Te Koop: Orig. USA MR2 Turbo
Moderator: Pieten
Te Koop: Orig. USA MR2 Turbo
Hallo allemaal,
Wegens een té druk leven wat betreft werk ( ondernemer ), verkoop ik mijn USA MR2 Turbo, die vanaf het begin af aan bij Joshma op de werkvloer stond voor upgrades en aanpassingen. De auto staat nu meer stil dan dat er in gereden word, en dat vind ik gewoon zonde. De belastingen en verzekering lopen gewoon door, en dat kost me geld.
Ik heb deze MR2 rond Augustus 2007 in NL gekocht, waarna Joshma er direct mee aan de slag is gegaan, en er een "nieuwe" motor in gehangen heeft, plus wat extra's. De auto loopt nu dan ook super.
Werklijst vervangen/vernieuwd, Februari/Maart van vorig jaar:
Nieuwe 17" LM velgen ( +/- 1 jaar oud )
Gen 3 3SGTE Motor inbouw ( +/- 1 ton gelopen )
Nieuw Power FC systeem, standaard map nog.
Versnellingsbak
Sportkoppeling ( veer onder pedaal is eruit gehaald, koppelt nu vrij zwaar, wat ik zelf wel lekker vind )
Distributie vervangen.
Uitlaat ( Nur Spec ) behoorlijk zwaar geluid.
Downpijp
Intercooler
Aandrijfassen ( L+R )
Schroefset
Reactie Stang '94 Model + rubbers
Remmen: gegroefde schijven vooras / geboorde schijven achteras
OEM remblokken rondom
Leder Alacantara stoelen
Andere koplampen, niet de standaard.
Dashboard vervangen, vorige dashboard zat een gat in.
De auto is motorisch/mechanisch in perfecte staat, de auto heeft wat minpuntjes, wat ik zelf niet meer heb kunnen afmaken. Het project was dan ook nog niet volledig af.
- Targa daken lekken een beetje met veel regen / afspuiten, rubbers moeten vervangen worden.
- Stuurbekrachtiging werkt niet meer. Zou een paar honderd euro moeten gaan kosten.
- Ik zou de auto nog gaan voorzien van bodykit + spuitwerk, de auto heeft dus nog wat plekjes.
- Links onderin een barstje in het raam ( 5 cm, in een streep, niet hinderlijk ).
In totaal heeft de auto me rond de € 20,000 gekost aan investeringen. Alleen de aanschaf van de auto zelf was al 7500, en dan komen alle keuringen, nakijken, vervangingen etc etc er nog bij.
Dus wie een leuke MR2 Turbo wil, met een orig. USA kenteken, en die motorisch zo goed als af is, heeft hier een goeie aan.
Gezien de paar dingen die nog gedaan moeten worden, is de richtprijs rond de € 5500. Gezien het feit dat ik niet honderden afspraken wil gaan maken met verschillende mensen, post ik de auto voorlopig alleen hier.
Foto´s ( Gemaakt met mn xperia, dus sorry voor de kwaliteit )
Om welk type MR2 gaat het bij deze verkoop?: SW20/22 (2.0) Turbo
Indien van toepassing, wat is het bouwjaar?: 31-07-1991
Wat is de prijs van het aangebodene?: richtprijs € 5500
Hoe is de staat van het aangebodene?: goed
Indien van toepassing, wat is de km-stand van de MR2?: 120.000
Wegens een té druk leven wat betreft werk ( ondernemer ), verkoop ik mijn USA MR2 Turbo, die vanaf het begin af aan bij Joshma op de werkvloer stond voor upgrades en aanpassingen. De auto staat nu meer stil dan dat er in gereden word, en dat vind ik gewoon zonde. De belastingen en verzekering lopen gewoon door, en dat kost me geld.
Ik heb deze MR2 rond Augustus 2007 in NL gekocht, waarna Joshma er direct mee aan de slag is gegaan, en er een "nieuwe" motor in gehangen heeft, plus wat extra's. De auto loopt nu dan ook super.
Werklijst vervangen/vernieuwd, Februari/Maart van vorig jaar:
Nieuwe 17" LM velgen ( +/- 1 jaar oud )
Gen 3 3SGTE Motor inbouw ( +/- 1 ton gelopen )
Nieuw Power FC systeem, standaard map nog.
Versnellingsbak
Sportkoppeling ( veer onder pedaal is eruit gehaald, koppelt nu vrij zwaar, wat ik zelf wel lekker vind )
Distributie vervangen.
Uitlaat ( Nur Spec ) behoorlijk zwaar geluid.
Downpijp
Intercooler
Aandrijfassen ( L+R )
Schroefset
Reactie Stang '94 Model + rubbers
Remmen: gegroefde schijven vooras / geboorde schijven achteras
OEM remblokken rondom
Leder Alacantara stoelen
Andere koplampen, niet de standaard.
Dashboard vervangen, vorige dashboard zat een gat in.
De auto is motorisch/mechanisch in perfecte staat, de auto heeft wat minpuntjes, wat ik zelf niet meer heb kunnen afmaken. Het project was dan ook nog niet volledig af.
- Targa daken lekken een beetje met veel regen / afspuiten, rubbers moeten vervangen worden.
- Stuurbekrachtiging werkt niet meer. Zou een paar honderd euro moeten gaan kosten.
- Ik zou de auto nog gaan voorzien van bodykit + spuitwerk, de auto heeft dus nog wat plekjes.
- Links onderin een barstje in het raam ( 5 cm, in een streep, niet hinderlijk ).
In totaal heeft de auto me rond de € 20,000 gekost aan investeringen. Alleen de aanschaf van de auto zelf was al 7500, en dan komen alle keuringen, nakijken, vervangingen etc etc er nog bij.
Dus wie een leuke MR2 Turbo wil, met een orig. USA kenteken, en die motorisch zo goed als af is, heeft hier een goeie aan.
Gezien de paar dingen die nog gedaan moeten worden, is de richtprijs rond de € 5500. Gezien het feit dat ik niet honderden afspraken wil gaan maken met verschillende mensen, post ik de auto voorlopig alleen hier.
Foto´s ( Gemaakt met mn xperia, dus sorry voor de kwaliteit )
Om welk type MR2 gaat het bij deze verkoop?: SW20/22 (2.0) Turbo
Indien van toepassing, wat is het bouwjaar?: 31-07-1991
Wat is de prijs van het aangebodene?: richtprijs € 5500
Hoe is de staat van het aangebodene?: goed
Indien van toepassing, wat is de km-stand van de MR2?: 120.000
Jammer dat het zo moet lopen Tim:-/ , maar in betere tijden gewoon weer opnieuw beginnen.Had je nog wat aan dat dekentje;)
Er zit op dit blok een Caldina turbo (standaart 265pk).
Auto loopt zeer goed. Is momenteel nog niet gemapt en zit een conservatieve tune op...valt nog veel meer vermogen uit te halen op de dynobank.
Prijs is echt belachelijk laag, moet je zo kwijt zijn.
Ik heb je nummer overigens aan een bekende gegeven...denk wel dat hij je belt.
Er zit op dit blok een Caldina turbo (standaart 265pk).
Auto loopt zeer goed. Is momenteel nog niet gemapt en zit een conservatieve tune op...valt nog veel meer vermogen uit te halen op de dynobank.
Prijs is echt belachelijk laag, moet je zo kwijt zijn.
Ik heb je nummer overigens aan een bekende gegeven...denk wel dat hij je belt.
Almost done building the NEW one............@Buurman;)
- frankie-turbo
- Berichten: 3534
- Lid geworden op: 25 mar 2007, 17:45
- Type MR2: AW11
- Contacteer:
Josh, bedankt voor de hulp, er zijn nu meerdere geïnteresseerden.
Mocht ik er niet voor krijgen wat ik wil, dan laat ik em uiteraard gewoon staan, dan moeten we maar gaan kijken wat de mogelijkheden zijn om er een iets wat ehhh.... dagelijksere wagen van te maken...een van huis naar werk wagen.. ofzo ;-)
Zijn er eigenlijk mensen die dat doen met zo een wagen ? ;-)
Groet
tim
Mocht ik er niet voor krijgen wat ik wil, dan laat ik em uiteraard gewoon staan, dan moeten we maar gaan kijken wat de mogelijkheden zijn om er een iets wat ehhh.... dagelijksere wagen van te maken...een van huis naar werk wagen.. ofzo ;-)
Zijn er eigenlijk mensen die dat doen met zo een wagen ? ;-)
Groet
tim
Nou, na overleg met Joshma, toch maar besloten de MR2 te houden, en het "project" af te maken; dus body kit erop, en spuiten die handel. Ook op de bank, en de power fc afstellen.
In ieder geval bedankt voor alle hulp, maar na overleg kom je er toch achter dat je zo een 14000 verlies maakt, en dat is toch vrij veel.
Excuses aan de 2 geïnteresseerden, die wilden komen kijken ( mochten zij dit forum ook lezen )
Groet
Tim
In ieder geval bedankt voor alle hulp, maar na overleg kom je er toch achter dat je zo een 14000 verlies maakt, en dat is toch vrij veel.
Excuses aan de 2 geïnteresseerden, die wilden komen kijken ( mochten zij dit forum ook lezen )
Groet
Tim
- Green Goblin
- Berichten: 12095
- Lid geworden op: 22 dec 2006, 06:55
- Type MR2: AW11
- Contacteer: