(VERKOCHT) Kent iemand deze turbo?
Moderator: Pieten
(VERKOCHT) Kent iemand deze turbo?
Hoi,
Heb zelf 2 jaar gereden in een MR2 turbo (swap) maar heb die een jaar geleden verkocht.
Rij nu voor woon/werk verkeer een Celica Tsport, maar voor de hobby en mooie weekenden wil ik graag weer een SW20 turbo. Ik zag deze advertentie, en vroeg me af of iemand hem kent?!
http://link.marktplaats.nl/231383714
Alvast bedankt!
Jasper
PS:
topic wel juist geplaatst? of hoort het ergens anders thuis?
Om welk type MR2 gaat het bij deze verkoop?: SW20/22 (2.0)
Hoe is de staat van het aangebodene?: Nieuwstaat
Heb zelf 2 jaar gereden in een MR2 turbo (swap) maar heb die een jaar geleden verkocht.
Rij nu voor woon/werk verkeer een Celica Tsport, maar voor de hobby en mooie weekenden wil ik graag weer een SW20 turbo. Ik zag deze advertentie, en vroeg me af of iemand hem kent?!
http://link.marktplaats.nl/231383714
Alvast bedankt!
Jasper
PS:
topic wel juist geplaatst? of hoort het ergens anders thuis?
Om welk type MR2 gaat het bij deze verkoop?: SW20/22 (2.0)
Hoe is de staat van het aangebodene?: Nieuwstaat
- Eeuwige twijfelaar
- Zere vingers van het typen..
- Berichten: 967
- Lid geworden op: 16 dec 2007, 00:31
- Type MR2: AW11
- Quadc@msix
- Ik lul al aardig mee !
- Berichten: 380
- Lid geworden op: 05 jul 2007, 12:16
- Type MR2: AW11
ori NL turbo??
Stuit schreef:hij stond eerder voor 5500 ofzo te koop!
ik vind het ook erg weinig geld, terwijl dit een orginele 94er nederlander is!
bij mijn weten zijn er nooit turbo emmers ingevoerd in NL........zal waarschijnlijk wel een geswapte zijn.....niet gekeurd, staat geschorst dus proefrit is ook niet mogelijk...tricky!!
J8) hn / Quadc@msix
"technology is the substitute 4 cubic inches, but what if I have both?" -=3.4 supercharged MONSTER=-
- Eeuwige twijfelaar
- Zere vingers van het typen..
- Berichten: 967
- Lid geworden op: 16 dec 2007, 00:31
- Type MR2: AW11
- Quadc@msix
- Ik lul al aardig mee !
- Berichten: 380
- Lid geworden op: 05 jul 2007, 12:16
- Type MR2: AW11
Michel H schreef:Is van 04-10-1994 en staat al sinds 2000 op naam van huidige eigenaar. APK is sinds 26 Januari afgelopen.
Vermogen is 129kW dus de motorswap is door RDW geregistreerd.
eigenaar vanaf 2000 is dus geen handelaar of zo, dit is een pré.......94-er, dus is 175 PK, (129KW X 1.36 =175!!) dus NIET door RDW geregistreerd, genII turbo is 200pk (of 147KW;) )........
J8) hn / [email="Quadc@msix"]Quadc@msix[/email]
"technology is the substitute 4 cubic inches, but what if I have both?" -=3.4 supercharged MONSTER=-
- Surferdude
- Berichten: 7723
- Lid geworden op: 01 jan 1970, 01:00
- Type MR2: AW11
- Contacteer:
tettjetwo schreef:bij mijn weten zijn er nooit turbo emmers ingevoerd in NL........
J8) hn / Quadc@msix
En de USDM dan?
[url=http://www.flickr.com/photos/arthur_mol ... /:w5rnltst][b:w5rnltst]flick[/b:w5rnltst][b:w5rnltst]r[/b:w5rnltst][/url:w5rnltst][/align:w5rnltst]
[img:w5rnltst]http://farm4.staticflickr.com/3069/1303 ... 67c5_n.jpg[/img:w5rnltst][/align:w5rnltst]
- Mr2-wouter
- Zere vingers van het typen..
- Berichten: 2824
- Lid geworden op: 27 dec 2006, 21:22
- Type MR2: AW11
- Contacteer:
Ik heb ook nog een goede turbo te koop, zwart:
- 94+ remmen
- alle belangrijke dingen vervangen (Waterpomp, distributieriem, veel nieuwe slangetjes, koppeling, multiriem, alles schoongemaakt.
- 92+ lip (in kleur)
- 94+ achterlichten
Motorisch origineel
zie: showthread.php?t=5276&page=3
- 94+ remmen
- alle belangrijke dingen vervangen (Waterpomp, distributieriem, veel nieuwe slangetjes, koppeling, multiriem, alles schoongemaakt.
- 92+ lip (in kleur)
- 94+ achterlichten
Motorisch origineel
zie: showthread.php?t=5276&page=3
- Quadc@msix
- Ik lul al aardig mee !
- Berichten: 380
- Lid geworden op: 05 jul 2007, 12:16
- Type MR2: AW11
US!
Art,Surferdude schreef:En de USDM dan?
de naam zegt het al.....United States Domestic Market......officieël US import..
Louwman heeft hier nooit turbo emmers ingevoerd (de sufferds!;) ) was geen markt voor zeiden ze:P , ik vraag me dan ook driftig af wie de marketing voor TOYOTA hier in NL doet, want die laat serieuze steken vallen, maar goed, terug ontopic......
J8) hn / Quadc@msix
"technology is the substitute 4 cubic inches, but what if I have both?" -=3.4 supercharged MONSTER=-
- Mr2-wouter
- Zere vingers van het typen..
- Berichten: 2824
- Lid geworden op: 27 dec 2006, 21:22
- Type MR2: AW11
- Contacteer:
- Mr2-wouter
- Zere vingers van het typen..
- Berichten: 2824
- Lid geworden op: 27 dec 2006, 21:22
- Type MR2: AW11
- Contacteer:
- Green Goblin
- Berichten: 12095
- Lid geworden op: 22 dec 2006, 06:55
- Type MR2: AW11
- Contacteer:
- frankie-turbo
- Berichten: 3534
- Lid geworden op: 25 mar 2007, 17:45
- Type MR2: AW11
- Contacteer:
een import heeft als voordeel dat de politie je weinig kan maken kwa aftermarket onderdelen
bijvoorbeeld als ze je aanhouden voor te veel geluid kunnen ze je enkel een boete geven, bij een orrigineel nlér kunnen ze je kentekenbewijs in beslag nemen en eisen dat je hem met goedgekeurde (EU keurmerk) uitlaat laat bezichtigen bij de RDW
puur omdat voor een ingevoerde auto niet vast staat wat orrigineel is en wat niet, dat brul ijzer van 20cm doorsnee kan best eens orrigineel zijn in het land van herkomst, als je auto ingevoerd is van buiten de EU heeft de gehele auto geen EU keurmerk.. dus ze kunnen ook geen uitlaat eisen met EU keurmerk
ik ben vandaag met mijn 96ér celica naar de RDW keruing geweest voor invoer.. en ook daar hebben ze geen 4 gas meting gedaan.. enkel stationair meting.. dus ik weet niet zeker hoe het daarmee zit,
bijvoorbeeld als ze je aanhouden voor te veel geluid kunnen ze je enkel een boete geven, bij een orrigineel nlér kunnen ze je kentekenbewijs in beslag nemen en eisen dat je hem met goedgekeurde (EU keurmerk) uitlaat laat bezichtigen bij de RDW
puur omdat voor een ingevoerde auto niet vast staat wat orrigineel is en wat niet, dat brul ijzer van 20cm doorsnee kan best eens orrigineel zijn in het land van herkomst, als je auto ingevoerd is van buiten de EU heeft de gehele auto geen EU keurmerk.. dus ze kunnen ook geen uitlaat eisen met EU keurmerk
ik ben vandaag met mijn 96ér celica naar de RDW keruing geweest voor invoer.. en ook daar hebben ze geen 4 gas meting gedaan.. enkel stationair meting.. dus ik weet niet zeker hoe het daarmee zit,