WB toerritten 2017? Dubbele Veluwetoer op herhaling?

Wil je wat organiseren en vraag je je af of een ander het ook leuk vindt ? Hier kun je er naar informeren....

Moderator: Pieten

Plaats reactie
MarcoTwo
Berichten: 7457
Lid geworden op: 28 dec 2006, 13:13
Type MR2: SW20/21/22 + ZZW30
Contacteer:

WB toerritten 2017? Dubbele Veluwetoer op herhaling?

Bericht door MarcoTwo »

Nu het seizoen 2017 min of meer begonnen is, wil ik even een balletje opgooien wie er dit seizoen nog oldskool WB toerritten willen organiseren?

Zie het als een nadenkertje om in jouw (bekende) omgeving een leuke rit te organiseren. Aangezien er tot op heden nog niet echt een leuke toer georganiseerd is in Nederland, behalve pas hierzo een korte (50 km) rondrit op 12 maart na de MR2 klets, maar dat was niet echt in het rijseizoen.

Vroegah (was alles beter) hadden we 1 of 2 keer per maand wel een leuke rondrit, de laatste jaren is het toch een stuk tot heel veel minder. Hier ben ik persoonlijk ook wel schuldig aan, wat ik me zo kan herinnerren, waren er jaren dat wij er zelf ook 4 organiseerden, nu is het een enkele keer plus natuurlijk de meerdere Eifel en/of Ardennen dagen. Vorig jaar 5 ofzo, dit jaar minder de eerste is eigenlijk pas 21 mei (afgelopen pasen individueel wel die kant op geweest).

Nu zijn er wel wat stameetings en weekendjes hier en daar, maar lijken de eendaagse toerritten een beetje uit te sterven.

Daarom (op tijd) even een balletje opgooien of er mensen plannen hebben en wanneer?

Als ik hier de agenda bekijk, vliegt deze snel vol en met meerdere clubs is het vaak gewoon kiezen, vroeger was het elk weekend wel raak (tja, dan kan het wel, dan heb je een periode van een wat eenzijdige interesse "een soort van geen leven hebt!":P ) op een gegeven moment lukt dat niet meer. Hetzelfde met op een zondag werken, dat beperk je ook dan tot een paar keer per jaar. Is toch de enige vrije dag in de week en het voornemen om dan een andere dag te pakken, lukt meer niet dan wel. :hypocrite: :hypocrite:

:ik-weer:

Ik ben benieuwd (en zal vast niet de enige zijn!) wat hier uit gaat komen.:)

In al die jaren lijkt het wel of de meesten "onderuitgezakt" afwachten of een ander (vaak dezelfde) iets organiseren, nu is je kans! Zo spannend is het ook niet!

Het zou leuk zijn om in Overijssel/Friesland weer eens een leuke rondrit te maken (misschien komt er weer een Loederdagrit, is over een week of 3 alweer 14 mei) of in Groningen, maar ook Brabant/Limburg zou wel weer eens leuk zijn of de Achterhoek. Nu gaan er wel geruchten over een 150 km MR2 toer in Twente en een stukje Duitsland, maar weet nog niet wanneer en wie er mee mogen rijden.

Zelf overweeg ik bij voldoende animo de traditionele dubbele VELUWE-TOER weer leven in te blazen. Was altijd super leuk rijden met een gezellige tussenstop (hetzelfde als het beginpunt) en heeft een keer ruim in de twintig deelnemers getrokken. Maar dat is volgens mij alweer een jaar of 13 geleden, toen kwam Anton elbutre voor het eerst met de blauwe 1.8 aan rijden.

Kijken of er een beetje leven in zit en wat er uit komt! Zodra de MR2 klaar is, lijkt het me wel leuk om weer een paar ritjes te doen in het land.

Dus reageer gerust als je een idee hebt en het leuk vind om een ritje te organiseren (met 5 deelnemers kan het ook gezellig zijn en hoeft het niet te ingewikkeld te worden met een routebeschrijving oid).

En VELUWE-TOER ergens van de zomer in juli/augustus: animo?


:driving: :driving: :honger: :honger: :koffie: :koffie: :foto-ani: :foto-ani:
MarcoTwo
Berichten: 7457
Lid geworden op: 28 dec 2006, 13:13
Type MR2: SW20/21/22 + ZZW30
Contacteer:

Re: WB toerritten 2017? Dubbele Veluwetoer op herhaling?

Bericht door MarcoTwo »

Niet allemaal tegelijk. :idea8: :idea8:
Gebruikersavatar
BST
Zere vingers van het typen..
Berichten: 3813
Lid geworden op: 28 dec 2006, 13:30
Type MR2: AW11

Re: WB toerritten 2017? Dubbele Veluwetoer op herhaling?

Bericht door BST »

Ach ja, als mensen nog eens zin hebben om regelmatig verkeerd te rijden, dan kan ik misschien nog een keer de BST-heeft-niet-nagedacht-over-een-route-rit nog een keer organiseren..
Gebruikersavatar
MR2lars
Ik lul al aardig mee !
Berichten: 136
Lid geworden op: 27 dec 2006, 21:37

Re: WB toerritten 2017? Dubbele Veluwetoer op herhaling?

Bericht door MR2lars »

Veluwe-toer-ergens-in-de-zomer of een BST-heeft-niet-nagedacht-over-een-route-rit lijkt mij prima! Is uiteraard wel afhankelijk van de datum ivm schoolvakanties, verplichtingen kids etc. Maar als de datum uitkomt lijkt het mij leuk.
MarcoTwo
Berichten: 7457
Lid geworden op: 28 dec 2006, 13:13
Type MR2: SW20/21/22 + ZZW30
Contacteer:

Re: WB toerritten 2017? Dubbele Veluwetoer op herhaling?

Bericht door MarcoTwo »

:dux-blij_thumb-up:
Gebruikersavatar
Hertog Jan
Knop gevonden hoor !
Berichten: 5
Lid geworden op: 09 jan 2015, 09:07

Re: WB toerritten 2017? Dubbele Veluwetoer op herhaling?

Bericht door Hertog Jan »

MarcoTwo schreef:Nu het seizoen 2017 min of meer begonnen is, wil ik even een balletje opgooien wie er dit seizoen nog oldskool WB toerritten willen organiseren?

Zie het als een nadenkertje om in jouw (bekende) omgeving een leuke rit te organiseren. Aangezien er tot op heden nog niet echt een leuke toer georganiseerd is in Nederland, behalve pas hierzo een korte (50 km) rondrit op 12 maart na de MR2 klets, maar dat was niet echt in het rijseizoen.

Vroegah (was alles beter) hadden we 1 of 2 keer per maand wel een leuke rondrit, de laatste jaren is het toch een stuk tot heel veel minder. Hier ben ik persoonlijk ook wel schuldig aan, wat ik me zo kan herinnerren, waren er jaren dat wij er zelf ook 4 organiseerden, nu is het een enkele keer plus natuurlijk de meerdere Eifel en/of Ardennen dagen. Vorig jaar 5 ofzo, dit jaar minder de eerste is eigenlijk pas 21 mei (afgelopen pasen individueel wel die kant op geweest).

Nu zijn er wel wat stameetings en weekendjes hier en daar, maar lijken de eendaagse toerritten een beetje uit te sterven.

Daarom (op tijd) even een balletje opgooien of er mensen plannen hebben en wanneer?

Als ik hier de agenda bekijk, vliegt deze snel vol en met meerdere clubs is het vaak gewoon kiezen, vroeger was het elk weekend wel raak (tja, dan kan het wel, dan heb je een periode van een wat eenzijdige interesse "een soort van geen leven hebt!":P ) op een gegeven moment lukt dat niet meer. Hetzelfde met op een zondag werken, dat beperk je ook dan tot een paar keer per jaar. Is toch de enige vrije dag in de week en het voornemen om dan een andere dag te pakken, lukt meer niet dan wel. :hypocrite: :hypocrite:

:ik-weer:

Ik ben benieuwd (en zal vast niet de enige zijn!) wat hier uit gaat komen.:)

In al die jaren lijkt het wel of de meesten "onderuitgezakt" afwachten of een ander (vaak dezelfde) iets organiseren, nu is je kans! Zo spannend is het ook niet!

Het zou leuk zijn om in Overijssel/Friesland weer eens een leuke rondrit te maken (misschien komt er weer een Loederdagrit, is over een week of 3 alweer 14 mei) of in Groningen, maar ook Brabant/Limburg zou wel weer eens leuk zijn of de Achterhoek. Nu gaan er wel geruchten over een 150 km MR2 toer in Twente en een stukje Duitsland, maar weet nog niet wanneer en wie er mee mogen rijden.

Zelf overweeg ik bij voldoende animo de traditionele dubbele VELUWE-TOER weer leven in te blazen. Was altijd super leuk rijden met een gezellige tussenstop (hetzelfde als het beginpunt) en heeft een keer ruim in de twintig deelnemers getrokken. Maar dat is volgens mij alweer een jaar of 13 geleden, toen kwam Anton elbutre voor het eerst met de blauwe 1.8 aan rijden.

Kijken of er een beetje leven in zit en wat er uit komt! Zodra de MR2 klaar is, lijkt het me wel leuk om weer een paar ritjes te doen in het land.

Dus reageer gerust als je een idee hebt en het leuk vind om een ritje te organiseren (met 5 deelnemers kan het ook gezellig zijn en hoeft het niet te ingewikkeld te worden met een routebeschrijving oid).

En VELUWE-TOER ergens van de zomer in juli/augustus: animo?


:driving: :driving: :honger: :honger: :koffie: :koffie: :foto-ani: :foto-ani:
Ja hoor, dat lijkt mij erg leuk. Wel afhankelijk van de datum: Roep eens wat.....

Groet, (Hertog) Jan.
MarcoTwo
Berichten: 7457
Lid geworden op: 28 dec 2006, 13:13
Type MR2: SW20/21/22 + ZZW30
Contacteer:

Re: WB toerritten 2017? Dubbele Veluwetoer op herhaling?

Bericht door MarcoTwo »

Als het om de Veluwetoer gaat, gaat het diep graven in de agenda worden.

Het zou me niets verbazen als die al vol staat. ;D ;D
MarcoTwo
Berichten: 7457
Lid geworden op: 28 dec 2006, 13:13
Type MR2: SW20/21/22 + ZZW30
Contacteer:

Re: WB toerritten 2017? Dubbele Veluwetoer op herhaling?

Bericht door MarcoTwo »

Mmm volle bak, ik ga eens kijken (hopelijk deze week uitkomst):

* 2 juli Japan Classic Sunday
* 9 juli beschikbaar (er stond wel een MR2 rit die blijkbaar verdwenen is) echter de avond ervoor jubileumfeest van mijn pa en daar blijven we overnachten (geen zin om snachts nog 210 km terug te rijden)
* 16 juli MR2 rit zuid (mogelijk is deze datum een optie voor de Veluwe Toer?)
* 23 juli MR2 rit Groningen
* 30 juli MR2 rit Gelderland
* 6 augustus Ardennentoer
* 13 augustus uitwijkdatum bij slecht weer voor 6 augustus
Daarna vakantieperiode in de weken daarna.
MarcoTwo
Berichten: 7457
Lid geworden op: 28 dec 2006, 13:13
Type MR2: SW20/21/22 + ZZW30
Contacteer:

Re: WB toerritten 2017? Dubbele Veluwetoer op herhaling?

Bericht door MarcoTwo »

Even een check: zondag 16 juli moet kunnen.

Wie zouden er dan willen komen?

De MR2 gaat dan eventueel op naam en pakt dan bijna elke week wel een rit, medio augustus in de schorsing als de Limburg-Duitsland-Ardennenrit niet gaat lukken op 20/8.:)
Gebruikersavatar
Hertog Jan
Knop gevonden hoor !
Berichten: 5
Lid geworden op: 09 jan 2015, 09:07

Re: WB toerritten 2017? Dubbele Veluwetoer op herhaling?

Bericht door Hertog Jan »

MarcoTwo schreef:Even een check: zondag 16 juli moet kunnen.

Wie zouden er dan willen komen?

De MR2 gaat dan eventueel op naam en pakt dan bijna elke week wel een rit, medio augustus in de schorsing als de Limburg-Duitsland-Ardennenrit niet gaat lukken op 20/8.:)

Ik kan op 16 juli :dux-blij_thumb-up:
Gebruikersavatar
renso
Ik lul al aardig mee !
Berichten: 159
Lid geworden op: 29 dec 2006, 18:19

Re: WB toerritten 2017? Dubbele Veluwetoer op herhaling?

Bericht door renso »

Hoi marco,ben er ook bij, is inderdaad een hele tijd geleden dat er weer old skool is gereden :applaus-smiley: :applaus-smiley:
Gebruikersavatar
El Butre
Berichten: 1584
Lid geworden op: 28 dec 2006, 16:24
Type MR2: AW11
Contacteer:

Re: WB toerritten 2017? Dubbele Veluwetoer op herhaling?

Bericht door El Butre »

Tot nu toe 16 juli nog vrij!
MarcoTwo
Berichten: 7457
Lid geworden op: 28 dec 2006, 13:13
Type MR2: SW20/21/22 + ZZW30
Contacteer:

Re: WB toerritten 2017? Dubbele Veluwetoer op herhaling?

Bericht door MarcoTwo »

16 juli it is!!

Details volgen begin juli (clubmeetings), deze week nog veel te regelen en weg te werken.
MarcoTwo
Berichten: 7457
Lid geworden op: 28 dec 2006, 13:13
Type MR2: SW20/21/22 + ZZW30
Contacteer:

Re: WB toerritten 2017? Dubbele Veluwetoer op herhaling?

Bericht door MarcoTwo »

Uitnodiging e.d. geplaatst bij overige meetings, kan deze naar CLUBMEETINGS verplaatst worden (met een mailing tegen die tijd?)?

http://www.mr2club.nl/forum/viewtopic.php?f=22&t=21042
Plaats reactie