Beste mensen,
Aangezien er over mijn vorige thread nogal wat verwarring is ontstaan, mede door het feit dat ik in het zelfde topic besloot de MR2 te houden, open ik nu om mailtjes met "hou je em toch ?? te voorkomen, een nieuw topic. ( mijn oude topic kan dus worden gedelete )
Wegens een té druk leven wat betreft werk ( ondernemer ), verkoop ik mijn USA MR2 Turbo, die vanaf het begin dat ik de auto heb gekocht bij Joshma op de werkvloer stond voor upgrades en aanpassingen. De auto staat nu meer stil dan dat er in gereden word, en dat vind ik gewoon zonde.
Ik heb deze MR2 rond Augustus 2007 in NL gekocht, waarna Joshma er direct mee aan de slag is gegaan, een nieuwe motor uit Engeland gehaald heeft, en geplaatst heeft.
De auto heeft op tijd zn beurtjes gehad, facturen heb ik bewaard. Hier bij wat er zo al motorisch aan gedaan is:
Februari/Maart van vorig jaar:
Nieuwe 17" LM velgen ( +/- 1 jaar oud ) twv € 1085.
Gen 3 3SGTE Motor inbouw ( +/- 1 ton gelopen )
Nieuw Power FC systeem, standaard map nog.
Versnellingsbak
Sportkoppeling ( veer onder pedaal is eruit gehaald, koppelt nu vrij zwaar, wat ik zelf wel lekker vind )
Distributie vervangen.
Uitlaat ( Nur Spec ) behoorlijk zwaar geluid.
Downpijp
Intercooler
Aandrijfassen ( L+R )
Schroefset
Reactie Stang '94 Model + rubbers
Remmen: gegroefde schijven vooras / geboorde schijven achteras
OEM remblokken rondom
Leder Alacantara stoelen
Andere koplampen, niet de standaard.
Dashboard vervangen, vorige dashboard zat een gat in.
Maart 2008
Stuurhuishoes 2 x vervangen
Fuseekogel 2 x vervangen
Stabilisatorstang rubber 2 x vervangen
Radiateur vervangen
De auto is motorisch in super staat, de auto heeft wat minpuntjes, wat ik zelf niet meer heb kunnen afmaken. Het project was dan ook nog niet volledig af.
- Targa daken lekken een beetje met veel regen / afspuiten, targa rubbers moeten vervangen worden.
- Ik zou de auto nog gaan voorzien van bodykit + spuitwerk, de auto heeft dus nog wat plekjes. (lak)
- Links onderin een barstje in het raam ( 5 cm, in een streep, niet hinderlijk ).
In totaal heeft de auto me rond de € 20,000 gekost aan investeringen. Alleen de aanschaf van de auto zelf was al 7500, en dan komen alle keuringen, nakijken, vervangingen, nieuwe motor etc etc er nog bij.
Dus wie een leuke MR2 Turbo wil, met een orig. USA kenteken, en die motorisch zo goed als af is, heeft hier een goeie aan.
Gezien de paar dingen die nog gedaan moeten worden, is de richtprijs rond de € 5500. Gezien het feit dat ik niet honderden afspraken wil gaan maken met verschillende mensen, post ik de auto voorlopig alleen hier.
Momenteel heb ik 2 afspraken staan voor een bezichtiging, echter wil ik liever zeker zijn van mn zaak.
Foto´s ( Gemaakt met mn xperia, dus sorry voor de kwaliteit )
Om welk type MR2 gaat het bij deze verkoop?: SW20/22 (2.0)
Indien van toepassing, wat is het bouwjaar?: 31-07-1991
Wat is de prijs van het aangebodene?: 5500
Hoe is de staat van het aangebodene?: goed
Indien van toepassing, wat is de km-stand van de MR2?: 120.000
(VERKOCHT) Toyota MR2 Turbo ( USA import )
Moderator: Pieten
- Surferdude
- Berichten: 7723
- Lid geworden op: 01 jan 1970, 01:00
- Type MR2: AW11
- Contacteer:
Is ie verkocht?
[url=http://www.flickr.com/photos/arthur_mol ... /:w5rnltst][b:w5rnltst]flick[/b:w5rnltst][b:w5rnltst]r[/b:w5rnltst][/url:w5rnltst][/align:w5rnltst]
[img:w5rnltst]http://farm4.staticflickr.com/3069/1303 ... 67c5_n.jpg[/img:w5rnltst][/align:w5rnltst]