Rare storing

Alles over de SW20. Onderhoud, aankoop weetjes en andere handigheidjes voor de SW20.

Moderator: Pieten

Plaats reactie
siep wokkel

Rare storing

Bericht door siep wokkel »

Hallo..

Zijn dus met mijn broer zijn mr2 bezig.

Ding heeft een elec storing. Als hij de deur dichtgooit dan gaat zijn centrale vergrendeling werken. Klopt niet dus.

In de deurpost heb je een knopje dat ervoor zorgt dat je lampje in de deur aangaat. Dat is de geel rode draad.

Ook gaat er vanaf dat knopje een rood met witte vlekjes draad. Die gaat naar de door control unit. wat houd dit ding in?

De draden van de vergrendelingknop in je deur tot aan de stekker in de auto zijn zoiezo goed. dus het zit niet in de deur?


Iemand een idee?
Gebruikersavatar
tilma800
Zere vingers van het typen..
Berichten: 2172
Lid geworden op: 27 dec 2006, 18:21
Type MR2: AW11
Contacteer:

Bericht door tilma800 »

Zit de stekker van de deurbediening er goed in? Die pennetjes willen wel eens verschuiven.
Afbeelding
Surferdude schreef:Wat is die Dennis toch weer actief de laatste tijd he? :D
MOANDEI
Gebruikersavatar
ullmaster
Ik lul al aardig mee !
Berichten: 188
Lid geworden op: 30 dec 2006, 22:09
Type MR2: AW11

Bericht door ullmaster »

daar heb ik ook last van is normaal dacht ik en als ik de sleutel gebruik (bestuurderkant) een keer draaien gaat mijn deur open en twee keer voor voor de bijrijder. mijn gordel rolt pas op als ik de deur open doe, dat kleine hendeltje doet dat onder de schakelaar van het licht, dat is pas lastig bij snel uitstapen
is het een usa SW21 ? de mijne wel gr
Gebruikersavatar
stampertje
Zere vingers van het typen..
Berichten: 674
Lid geworden op: 27 dec 2006, 20:31
Type MR2: AW11

Bericht door stampertje »

siep wokkel schreef:Hallo..

Zijn dus met mijn broer zijn mr2 bezig.

Ding heeft een elec storing. Als hij de deur dichtgooit dan gaat zijn centrale vergrendeling werken. Klopt niet dus.



Iemand een idee?

heb ik ook last van, bij mij zit het in de microschakelaar achterop het cilinderslotje, zo'n klein wit ding is dat...
hubomr2
Ik lul al aardig mee !
Berichten: 37
Lid geworden op: 27 dec 2006, 19:38
Type MR2: AW11

Bericht door hubomr2 »

Dat is waarschijnlijk een draadbreuk in het scharniergedeelte van de deur.
Heb ik nl ook gehad.
Gebruikersavatar
Christopher
Zere vingers van het typen..
Berichten: 828
Lid geworden op: 29 dec 2006, 10:16

Bericht door Christopher »

siep wokkel schreef:...
In de deurpost heb je een knopje dat ervoor zorgt dat je lampje in de deur aangaat. Dat is de geel rode draad.
...
??? Waar?

(bestuurderskant deurverlichting wil bij mij niet aan gaan, probeer het al sinds het begin dat ik hem heb op te lossen!)
Plaats reactie