Welke radio?

Alles over de ZZW30. Onderhoud, aankoop weetjes en andere handigheidjes voor de ZZW30.

Moderator: Pieten

Plaats reactie
Jodokus Kwak

Welke radio?

Bericht door Jodokus Kwak »

Ik ben op zoek naar een radio voor de MR2.
Het liefst heb ik een 2DIN, MP3 vanaf CDROM of DVD en eventueel USB-stikkie. Verder lijkt mij blauwtand (bluetooth) ook wel handig ivm mobieltje.
Kenwood heeft een dergelijk model, maar deze ken ik niet. Heeft iemand hier ervaring mee?
Zijn er nog andere radio's die (zeer) goed voldoen in de MR2?
Gebruikersavatar
tilma800
Zere vingers van het typen..
Berichten: 2172
Lid geworden op: 27 dec 2006, 18:21
Type MR2: AW11
Contacteer:

Bericht door tilma800 »

Wat dacht je van een carpc.... ::);D
Afbeelding
Surferdude schreef:Wat is die Dennis toch weer actief de laatste tijd he? :D
MOANDEI
Gebruikersavatar
El Butre
Berichten: 1584
Lid geworden op: 28 dec 2006, 16:24
Type MR2: AW11
Contacteer:

Bericht door El Butre »

Heb zelf de std (na 2003) dubbel din toyota, die doet het prima. Heb binnenkort een iPOD interface over voor diezelfde radio. Heb daar overigens wel een raamantenne op laten zetten, zodat de vishengel niet meer uit hoeft (geeft nogal wat windgeruis als je open rijdt).
Geld uitgeven voor high end stereo zou ik niet doen, de spyder heeft te veel herrie om daar profijt van te hebben (maar das persoonlijk natuurlijk).
Afbeelding
Gery

Bericht door Gery »

heb een dubbel din van alpine op de kop kunne tikken aw200i geloof ik, knap ding en speeld heel goe zelfs mee de standaard boxen. perfecte pasvorm ook. DVD, camera,I pod, cd lader(s) aux in en uit (beeld en geluid bv voor ps2) enz... in een mr heb je met 2boxen er ni veel aan anders surround sound en gps in optie maar spijtig heel duur
FWE
Ik lul al aardig mee !
Berichten: 88
Lid geworden op: 27 dec 2006, 20:02
Type MR2: AW11

Bericht door FWE »

ik heb een enkel din sony radio met CD MP3 en ingebouwde Bluetooth. Ik heb met de standaard speakers en twee speakers achter de stoelen een zeer goed geluid met een goede bas. Hoe het geluid (en de BT telefoon) het doet met de kap open weet ik nog niet.
KIT

Bericht door KIT »

Die Alpine staat mij ook wel aan.... behalve de prijs dan.
http://www.crutchfield.com/S-DMDmWZoxjk ... 500IVAW200
Gery

Bericht door Gery »

KIT schreef:Die Alpine staat mij ook wel aan.... behalve de prijs dan.
http://www.crutchfield.com/S-DMDmWZoxjk ... 500IVAW200
ja dat is die dat ik heb, normaal winkel prijs 1200euro gps plus 1600euro
veeeeel te veel want voor 1800euro hebt ge zo een klapscherm van pioneer met gps.
Heb de alpine kunnen kopen voor 300euro met wat extras, was een nieuw demotoestel. anders is me dat te duur maar geloof dat je ze voor 500euro occasie tot nieuw op ebay en 2dehands kunt vinden
Denk als ik ooit nog is de goesting ervoor heb de staandaards vervang door een set zwaardere boxen nu speelt het al zelfs heeel goed aleen zijn de standaard te zwak voor de radio
Plaats reactie