TettjeTRDtwo

Ligt je MR2 tot het laatste schroefje uit elkaar omdat hij heftig getuned wordt ? Of wordt je tweezitter volledig gerestaureerd voor de eeuwigheid ? Hier kun je je project delen met de andere leden...

Moderator: Pieten

Gebruikersavatar
Green Goblin
Berichten: 12095
Lid geworden op: 22 dec 2006, 06:55
Type MR2: AW11
Contacteer:

Bericht door Green Goblin »

Ben toch bang dat je niet echt een whizzkid hoeft te zijn...

Maar als ik kijk naar hoe lang je je het geheim hebt kunnen houden, denk ik dat je niet ontevreden kunt zijn...;D
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Gebruikersavatar
Surferdude
Berichten: 7723
Lid geworden op: 01 jan 1970, 01:00
Type MR2: AW11
Contacteer:

Bericht door Surferdude »

Je had gewoon meer je best moeten doen en harder er aan werken, dan was ie nu klaar geweest en had je het zelf kunnen verhullen...

:adhd: :lach: :lach: :lach: :lach:
[url=http://www.flickr.com/photos/arthur_mol ... /:w5rnltst][b:w5rnltst]flick[/b:w5rnltst][b:w5rnltst]r[/b:w5rnltst][/url:w5rnltst][/align:w5rnltst]
[img:w5rnltst]http://farm4.staticflickr.com/3069/1303 ... 67c5_n.jpg[/img:w5rnltst][/align:w5rnltst]
Gebruikersavatar
Quadc@msix
Ik lul al aardig mee !
Berichten: 380
Lid geworden op: 05 jul 2007, 12:16
Type MR2: AW11

((-:

Bericht door Quadc@msix »

Surferdude schreef:Je had gewoon meer je best moeten doen en harder er aan werken, dan was ie nu klaar geweest en had je het zelf kunnen verhullen...

:adhd: :lach: :lach: :lach: :lach:

Wahaha.da's echt een goeie, ik zal je wel in een PM uitleggen waarom het zo lang heeft geduurt.........

John / TettjeTRDtwo..
Gebruikersavatar
tilma800
Zere vingers van het typen..
Berichten: 2172
Lid geworden op: 27 dec 2006, 18:21
Type MR2: AW11
Contacteer:

Bericht door tilma800 »

Ok, ook ff gegoogled. Goede keuze! Dit wil ik echt wel in het echt zien :D8)
Afbeelding
Surferdude schreef:Wat is die Dennis toch weer actief de laatste tijd he? :D
MOANDEI
Gebruikersavatar
Quadc@msix
Ik lul al aardig mee !
Berichten: 380
Lid geworden op: 05 jul 2007, 12:16
Type MR2: AW11

leuk hoor

Bericht door Quadc@msix »

tilma800 schreef:Ok, ook ff gegoogled. Goede keuze! Dit wil ik echt wel in het echt zien :D8)

Leuk hoor.........jullie worden gewoon bedankt met z'n allen, stelletje kleuters!!!
A). voorlopig loopt hij nog niet.
B). goede keuze? de tijd zal het leren........
C). de bedoeling was dat ik er mee naar buiten zou komen als hij liep en volledig getest was.
D.) Ik doe verder GEEN mededelingen meer over mijn huidige en toekomstige projecten .

Jammer en kinderachtig?? misschien wel, maar dat hebben jullie aan slechts een paar "wijsneuzen"te danken.......

dus wat mij aangaat kan dit topic "op slot" ik ben er klaar mee..........

John / TettjeTRDtw8)
Wiki_Maaike

Bericht door Wiki_Maaike »

Ik heb in ieder geval niets kunnen vinden dus voor mij blijft t nog steeds een verrassing!! :kus:
Melle
Zere vingers van het typen..
Berichten: 3644
Lid geworden op: 27 dec 2006, 19:31
Locatie: Buitenpost
Contacteer:

Bericht door Melle »

tettjetwo schreef:puzzel lekker verder, ben ik trouwens ook aan het doen nu..:P

Tsja :P
Gebruikersavatar
tilma800
Zere vingers van het typen..
Berichten: 2172
Lid geworden op: 27 dec 2006, 18:21
Type MR2: AW11
Contacteer:

Bericht door tilma800 »

tettjetwo schreef:Leuk hoor.........jullie worden gewoon bedankt met z'n allen, stelletje kleuters!!!
A). voorlopig loopt hij nog niet.
B). goede keuze? de tijd zal het leren........
C). de bedoeling was dat ik er mee naar buiten zou komen als hij liep en volledig getest was.
D.) Ik doe verder GEEN mededelingen meer over mijn huidige en toekomstige projecten .

Jammer en kinderachtig?? misschien wel, maar dat hebben jullie aan slechts een paar "wijsneuzen"te danken.......

dus wat mij aangaat kan dit topic "op slot" ik ben er klaar mee..........

John / TettjeTRDtw8)

Ons eerst hééél nieuwsgierig maken en als iemand er dan eindelijk achterkomt zeggen dat het kinderachtig is. Beetje jammer ;D
Veel succes met het project en we horen het wel als ie af is :-/
Afbeelding
Surferdude schreef:Wat is die Dennis toch weer actief de laatste tijd he? :D
MOANDEI
Etter

Bericht door Etter »

wat is er aan de hand? is iemand nou boos omdat zijn project motor ontmaskerd is?
Nome
Ik lul al aardig mee !
Berichten: 84
Lid geworden op: 27 dec 2006, 19:02
Type MR2: AW11

Bericht door Nome »

Ja...eerst zelf openbaar op internet posten waar je mee bezig bent.
Dan hier op t forum mensen gaan aanmoedigen om verder te blijven puzzelen met wat betreft er nou eigenlijk in komt te hangen.
En dan de boze/teleurgestelde pipo uit gaan hangen als mensen er achterkomen...

Beetje jammer idd!

Belangrijkst blijft:
Dat sommige mensen nu weten wat er in komt te hangen boeied vrij weinig lijkt mij.
Je hebt alsnog de primeur in europa!!
Wiki_Maaike

Bericht door Wiki_Maaike »

Joehoeee jullie maken mij nu wel onwijs nieuwsgierig :P jullie zijn ook beetje vervelend bezig hoor ;)
Etter

Bericht door Etter »

gaat het dan om de 2.4 VVTI-L met compressor? want dat kan ik op mr2.nl lezen....maar dat bericht is al jaartje oud....
Gebruikersavatar
Quadc@msix
Ik lul al aardig mee !
Berichten: 380
Lid geworden op: 05 jul 2007, 12:16
Type MR2: AW11

en waar is dit begonnen dan?

Bericht door Quadc@msix »

Er was een of andere wijsneus die zo nodig "Sherlock- Holmuis" moest gaan spelen en dat vind ik nog tot daar aan toe, vervolgens gaat hij hier op het forum ff popie-Jopie uit lopen hangen en allerlei verwijzingen plaatsen, en DAT vind ik niet zo gers.....en JA ik heb er alle reden toe om daar een bepaalde mening over te hebben.....dat is niet "zielig" of "min"of weet ik veel hoe je het wil noemen.......Is je nieuwsgierigheid zo geprikkeld dat je het echt MOET weten, dan ga je voor jezelf kijken wat het zou kunnen zijn, en als je het dan (denkt) te weten dan hou je dat als een echte volwassen vent voor je of je stuurt me een PM, maar dan ga je dat hier niet posten als ik probeer een beetje de spanning er in te houden.......te moeilijk om te snappen?

en NEE 2.4 VVTI-L met compressor draait verkeerd om, dan heb je 5 versnellingen achteruit en een vooruit (wel heel apart) maar die is retour en daar heb ik een ander blok voor gekregen......

John / TettjeTRDtw8)
Wiki_Maaike

Bericht door Wiki_Maaike »

Ik wil best pmmen maar je inbox zit vol.. ;)
Gebruikersavatar
Quadc@msix
Ik lul al aardig mee !
Berichten: 380
Lid geworden op: 05 jul 2007, 12:16
Type MR2: AW11

inbox........

Bericht door Quadc@msix »

;D kreeg een mailtje dat ik m ff moest leegschudden..de mailbox dan;D .....zo juist gedaan.


John / TettjeTRDtw8)
Melle
Zere vingers van het typen..
Berichten: 3644
Lid geworden op: 27 dec 2006, 19:31
Locatie: Buitenpost
Contacteer:

Bericht door Melle »

tettjetwo schreef: en NEE 2.4 VVTI-L met compressor draait verkeerd om, dan heb je 5 versnellingen achteruit en een vooruit (wel heel apart)
Mega LOL, ligt eventjes dubbel achter de pc ;D;D;D
Gebruikersavatar
rmmr2
Zere vingers van het typen..
Berichten: 1999
Lid geworden op: 27 dec 2006, 23:56
Type MR2: AW11

Bericht door rmmr2 »

tettjetwo schreef:Er was een of andere wijsneus die zo nodig "Sherlock- Holmuis" moest gaan spelen en dat vind ik nog tot daar aan toe, vervolgens gaat hij hier op het forum ff popie-Jopie uit lopen hangen en allerlei verwijzingen plaatsen, en DAT vind ik niet zo gers.....en JA ik heb er alle reden toe om daar een bepaalde mening over te hebben.....dat is niet "zielig" of "min"of weet ik veel hoe je het wil noemen.......Is je nieuwsgierigheid zo geprikkeld dat je het echt MOET weten, dan ga je voor jezelf kijken wat het zou kunnen zijn, en als je het dan (denkt) te weten dan hou je dat als een echte volwassen vent voor je of je stuurt me een PM, maar dan ga je dat hier niet posten als ik probeer een beetje de spanning er in te houden.......te moeilijk om te snappen?

en NEE 2.4 VVTI-L met compressor draait verkeerd om, dan heb je 5 versnellingen achteruit en een vooruit (wel heel apart) maar die is retour en daar heb ik een ander blok voor gekregen......

John / TettjeTRDtw8)


100 punten!! helemaal terecht!!
Afbeelding
funn is never a straight line::)
Gebruikersavatar
Quadc@msix
Ik lul al aardig mee !
Berichten: 380
Lid geworden op: 05 jul 2007, 12:16
Type MR2: AW11

2.4 VVTL-I + compressor

Bericht door Quadc@msix »

Is natuurlijk wel heel stoer, maar dat heeft zo weer zijn nadelen....dan heb je er 5 achteruit en een vooruit........op de keeper beschouwd heb je dan weer een auto met voorwielaandrijving........en willen we dat ?? dan kopen we wel een golf ofzow;D


John / TettjeTRDtw8)
Gebruikersavatar
Mr2-wouter
Zere vingers van het typen..
Berichten: 2824
Lid geworden op: 27 dec 2006, 21:22
Type MR2: AW11
Contacteer:

Bericht door Mr2-wouter »

Als je vind dat ik, als zijnde sherlock holmuis, je project heb vernaggeld moet je me dat maar even zeggen. Ik heb geen directe link of wat dan ook geplaatst. Ook de zoektermen die ik heb geplaatst leiden niet direct naar rome of in dit geval niet naar jouw geheim.

Dus sloeg het op mij... had me dan direct in je PM gevraagd om het weg te halen en stond alles er nog geen dag op.

Groeten
Sherlock Holmuis 8)
Gebruikersavatar
rmmr2
Zere vingers van het typen..
Berichten: 1999
Lid geworden op: 27 dec 2006, 23:56
Type MR2: AW11

Bericht door rmmr2 »

hmm ik weet nog steeds niet wat voor blok het is, dus als iedereen het al weet vertel het dan maar gewoon, :P ik vind het alleen wel jammer dat je nu niet meer de ontwikkelingen hier post.
Afbeelding
funn is never a straight line::)
Plaats reactie