De pond staat erg laag...

Verkoop van de complete EIGEN MR2. Alleen MR2's! FOTO PLUS PRIJS VERPLICHT!!!!

Moderator: Pieten

orakell

Bericht door orakell »

zo...........die spectre die heeft pas een hoog kwijlgehalte zeg. zijn alleen rhd gebouwt neem ik aan, of heb ik het fout?
Gebruikersavatar
Beer
Zere vingers van het typen..
Berichten: 1872
Lid geworden op: 21 dec 2006, 00:21

Bericht door Beer »

Precies, je moet voor alle auto's natuurlijk wel 10.000 euro herstelwerk incalcuren omdat het stuur aan de verkeerde kant zit...
Melle
Zere vingers van het typen..
Berichten: 3644
Lid geworden op: 27 dec 2006, 19:31
Locatie: Buitenpost
Contacteer:

Bericht door Melle »

er staat een 300c met het stuur aan de juiste kant...
Gebruikersavatar
Dokter Rob
Zere vingers van het typen..
Berichten: 3886
Lid geworden op: 27 dec 2006, 21:52
Type MR2: AW11

Bericht door Dokter Rob »

hoofdpiet schreef:als Rob die prijzen van de 300C maar niet ziet... :-/

ik kijk gewoon niet...
orakell

Bericht door orakell »

SuperTWO schreef:Bizar wat weinig geld eigenlijk.

Alleen je moet maar RHD willen rijden met zo'n kanon in de bergen.;D

Nieuwe modellen SLK (en andere Benzen, BMW's e.d.) kun je voor een prikkie uit de USA laten komen.

Het geheim niet verklappende, maar een ML500 full options 2006 (enkele keren vorig jaar in behandeling gehad) met 10.000 mls, compleet in Nederland, ingevoerd, inclusief BPM, kmteller conversie, nieuwe EU navigatie origineel.

Kant en klaar..... even heel ruim genomen, nog geen € 35.000. Staan hier te koop rond de 75k. Oh, met het nieuwe lage bruto BPM bedrag op kenteken is de fiscale bijtelling ook ongeveer hetzelfde als een eenvoudige C180.

Ze gaan als broodjes, worden ook aan MB dealers verkocht.
:X :X :X :X :X :X :X :X

Ik heb hem een tijd geleden (min of meer voor de gein, maar wel met een serieuze achtergrond) ook eens een zoekopdracht voor een Lemon Law SL280 of 350 gegeven (of een interessante S2000), maar die komen niet heel vaak voor (echt mooie exemplaren). Vaak is er toch te veel mis mee of zijn het schadebakken.

Is nu ook niet meer nodig trouwens. :P

voor een prikkie uit de usa...............heb je wat links voor mij? vind het wel eens leuk om daro ook te neuzen en te vergelijken.
wat kost het trouwens ongeveer om een auto van daar naar hier te laten invoeren? ben ik ook wel benieuwd naar?
wie kan mij hier antwoord op geven?
orakell

Bericht door orakell »

hoofdpiet schreef:er staat een 300c met het stuur aan de juiste kant...
waar??? link graag, die wil ik wel eens zien ::)
Gebruikersavatar
scoolio
Zere vingers van het typen..
Berichten: 530
Lid geworden op: 27 dec 2006, 18:39
Type MR2: AW11

Bericht door scoolio »

orakell schreef:waar??? link graag, die wil ik wel eens zien ::)

Ik kwam deze tegen op die site.
Linkje
Linkje
Linkje

Maar deze is ook wel leuk.
Heb je in ieder geval genoeg ruimte voor een feestje.
Linkje
Afbeelding
orakell

Bericht door orakell »

scoolio schreef:Ik kwam deze tegen op die site.
Linkje
Linkje
Linkje

Maar deze is ook wel leuk.
Heb je in ieder geval genoeg ruimte voor een feestje.
Linkje

dank dank
Gebruikersavatar
scoolio
Zere vingers van het typen..
Berichten: 530
Lid geworden op: 27 dec 2006, 18:39
Type MR2: AW11

Bericht door scoolio »

orakell schreef:dank dank

Graag gedaan ;D
Afbeelding
Gebruikersavatar
Surferdude
Berichten: 7723
Lid geworden op: 01 jan 1970, 01:00
Type MR2: AW11
Contacteer:

Bericht door Surferdude »

Wel geinig dit, even de BPM berekend voor die 300C met 5,7 Hemi.. toch nog zo'n 8300 euries wat er bij komt.. Reken dan nog 1200 extra kosten zoals RDW keuring en kentekenplaten en het vervoer hiernaar toe er bij dat zit je totaal op € 23500 (8300 + 1200 + 14000). Maar dan heb je wel een LHD 5,7 ltr Hemi V8 uit 2005 met 50.000 km op de klok voor je deur staan... Hier in Nederland kosten vergelijkbare slagschepen tussen de 29 en 37 mille..
Dokter Rob schreef:ik kijk gewoon niet...
Kijk Rob, dat scheelt weer een boel uitzoeken, geen dank, heb het graag gedaan :kus:

Afbeelding
[url=http://www.flickr.com/photos/arthur_mol ... /:w5rnltst][b:w5rnltst]flick[/b:w5rnltst][b:w5rnltst]r[/b:w5rnltst][/url:w5rnltst][/align:w5rnltst]
[img:w5rnltst]http://farm4.staticflickr.com/3069/1303 ... 67c5_n.jpg[/img:w5rnltst][/align:w5rnltst]
Gebruikersavatar
Surferdude
Berichten: 7723
Lid geworden op: 01 jan 1970, 01:00
Type MR2: AW11
Contacteer:

Bericht door Surferdude »

Ok, die is ook leuk, we gaan ff Bjorn helemaal gek maken...:lach:

Hier komt slechts een BPM van max 900 euro bij.. Dat is moeilijk te schatten, want de SW20 Spyder is hier niet geleverd dus een nieuwprijs is niet zo gemakkelijk vast te stellen. Maar van een '97 SW20 is de BPM 715, dus 900 is ruim genomen.

Nou Bjorn, reken daar transport en inklaren bij, doe eens gek en blijf een weekend daar, hotelletje boeken, lekker op je gemakkie... vriendinnetje mee, heb zij ook wat.. (en handig voor de terugreis met twee auto's..) Laten we zeggen 1500 euries.

Dan kost deze Mooie grijze Spyder TURBO uit 1997 met nog geen 50.000 km op de teller je nog geen 13,500 euries... En dat is dan erg ruim berekend.
Voor jouw gemak het telefoonnummer in The UK: 01604 890901.

Tsja, de service van TWB gaat ver...::)


Afbeelding
[url=http://www.flickr.com/photos/arthur_mol ... /:w5rnltst][b:w5rnltst]flick[/b:w5rnltst][b:w5rnltst]r[/b:w5rnltst][/url:w5rnltst][/align:w5rnltst]
[img:w5rnltst]http://farm4.staticflickr.com/3069/1303 ... 67c5_n.jpg[/img:w5rnltst][/align:w5rnltst]
subke

Bericht door subke »

haha lekker dan surferdude:D ja is een mooi auto en een turbo dus komt ook nog redelijk van zijn plek:D en 2 spiders in nederland is wel vet:D
Gebruikersavatar
scoolio
Zere vingers van het typen..
Berichten: 530
Lid geworden op: 27 dec 2006, 18:39
Type MR2: AW11

Bericht door scoolio »

Surferdude schreef:Ok, die is ook leuk, we gaan ff Bjorn helemaal gek maken...:lach:

Hier komt slechts een BPM van max 900 euro bij.. Dat is moeilijk te schatten, want de SW20 Spyder is hier niet geleverd dus een nieuwprijs is niet zo gemakkelijk vast te stellen. Maar van een '97 SW20 is de BPM 715, dus 900 is ruim genomen.

Nou Bjorn, reken daar transport en inklaren bij, doe eens gek en blijf een weekend daar, hotelletje boeken, lekker op je gemakkie... vriendinnetje mee, heb zij ook wat.. (en handig voor de terugreis met twee auto's..) Laten we zeggen 1500 euries.

Dan kost deze Mooie grijze Spyder TURBO uit 1997 met nog geen 50.000 km op de teller je nog geen 13,500 euries... En dat is dan erg ruim berekend.
Voor jouw gemak het telefoonnummer in The UK: 01604 890901.

Tsja, de service van TWB gaat ver...::)


Afbeelding

Volgens mij moet je voor de BPM de prijs van een Toyota Celica Convertible 2.0i GT nemen.
Deze was €55.360,-
Dit is volgens mij wel wat meer dan van een 1997 MR2.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Surferdude
Berichten: 7723
Lid geworden op: 01 jan 1970, 01:00
Type MR2: AW11
Contacteer:

Bericht door Surferdude »

Dan kom je op een BPM van 1156, niet echt een verschil waar Bjorn zich door zou moeten laten tegenhouden denk ik.. ;) En anders wacht hij tot de komende zomer, in juli is het nog maar 959..
[url=http://www.flickr.com/photos/arthur_mol ... /:w5rnltst][b:w5rnltst]flick[/b:w5rnltst][b:w5rnltst]r[/b:w5rnltst][/url:w5rnltst][/align:w5rnltst]
[img:w5rnltst]http://farm4.staticflickr.com/3069/1303 ... 67c5_n.jpg[/img:w5rnltst][/align:w5rnltst]
Gebruikersavatar
scoolio
Zere vingers van het typen..
Berichten: 530
Lid geworden op: 27 dec 2006, 18:39
Type MR2: AW11

Bericht door scoolio »

Dat valt inderdaad nog wel mee.
Voor dat prijs verschil zou ik hem niet laten staan.
Ik ben benieuwd wat Bjorn gaat doen .......
Afbeelding
Gebruikersavatar
BST
Zere vingers van het typen..
Berichten: 3813
Lid geworden op: 28 dec 2006, 13:30
Type MR2: SW20/21/22

Bericht door BST »

Surferdude schreef:Ok, die is ook leuk, we gaan ff Bjorn helemaal gek maken...:lach:

Hier komt slechts een BPM van max 900 euro bij.. Dat is moeilijk te schatten, want de SW20 Spyder is hier niet geleverd dus een nieuwprijs is niet zo gemakkelijk vast te stellen. Maar van een '97 SW20 is de BPM 715, dus 900 is ruim genomen.

Nou Bjorn, reken daar transport en inklaren bij, doe eens gek en blijf een weekend daar, hotelletje boeken, lekker op je gemakkie... vriendinnetje mee, heb zij ook wat.. (en handig voor de terugreis met twee auto's..) Laten we zeggen 1500 euries.

Dan kost deze Mooie grijze Spyder TURBO uit 1997 met nog geen 50.000 km op de teller je nog geen 13,500 euries... En dat is dan erg ruim berekend.
Voor jouw gemak het telefoonnummer in The UK: 01604 890901.

Tsja, de service van TWB gaat ver...::)


Afbeelding
Aaaarrrrgghhh... net toen ik dacht dat ik hier voorlopig niet meer over zou nadenken ;D

maar gelukkig heb ik net in december een stapeltje geld vervroegd afgelost van mijn hypotheek, dus ik kan deze alleen maar kopen als iemand de gele kip van me over zou nemen ;D voorlopig loop ik dus maar weinig risico dat ik me zo gek laat maken. Ben ik ff blij dat ik het geld nu niet heb.. :lach:
Meus MR2 eram prothoplastus crocus unus per a niger tectum in rus ruris

Afbeelding

duderstadthulppiet / loederdaghulppiet
Gebruikersavatar
BST
Zere vingers van het typen..
Berichten: 3813
Lid geworden op: 28 dec 2006, 13:30
Type MR2: SW20/21/22

Bericht door BST »

Is het trouwens een geswapte, of is ie origineel turbo?
Meus MR2 eram prothoplastus crocus unus per a niger tectum in rus ruris

Afbeelding

duderstadthulppiet / loederdaghulppiet
subke

Bericht door subke »

ik sprak net scoolio en heb van hem gehoord dat dit de enigste is met een orgineel turbo blok. pin me er niet aan vast maar ik denk ut wel.

gr ivo
Gebruikersavatar
scoolio
Zere vingers van het typen..
Berichten: 530
Lid geworden op: 27 dec 2006, 18:39
Type MR2: AW11

Bericht door scoolio »

Er staat in de advertentie dat het de enige originele spider turbo is.
Afbeelding
Gesloten