UK > JDM Stuurinrichting ombouw

Alles over de ZZW30. Onderhoud, aankoop weetjes en andere handigheidjes voor de ZZW30.

Moderator: Pieten

Plaats reactie
GalantEvo
Knop gevonden hoor !
Berichten: 0
Lid geworden op: 06 dec 2020, 00:17

UK > JDM Stuurinrichting ombouw

Bericht door GalantEvo »

Goedemorgen allen,

Ik ga binnenkort een ZZW30 aanschaffen. Deal is rond, datum staat vast alleen moet ik vanaf het moment dat ik dit plaats nog een kleine drie weekjes geduldig zijn.

Auto in kwestie is een origineel Engelse MR2. Dus rechtsgestuurd, knipperlicht hendels links, ruitenwisser hendel rechts.

Welke onderdelen heb ik nodig om dit om te zetten? Ik rij naast de toekomstige MR2 nog een origineel Japanse auto, en ik vind die lay-out een heel stuk fijner. Hierom wil ik dus de MR2 omzetten voor het rijplezier en toch eigen frustratie. Voor de duidelijkheid, ik wil dus een rechtsgestuurde ZZW30 met knippers rechts, en de ruitenwisser links.

Ik zal sowieso de hendels nodig moeten hebben, deze heb ik uit Japan laten komen. Heb ik verder nog iets nodig? Dit zal vast ooit wel eens gedaan zijn... alleen binnen dit forum heb ik er niets over kunnen vinden.
Gebruikersavatar
De achterbank
Ik lul al aardig mee !
Berichten: 162
Lid geworden op: 11 okt 2008, 18:01

Re: UK > JDM Stuurinrichting ombouw

Bericht door De achterbank »

Een rhd met de knipperlichthendel links....... :-/ :-/ :-/




Lijkt me dat je je gewoon vergist hebt want hier heb ik nog nooit van gehoord. En anders zou ik graag een foto zien :foto-ani:
Laatst gewijzigd door De achterbank op 10 dec 2020, 13:04, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
erikmr
Berichten: 4423
Lid geworden op: 21 dec 2006, 23:16
Type MR2: AW11
Contacteer:

Re: UK > JDM Stuurinrichting ombouw

Bericht door erikmr »

8) ik denk dat je het makkelijkst de hele stuurkolom kunt over zetten van een sloper bv of je moet de bekabeling en de houders voor jou hendels kunnen verplaatsen
Gebruikersavatar
De achterbank
Ik lul al aardig mee !
Berichten: 162
Lid geworden op: 11 okt 2008, 18:01

Re: UK > JDM Stuurinrichting ombouw

Bericht door De achterbank »

:fryingpan:
Excuus van mij kant, heb net ff zitten googlen en verdomd.....rare mensen die engelsen ;D
Gebruikersavatar
CelicaTwinCAm
Zere vingers van het typen..
Berichten: 548
Lid geworden op: 12 mei 2013, 11:56
Type MR2: SW20/21/22

Re: UK > JDM Stuurinrichting ombouw

Bericht door CelicaTwinCAm »

ik wilde net zeggen ik heb 2 rhd, sw20 weliswaar maar daar zit knipperlicht zekers te weten rechts :) Eentje heb ik zelf geimporteerd dus die is zeker nooit omgebouwd ofzo :driving: :mini: :mexico-smile:
Plaats reactie