Fantasy Tuning Day Episode II 16 augustus 2009

Overige meetings. Dus ledenmeetings of zusterclub meetings Ook in het buitenland dus...

Moderator: Pieten

Plaats reactie
JPMR2

Fantasy Tuning Day Episode II 16 augustus 2009

Bericht door JPMR2 »

FANTASY TUNING DAY – Episode 2.
16 Augustus 2009 is het weer zover.
Dan organiseert JP's Tuningsshop en Mystic Riders,
de 2de versie van FANTASY TUNING DAY....

Na een zeer groot succes van 2008 met ruim 250 auto´s, zullen we dit jaar het nog groter en gezelliger aanpakken...

Zo zullen er weer een tal van kraampjes zijn, ook weer overheerlijke broodjes, ijs en nog veeeeeel meer.

En natuurlijk onze omroeper zal ook weer de hele dag iedereen vermaken met de db contest en met meer....
De entree is 8 euro en daarmee ben je automatisch ingeschreven voor de Show en Shine contest.
De volgende bekers zijn er te winnen:

DB Contest:

Klasse 1 top 3 (2 x 10" of 1 x 12" met 1 versterker en 1 accu)
Klasse 2 top 3 (3 x 10" of 2 x 12" of 1 x 15" met 1 versterker en 1 accu)
Klasse 3 top 3 (Alles wat meer is dan bovenstaande.)

Show en Shine:

Top 30 Best of Show
Top 3 Best of ICE
Top 3 Best of Wheels
Top 3 Best of Paint

Huishoudelijke mededelingen:
Wanneer je als club zijnde bij elkaar wil staan gelieve dan ook achter elkaar binnen rijden.
VERDERE Informatie VOLGD SPOEDIG.

Ook zal heel snel de flyer klaar zijn...

DUS HOU DEZE MEETING GOED IN DE GATEN EN MIS HEM NIET....


Time: 10-17.00 uur (prijsuitreiking 16.30)
Navigation: Handelsweg te kapelle
JPMR2

Bericht door JPMR2 »

Het is weer de aller hoogste tijd voor een update m.b.t. Fantasy Tuning Day Episode II ! Nog een kleine twee maanden en dan is het weer zover.
Achter de schermen zijn we druk bezig om deze editie nog specialer en spectaculairder te maken dan de vorige. Inmiddels stromen de aanmeldingen van clubs binnen. Wil je met je club bij elkaar staan, wacht dan niet te lang en geef aan met hoeveel auto’s je wilt komen. Je kunt dit doen door een mailtje te sturen naar jp@jps-tuningshop.com

De bekers zijn inmiddels ook al besteld, en wat voor bekers...... ze zijn weer een stuk spectaculairder dan vorig jaar. Deze keer hebben we er bekers bij die je met z’n tweeën zal moeten tillen Afbeelding

Voor deze editie van Fantasy Tuning Day hebben we besloten om een goed doel mee te laten profiteren van het succes van Fantasy Tuning Day.
We willen elk jaar een goed doel centraal stellen. Dit jaar is onze keuze gevallen op de stichting ambulance wens. (www.ambulancewens.nl) Deze stichting doet erg goed werk; Zij helpen mensen die in hun laatste levensfase zitten om bijzondere wensen uit te kunnen laten komen. Bijvoorbeeld nog één keer een dag naar de dierentuin, nog een keertje door het oude dorp rijden en zo meer.
De stichting werkt met vrijwilligers alleen het onderhoud aan de ambulances, brandstoffen, verzekeringen, enz. kost erg veel geld. Hiervoor doen ze een beroep op sponsoren, verenigingen en particulieren. Dit jaar wordt de Stichting Ambulancewens ondersteund door MysticRiders. Op alle evenementen waar de leden van MysticRiders aanwezig zijn collecteren zij voor de stichting.
Het was dus voor de handliggend dat Fantasy Tuning Day ook zijn steentje bij zou dragen aan dit goede doel.

Hoe gaan we geld ophalen?
Simpel, van elke 8 euro inkom gaat er in ieder geval 1 euro naar de stichting.
Daarnaast zijn er gedurende de hele dag promo babes van MysticRiders die langs zullen komen met de collecte bus. In de shop van JP’s Tuningshop is er een bus aanwezig waar je zelf een donatie in kunt achter laten.
De opbrengst van “Pimp my Bitch” zal volledig geschonken worden aan Stichting Ambulancewens.

We rekenen dus op een zeer grote opkomst, niet alleen om er een gezellig feest van te maken maar zeker ook om veel geld voor het goede doel te kunnen ophalen!

Tot ziens in Kapelle!

JP’s Tuningshop
MysticRiders
Gebruikersavatar
bond
Zere vingers van het typen..
Berichten: 2202
Lid geworden op: 02 jan 2007, 19:39
Type MR2: AW11

Bericht door bond »

Zo als ik nu de agenda zie kan ik wel komen maar blijft onder voor behoud.
Afbeelding

Bijna weekend
Beukema

Bericht door Beukema »

Ik ben erbij!
MarcoTwo
Berichten: 7457
Lid geworden op: 28 dec 2006, 13:13
Type MR2: SW20/21/22 + ZZW30
Contacteer:

Bericht door MarcoTwo »

Me too (als onderdeel van de 'show').
Greetz, MaRco2!
Sinds juli 2001 lid. www.marotaxaties.nl
Afbeelding
Gebruikersavatar
gorsche
Ik lul al aardig mee !
Berichten: 456
Lid geworden op: 12 apr 2008, 19:57
Type MR2: AW11

Bericht door gorsche »

Kom ook ff kijken
Gebruikersavatar
Quadc@msix
Ik lul al aardig mee !
Berichten: 380
Lid geworden op: 05 jul 2007, 12:16
Type MR2: AW11

al lang.........

Bericht door Quadc@msix »

........aangemeld, was een verplichting geloof ik ;) ;)


J8) hn / [email="Quadc@msix"]Quadc@msix[/email]
"technology is the substitute 4 cubic inches, but what if I have both?" -=3.4 supercharged MONSTER=-
Gebruikersavatar
tweakmaster
Zere vingers van het typen..
Berichten: 2186
Lid geworden op: 16 jul 2007, 20:55
Type MR2: AW11

Bericht door tweakmaster »

ik denk dat ik niet kom.. moet op de centjes letten en wil echt binnenkort de distributie doen ;)
Surferdude schreef:Je hebt toch wel een beetje gelijk Tweaky
Afbeelding
JPMR2

Bericht door JPMR2 »

Tijdens Fantasy Tuning Day is het mogelijk om je bolide te laten taxeren t.b.v. de verzekeringswaarde. Is jouw auto mooier dan gemiddeld of heb je behoorlijk wat geïnvesteerd, is het zeker de moeite waard, ook al ben je
niet volledig casco verzekerd! Met een goed taxatierapport kun je bij schade aantonen in wat voor staat jouw auto was en wat voor waarde uit kwam. Meer informatie is te vinden op: www.marotaxaties.nl.

Tijdens de meeting zijn de kosten € 95 per auto, waarvan er speciaal voor deze dag per taxatie een bijdrage gedaan wordt aan het goede doel. Normaal ben je voor een taxatie circa € 125 kwijt. De kosten graag ter plaatse afrekenen.

Graag zoveel mogelijk vantevoren aanmelden via info@marotaxaties.nl, zodat we een planning kunnen maken.

Belangrijk om mee te nemen: kentekenbewijs, APK formulier en een lijst van modificaties, spuitkosten e.d. met bedragen er achter.
MarcoTwo
Berichten: 7457
Lid geworden op: 28 dec 2006, 13:13
Type MR2: SW20/21/22 + ZZW30
Contacteer:

Bericht door MarcoTwo »

Toppie.;)
Greetz, MaRco2!
Sinds juli 2001 lid. www.marotaxaties.nl
Afbeelding
JPMR2

Bericht door JPMR2 »

Daar zijn ze dan!
Als je nog aan het twijfelen was of je naar Fantasy Tuning Day zou komen........ dan is dit toch wel een hele goede reden om toch te komen :)

Top 30 Show & Shine:
Afbeelding

De bekers voor de verschillende categorieën:

Afbeelding

De top 3 Best of Show:
Afbeelding

Tot ziens op Fantasy Tuning Day 2009!
JP's Tuningshop
MarcoTwo
Berichten: 7457
Lid geworden op: 28 dec 2006, 13:13
Type MR2: SW20/21/22 + ZZW30
Contacteer:

Bericht door MarcoTwo »

Wie komen er allemaal?
Greetz, MaRco2!
Sinds juli 2001 lid. www.marotaxaties.nl
Afbeelding
Gebruikersavatar
Quadc@msix
Ik lul al aardig mee !
Berichten: 380
Lid geworden op: 05 jul 2007, 12:16
Type MR2: AW11

Bericht door Quadc@msix »

Ik..............ben er vroeg om te helpen met de stand op te bouwen
Verder is er weinig animo hier geloof ik...........

John / [email="Quadc@msix"]Quadc@msix[/email]
"technology is the substitute 4 cubic inches, but what if I have both?" -=3.4 supercharged MONSTER=-
MarcoTwo
Berichten: 7457
Lid geworden op: 28 dec 2006, 13:13
Type MR2: SW20/21/22 + ZZW30
Contacteer:

Bericht door MarcoTwo »

Morgen geen vroegertje (de laatste dagen dat al genoeg gedaan, stap zo weer in de auto richting Friesland), zal zowiezo in de ochtend worden en kijk wel hoelang de aanwezigheid nodig is.;)
Greetz, MaRco2!
Sinds juli 2001 lid. www.marotaxaties.nl
Afbeelding
Gebruikersavatar
gorsche
Ik lul al aardig mee !
Berichten: 456
Lid geworden op: 12 apr 2008, 19:57
Type MR2: AW11

Bericht door gorsche »

als er hulp nodig is dan hoor ik het graag, stuur maar een pm
Gebruikersavatar
dooierick
Zere vingers van het typen..
Berichten: 1486
Lid geworden op: 14 jan 2007, 18:51
Type MR2: AW11

Bericht door dooierick »

misschien kom ik ook wel even kijken
Mijn auto reed eenvoudig rechtuit verder, wat er in een bocht over het algemeen toe leidt dat men de weg verlaat.
Beukema

Bericht door Beukema »

Was weer top georganiseerd. veel wagens 250+ dit keer.
Lekker weer, pumping bass en veel volk.

Hele goede dag beleefd.

JP bedankt voor de organisatie
Plaats reactie