto's;) ;D
Afbeelding
Waarom hebben mannen geen mid-life-crisis? Ze blijven in de pubertijd hangen.
Gebruikersavatar
J_MR2
Zere vingers van het typen..
Berichten: 770
Lid geworden op: 25 jul 2007, 18:00
Type MR2: AW11

Bericht door J_MR2 »

Geslaagde dag!! Super;)
I don't always whistle at girls, but when i do, it's with my turbo :mexico-smile:
Gebruikersavatar
robke
Zere vingers van het typen..
Berichten: 1121
Lid geworden op: 05 jan 2007, 12:25
Type MR2: AW11

Bericht door robke »

wij zijn ook weer terug en willen Gerben en Sinette bedanken voor de zeer gezwellige BBQ en zondag ontbijt.

Ik heb genoten van de refresh-cursus Veendams voor gevorderden .
We hebben weer nieuwe gezellige WB leden leren kennen, we hebben de gastvrijheid van een friesche Auberge leren kennen , we genoten van de "niet rechte wegen ` in de provincie oost groningen, en hebben alle mr2/tjes bijelkaar weten te houden (11 STUKS !!!!)

Ik hoop dat een ieder het bochtige circuit als mooi en sportief heeft ervaren, verder ben ik ervan overtuigd dat alle mr2 rijders welke schrokken van de naam mr2gumball spijt zullen hebben dat ze er niet bij geweest waren daar het een normale sportieve rit was.

De DB meting gaf een min DB waarde van 79 DB (origineel uitlaat mr2black en ??? nog iemand) en een max. DB van 98DB (tilma en Brum)
tsja die van Gerben was fluisterstil.

de aflsuiting van de dag was ietwat vervelend daar het lokale " eetcafe " een andere visie had van klantvriendelijkheid en kwaliteit, maar deze ervaring mag de algehele pret niet drukken want dit weekend wordt door ons als onvergetelijk ervaren en uniek in de WB historie;D

kortom :
veel lol, enkele roze gedachtes, super witte gedachtes , mooie relaties zien ontstaan, gastvrije veendammers, geboorte weddenschappen gezien, drank en nog eens drank, vlees en nog eens vlees, hoortest, nachtblindheid, squash en befminton, tsja van alles wat
Afbeelding
siep wokkel

Bericht door siep wokkel »

pfoeh...

ik zag je nog staan tilma.. maar ik had andere probleempjes..

het komt er op neer dat ik achtervolgd werd door 2 duistere figuren, nadat ik ze fatsoenlijk ingehaald had, die lui helemaal pissig door grunn etc.. wat die lui van me wouden weet ik niet, maar het spoorde van geen kant.. die lui links over de rotondes etc.. op een gegeven moment reed ik gewoon met 220 fut... en nog die lui achter me aan... nog staande gehouden door een undercover agent... ik hele verhaal doen. kreeg ik gee boete, terwijl hij me met 200 geklokt had. het ging echt mall... maar volgens mij stonden die lui stijf van de drugs ofzo, probeerden me gewoon van de weg te drukken etc. ben wel een kwartier bezig geweest om fut te komen.. ging echt raar. was nog door groningen, kwam ik de witte aw11 en de groene sw20 etc nog tegen, die stonden op een parkeerplaats.

tiefus ik scheet hem best wel erg :D stelletje mafkezen
Gebruikersavatar
Bijrijder
Zere vingers van het typen..
Berichten: 1200
Lid geworden op: 27 jul 2007, 21:03
Type MR2: AW11

Bericht door Bijrijder »

kom op met die foto's;D
Afbeelding
Waarom hebben mannen geen mid-life-crisis? Ze blijven in de pubertijd hangen.
Gebruikersavatar
dooierick
Zere vingers van het typen..
Berichten: 1486
Lid geworden op: 14 jan 2007, 18:51
Type MR2: AW11

Bericht door dooierick »

bedank voor de mooie dag we zijn veilig naar huis gevlogen en me motor heeft net ze laaste adem uit geblazen :P die rijd vorlopig geen meter meer tot het turbo blok er in zit dan rook ik ook niet meer zo ;)

foto`s komen morgen wel
Gebruikersavatar
Bijrijder
Zere vingers van het typen..
Berichten: 1200
Lid geworden op: 27 jul 2007, 21:03
Type MR2: AW11

Bericht door Bijrijder »

siep wokkel schreef:pfoeh...

ik zag je nog staan tilma.. maar ik had andere probleempjes..

het komt er op neer dat ik achtervolgd werd door 2 duistere figuren, nadat ik ze fatsoenlijk ingehaald had, die lui helemaal pissig door grunn etc.. wat die lui van me wouden weet ik niet, maar het spoorde van geen kant.. die lui links over de rotondes etc.. op een gegeven moment reed ik gewoon met 220 fut... en nog die lui achter me aan... nog staande gehouden door een undercover agent... ik hele verhaal doen. kreeg ik gee boete, terwijl hij me met 200 geklokt had. het ging echt mall... maar volgens mij stonden die lui stijf van de drugs ofzo, probeerden me gewoon van de weg te drukken etc. ben wel een kwartier bezig geweest om fut te komen.. ging echt raar. was nog door groningen, kwam ik de witte aw11 en de groene sw20 etc nog tegen, die stonden op een parkeerplaats.

tiefus ik scheet hem best wel erg :D stelletje mafkezen

we hebben je niet gezien anders hadden we ze wel ff klem gereden,
waren we met genoeg auto's;) ;D
en hadden we de rest ook nog ff een belletje gegeven;)
zo ga je niet met wild bunchers om:boos:
Afbeelding
Waarom hebben mannen geen mid-life-crisis? Ze blijven in de pubertijd hangen.
Gebruikersavatar
robke
Zere vingers van het typen..
Berichten: 1121
Lid geworden op: 05 jan 2007, 12:25
Type MR2: AW11

Bericht door robke »

siep wokkel schreef:pfoeh...

ik zag je nog staan tilma.. maar ik had andere probleempjes..

het komt er op neer dat ik achtervolgd werd door 2 duistere figuren, nadat ik ze fatsoenlijk ingehaald had, die lui helemaal pissig door grunn etc.. wat die lui van me wouden weet ik niet, maar het spoorde van geen kant.. die lui links over de rotondes etc.. op een gegeven moment reed ik gewoon met 220 fut... en nog die lui achter me aan... nog staande gehouden door een undercover agent... ik hele verhaal doen. kreeg ik gee boete, terwijl hij me met 200 geklokt had. het ging echt mall... maar volgens mij stonden die lui stijf van de drugs ofzo, probeerden me gewoon van de weg te drukken etc. ben wel een kwartier bezig geweest om fut te komen.. ging echt raar. was nog door groningen, kwam ik de witte aw11 en de groene sw20 etc nog tegen, die stonden op een parkeerplaats.

tiefus ik scheet hem best wel erg :D stelletje mafkezen

had ons gebeld man................dan hadden we die ergens opgewacht !:::| met het commitee:::|
Afbeelding
Gebruikersavatar
Bijrijder
Zere vingers van het typen..
Berichten: 1200
Lid geworden op: 27 jul 2007, 21:03
Type MR2: AW11

Bericht door Bijrijder »

dooierick schreef:bedank voor de mooie dag we zijn veilig naar huis gevlogen en me motor heeft net ze laaste adem uit geblazen :P die rijd vorlopig geen meter meer tot het turbo blok er in zit dan rook ik ook niet meer zo ;)

foto`s komen morgen wel

laten we hopen dat ie dan niet meer zo rookt de dorpjes waar we door en langs zijn gekomen zitten nu nog in de mist;) ;D
Afbeelding
Waarom hebben mannen geen mid-life-crisis? Ze blijven in de pubertijd hangen.
Gebruikersavatar
robke
Zere vingers van het typen..
Berichten: 1121
Lid geworden op: 05 jan 2007, 12:25
Type MR2: AW11

Bericht door robke »

dooierick schreef:bedank voor de mooie dag we zijn veilig naar huis gevlogen en me motor heeft net ze laaste adem uit geblazen :P die rijd vorlopig geen meter meer tot het turbo blok er in zit dan rook ik ook niet meer zo ;)

foto`s komen morgen wel

nou gelukkig hebben jullie thuis gehaald, idd je gaf al bij aankomst aan weinig vertrouwen in dat blok te hebben.

veel suc6 met de ombouw/revisie;)

gr Robke
Afbeelding
Plaats reactie