tettjetwo schreef:bij mijn weten zijn er nooit turbo emmers ingevoerd in NL........zal waarschijnlijk wel een geswapte zijn.....niet gekeurd, staat geschorst dus proefrit is ook niet mogelijk...tricky!!
J8) hn / [email="Quadc@msix"]Quadc@msix[/email]
Dat staat er ook bij. Gen2 met onbekende historie er in.
Prijs is droevig laag, zullen we maar zeggen. Wat zou het addertje zijn?
tettjetwo schreef:Art,
de naam zegt het al.....United States Domestic Market......officieël US import..
Louwman heeft hier nooit turbo emmers ingevoerd (de sufferds!;) ) was geen markt voor zeiden ze:P , ik vraag me dan ook driftig af wie de marketing voor TOYOTA hier in NL doet, want die laat serieuze steken vallen, maar goed, terug ontopic......
J8) hn / [email="Quadc@msix"]Quadc@msix[/email]
Er was nog iets: in de EU niet geleverd i.v.m. problemen met de temperatuurhuishouding bij langdurig hogere snelheden rijden.
Vooral US Turbo's op de Duitse Autobahn zijn vroeger veelvuldig warmgelopen.
frankie-turbo schreef:
ik ben vandaag met mijn 96ér celica naar de RDW keruing geweest voor invoer.. en ook daar hebben ze geen 4 gas meting gedaan.. enkel stationair meting.. dus ik weet niet zeker hoe het daarmee zit,
Emissiemetingen doet men altijd stationair (er van uitgaande dat ze niet je stationair toerental wilden weten).
Green Goblin schreef:Duidelijk dus dat ie geswapt is. Wel netjes dat ie het er bij zet van de km-stand.
.......duurt het langst ,jammer dat veel mensen in de auto(verkoop) branche zich dat vaak ff niet meer herinneren;) Ik denk dat deze verkoper de auto gewoon wegdoet omdat hij stopt of moet stoppen met zijn hobby, want dat ding staat al 8 jaar op zijn naam......proefritje is dan niet mogelijk, maar een goed oplettend oog kan wel zien of dit een afgeragd en opgepoetst wrak of een echt nette auto is, en persoonlijk heb ik liever een auto met 300000 op deklok waar netjes mee omgegaan is,dan een met "slechts" 75000 die "verkracht" is..........als er werkelijk interesse is voor deze auto..........kijken kost niets (alleen je reisgeld:driving: en je tijd);) ........
J8) hn / [email="Quadc@msix"]Quadc@msix[/email]
"technology is the substitute 4 cubic inches, but what if I have both?" -=3.4 supercharged MONSTER=-
Wie heeft er gezegd dat er iets mis mee was dan? dat hebben jullie er zelf van gemaakt. Paar kleine dingetjes, voor apk moet er even een ori uitlaat met kat onder, en nog een paar kleine dingetjes afwerken aan het "uiterlijk". De motor loopt goed, dat was voor mij het belangrijkste.
Stuit schreef:okeej, en is er wat mee mis? en wat ga je er verder mee doen?
Nou snap ik het niet meer helemaal. Hij is volgens jou meer waard omdat het een originele nederlander is, en vervolgens weer nog meer omdat ie geswapt is.
Maar dan ben je volgens mij weer je originaliteit kwijt (en je historie ook), dus dan moet je daar ook weer een stukje waardedaling voor rekenen.
Heeft verder niets te maken met de waarde van deze auto hoor, daar hoor je mij niet over.
Green Goblin schreef:Nou snap ik het niet meer helemaal. Hij is volgens jou meer waard omdat het een originele nederlander is, en vervolgens weer nog meer omdat ie geswapt is.
Maar dan ben je volgens mij weer je originaliteit kwijt (en je historie ook), dus dan moet je daar ook weer een stukje waardedaling voor rekenen.
Heeft verder niets te maken met de waarde van deze auto hoor, daar hoor je mij niet over.
Voor mij heeft het inderdaad alleen maar meer waarde zo.
ArjenMR2 schreef:Wie heeft er gezegd dat er iets mis mee was dan? dat hebben jullie er zelf van gemaakt. Paar kleine dingetjes, voor apk moet er even een ori uitlaat met kat onder, en nog een paar kleine dingetjes afwerken aan het "uiterlijk". De motor loopt goed, dat was voor mij het belangrijkste.
Green Goblin schreef:Nou snap ik het niet meer helemaal. Hij is volgens jou meer waard omdat het een originele nederlander is, en vervolgens weer nog meer omdat ie geswapt is.
Maar dan ben je volgens mij weer je originaliteit kwijt (en je historie ook), dus dan moet je daar ook weer een stukje waardedaling voor rekenen.
Heeft verder niets te maken met de waarde van deze auto hoor, daar hoor je mij niet over.
Strikt genomen (kostbare klassiekers van edele merken, die waarde gaat wel iets verder dan enkele tientallen duizenden euro's) is originaliteit het meeste waard, maar bij het normalere wagenpark neem je de modificaties (het een is meer waard dan het andere, verzekeringstechnisch dan, wat een toekomstige koper er voor overheeft, hangt van zijn/haar smaak af) gewoon mee voor wat die delen waard zijn.