rene3sgte

Plaats hier foto's van jouw stalen, net gewassen ros in het stralende zonlicht van de eeuwige jeugd... Kortom, kiekjes plaatsen van je blikkie!

Moderator: Pieten

Plaats reactie
rene3sgte

rene3sgte

Bericht door rene3sgte »

nou ik zal mijzelf ook maar eens voorstellen na een aantal jaar . ik ben dus rene 32 lentes jong en rij dus een mr2 sw 20 . ik heb er het een en ander aan veranderd maar moet nog veel aan gedaan worden zoals je ziet !!! komen nog meer foto maar heb nu even geen tijd !!

Afbeelding
Gebruikersavatar
Surferdude
Berichten: 7723
Lid geworden op: 01 jan 1970, 01:00
Type MR2: AW11
Contacteer:

Bericht door Surferdude »

Welkom Rene, ik neem aan dat dat touwtje aan je velg aan je grote teen vast zat om te voorkomen dat je tweetje meegenomen werd daar op Speed :lach:
[url=http://www.flickr.com/photos/arthur_mol ... /:w5rnltst][b:w5rnltst]flick[/b:w5rnltst][b:w5rnltst]r[/b:w5rnltst][/url:w5rnltst][/align:w5rnltst]
[img:w5rnltst]http://farm4.staticflickr.com/3069/1303 ... 67c5_n.jpg[/img:w5rnltst][/align:w5rnltst]
miss2

Bericht door miss2 »

hey dus dat is jouw mr2, ralph en ik hadden em ook al gezien ja op speed en design *jouw mr2 was het enige bezienswaardigheidje dit jaar op speed ;D*
welkom hier iig!
Gebruikersavatar
Ilpoto
Ik lul al aardig mee !
Berichten: 340
Lid geworden op: 27 dec 2006, 19:43

Bericht door Ilpoto »

Aaaah die is dus van jou!! Ik wilde al in contact komen met de eigenaar, heb 'm staan bewonderen op het JAF vorig jaar. Erg netjes, dikke Rotora's en Work Emotion... goed aangepakt!

Laat de motorruimte eens zien? Oh, en kun je me de specs van de wielen geven?
MyRealTwo

Bericht door MyRealTwo »

NICE!!!:::| meer foto's!!;D
mr2ke

Bericht door mr2ke »

hey rene, eindelijk jou mr2 eens bewonderd in zolder vorig jaar. velgen zijn dik hoor;)
Gebruikersavatar
Ilpoto
Ik lul al aardig mee !
Berichten: 340
Lid geworden op: 27 dec 2006, 19:43

Bericht door Ilpoto »

Deze foto's heb ik genomen op het JAF. Dik man!

Afbeelding

Afbeelding
rene3sgte

Bericht door rene3sgte »

ben ik even blij dat er mensen zij die makkelijk foto's erop krijgen ;D vind het niet zo makkelijk (ben niet zogoed met computers) maar hij is er weer in de jaarbeurs bij shoreline-tuningclub
MR 2000
Zere vingers van het typen..
Berichten: 574
Lid geworden op: 28 dec 2006, 15:40
Type MR2: AW11

Bericht door MR 2000 »

Mooie velgjes trouwens en de rest mag ook zijn. ;)
Afbeelding
Silver

Bericht door Silver »

Wanneer komt je nieuwe blok erin Rene ? ;)
Plaats reactie