Dennis z'n SW20
Moderator: Pieten
-
- Zere vingers van het typen..
- Berichten: 510
- Lid geworden op: 08 jan 2008, 00:50
- Type MR2: AW11
Dennis z'n SW20
Ik had mij nog niet voorgesteld, dus doe ik dat maar nu ff .
Ben Dennis, bijna 21 jaar, en woon op 2 minuten afstand van Wouter
Ik was al wat eerder geïnteresseerd voor een MR2, maar een jaartje geleden wassie me nog wat te duur. Dus eenmaal Wouter tegengekomen met zn Turbo, ben ik toch meer gerichter gaan kijken. Het moest minimaal een 92er zijn, en na een poosje kijken en zoeken een leuke 95er tegengekomen. Dit was de eerste rit in de MR2, een erg bijzondere ervaring , maar de vraagprijs bleek nog wat te hoog, dus niet gekocht.. Een paar weekjes later kwam Wouter met de tip dat frankie-turbo zijn MR2 de deur uitdeed. Dus wezen kijken voor die rode 91er, en meteen gekocht. Auto voelde prima aan, en ging als de welbekende brandweer .
Inmiddels ben ik een klein maandje in bezit van deze mooie rode met glitters gespoten MR2.
Ik ga jullie verder niet ophouden, foto's is wat jullie willen zien dus bij deze
Foto's zijn genomen nadat ik de auto met Megiuars had gepoetst en ook met ditzelfde spul in de wax heb gezet.. Werkt erg goed
Tja ik moest maar eens n fotoshootje houden, aangezien Wouter zijn MR2 nooit poetst en nu ook op vakantie is
Aanpassingen wil ik voorlopig nog niet maken.. geld is inmiddels wel op
Wat wel nog op t verlanglijstje staat, maar vooralsnog ff dromen blijven:P :
- 94+ achterlichten
- GReddy/ of 92+ / of Aeroware voorlip
- GReddy sideskirts
- setje zwarte velgjes (iets van Volk of iets in die richting)
- turbo swap (maar of dat ook echt reeel wordt.. denk t niet)
- miss ooit nog een 98+ achterspoilertje (is niet noodzakelijk)
- ander uitlaatje, denk zelf aan een APEXi N1 Evolution Muffler, of iets met 2 grote pijpen.. zoiets als Skytune, maar dan van APEXi, of HKS...
iig, geen grote veranderingen.. kleur is erg mooi, en glimt ook erg goed.. ook met viezigheid in de zon.. best raar
Suggesties en tips zijn altijd welkom, aangezien ik ene ben met 2 linkerhanden.. dat was met de Clio en CRX al zo, dus ook bij deze... Misschien dat een van jullie mij een snelcursus monteur kan aanleren .
Ik zit dus nu al met het volgende probleem:
Omdat het vandaag flink heeft geregend, loopt de MR2 stationair heel erg beroerd.. Stottert als een gek, en komt niet boven de 500 RPM uit.. Ook met rijden houdt ie behoorlijk in. Nu is het afdekkapje v/d klep niet aanwezig. Dit heb ik provosorisch opgelost, door een plexiglas plaat onder de klep te leggen (onder bougiekabels zodat deze niet nat worden). Ik zal maar zeggen, het linkergedeelte v/d motorkap).
Bij warm weer heeftie hier bijna tot geen last van. Nu herken ik dit probleem, want mn Clio 16v had hier ook last van.. Dit lag aan de BDP sensor.. is dat bij deze ook zo?
Ben Dennis, bijna 21 jaar, en woon op 2 minuten afstand van Wouter
Ik was al wat eerder geïnteresseerd voor een MR2, maar een jaartje geleden wassie me nog wat te duur. Dus eenmaal Wouter tegengekomen met zn Turbo, ben ik toch meer gerichter gaan kijken. Het moest minimaal een 92er zijn, en na een poosje kijken en zoeken een leuke 95er tegengekomen. Dit was de eerste rit in de MR2, een erg bijzondere ervaring , maar de vraagprijs bleek nog wat te hoog, dus niet gekocht.. Een paar weekjes later kwam Wouter met de tip dat frankie-turbo zijn MR2 de deur uitdeed. Dus wezen kijken voor die rode 91er, en meteen gekocht. Auto voelde prima aan, en ging als de welbekende brandweer .
Inmiddels ben ik een klein maandje in bezit van deze mooie rode met glitters gespoten MR2.
Ik ga jullie verder niet ophouden, foto's is wat jullie willen zien dus bij deze
Foto's zijn genomen nadat ik de auto met Megiuars had gepoetst en ook met ditzelfde spul in de wax heb gezet.. Werkt erg goed
Tja ik moest maar eens n fotoshootje houden, aangezien Wouter zijn MR2 nooit poetst en nu ook op vakantie is
Aanpassingen wil ik voorlopig nog niet maken.. geld is inmiddels wel op
Wat wel nog op t verlanglijstje staat, maar vooralsnog ff dromen blijven:P :
- 94+ achterlichten
- GReddy/ of 92+ / of Aeroware voorlip
- GReddy sideskirts
- setje zwarte velgjes (iets van Volk of iets in die richting)
- turbo swap (maar of dat ook echt reeel wordt.. denk t niet)
- miss ooit nog een 98+ achterspoilertje (is niet noodzakelijk)
- ander uitlaatje, denk zelf aan een APEXi N1 Evolution Muffler, of iets met 2 grote pijpen.. zoiets als Skytune, maar dan van APEXi, of HKS...
iig, geen grote veranderingen.. kleur is erg mooi, en glimt ook erg goed.. ook met viezigheid in de zon.. best raar
Suggesties en tips zijn altijd welkom, aangezien ik ene ben met 2 linkerhanden.. dat was met de Clio en CRX al zo, dus ook bij deze... Misschien dat een van jullie mij een snelcursus monteur kan aanleren .
Ik zit dus nu al met het volgende probleem:
Omdat het vandaag flink heeft geregend, loopt de MR2 stationair heel erg beroerd.. Stottert als een gek, en komt niet boven de 500 RPM uit.. Ook met rijden houdt ie behoorlijk in. Nu is het afdekkapje v/d klep niet aanwezig. Dit heb ik provosorisch opgelost, door een plexiglas plaat onder de klep te leggen (onder bougiekabels zodat deze niet nat worden). Ik zal maar zeggen, het linkergedeelte v/d motorkap).
Bij warm weer heeftie hier bijna tot geen last van. Nu herken ik dit probleem, want mn Clio 16v had hier ook last van.. Dit lag aan de BDP sensor.. is dat bij deze ook zo?
- frankie-turbo
- Berichten: 3534
- Lid geworden op: 25 mar 2007, 17:45
- Type MR2: AW11
- Contacteer:
- Dorifto Deuce
- Zere vingers van het typen..
- Berichten: 902
- Lid geworden op: 27 dec 2006, 22:32
- Type MR2: AW11
- Contacteer:
-
- Zere vingers van het typen..
- Berichten: 510
- Lid geworden op: 08 jan 2008, 00:50
- Type MR2: AW11
als je dat zou willen doen Frank, heel graag .frankie-turbo schreef:nee ligt het niet aan dennis, ik zal eerdaags eens naar roermond komen en een kijkje nemen, ik denk dat het vocht is in de onsteking, want bij mij stond de auto altijd binnen en dus had ie daar geen last van
Echt wel beter dat de ex eigenaar nog mij komt helpen
-
- Zere vingers van het typen..
- Berichten: 510
- Lid geworden op: 08 jan 2008, 00:50
- Type MR2: AW11
Ben op zich wel geinteresseerd, maar dan nog het spuiten ben ik ong hetzelfde geld weer aan kwijt, dus ik laat t nog ff schietenBlackJax schreef:Ik heb nog een setje originele Greddy skirts en rear add-ons met imitatie aeroware voorlip te koop voor €650. Zeer goede pasvorm. Misschien iets voor jou als ik zo je verlanglijstje zie.
Veel plezier met je nieuwe aanwinst in ieder geval!
Hehe eindelijk ik dacht al waar blijft die Dennis nou met z'n topic
Nogmaals veel plezier met je 2..
Wat het probleem betreft, dat zal wat Frank zegt aan je ontsteking liggen aangezien jou motorkap niet helemaal meer van de originele is
Vocht kan er makkelijk bij op deze manier, komt allemaal wel weer goed..
Nogmaals veel plezier met je 2..
Wat het probleem betreft, dat zal wat Frank zegt aan je ontsteking liggen aangezien jou motorkap niet helemaal meer van de originele is
Vocht kan er makkelijk bij op deze manier, komt allemaal wel weer goed..
- Mr2-wouter
- Zere vingers van het typen..
- Berichten: 2824
- Lid geworden op: 27 dec 2006, 21:22
- Type MR2: AW11
- Contacteer:
- frankie-turbo
- Berichten: 3534
- Lid geworden op: 25 mar 2007, 17:45
- Type MR2: AW11
- Contacteer:
-
- Zere vingers van het typen..
- Berichten: 510
- Lid geworden op: 08 jan 2008, 00:50
- Type MR2: AW11
Sinds vandaag is t officieel!
Vanmorgen hadk al zoiets van, dit kan niet kloppen.. acculampje brandde de hele tijd, en gaf maar 9V aan... accu door laten meten, niets mis mee. Zal wel de dynamo zijn dan. Nou, ik naar Valkenswaard gaan rijden in de hoop dattie niet zou uitvallen. Dat lukte, alleen toen de terugweg.. begon aardig donker te worden, dus zet mn lampjes maar aan, springt opeens terug naar 8V. Begon ook nog te miezeren, ruitenwissers werkten zeer traag
Eenmaal thuisgekomen, probeer ik de auto opnieuw te starten.. doet helemaal niets meer. De lampen hebben waarschijnlijk op de accu gewerkt, waardoor de accu nu compleet leeg is, en mn dynamo helemaal dood
Vanmorgen hadk al zoiets van, dit kan niet kloppen.. acculampje brandde de hele tijd, en gaf maar 9V aan... accu door laten meten, niets mis mee. Zal wel de dynamo zijn dan. Nou, ik naar Valkenswaard gaan rijden in de hoop dattie niet zou uitvallen. Dat lukte, alleen toen de terugweg.. begon aardig donker te worden, dus zet mn lampjes maar aan, springt opeens terug naar 8V. Begon ook nog te miezeren, ruitenwissers werkten zeer traag
Eenmaal thuisgekomen, probeer ik de auto opnieuw te starten.. doet helemaal niets meer. De lampen hebben waarschijnlijk op de accu gewerkt, waardoor de accu nu compleet leeg is, en mn dynamo helemaal dood
- frankie-turbo
- Berichten: 3534
- Lid geworden op: 25 mar 2007, 17:45
- Type MR2: AW11
- Contacteer:
- masterpivo
- Zere vingers van het typen..
- Berichten: 633
- Lid geworden op: 31 jan 2007, 22:52
- Type MR2: AW11