Zwarte SW20 met veel aanpassingen

Verkoop van de complete EIGEN MR2. Alleen MR2's! FOTO PLUS PRIJS VERPLICHT!!!!

Moderator: Pieten

Gebruikersavatar
Storm
Ik lul al aardig mee !
Berichten: 212
Lid geworden op: 27 dec 2006, 19:42
Type MR2: SW20/21/22

Zwarte SW20 met veel aanpassingen

Bericht door Storm »

Na lange slapeloze nachten toch maar de knoop doorgehakt om afscheid te gaan nemen van de MR2.
Het besluit is genomen nu er een gezinsuitbreiding gekomen is en ik een ander Japans monster wil gaan halen, eentje wel met kofferbak en 2 cilinders meer.

De auto is 17 jaar geleden in mijn bezit gekomen toen deze nog geheel origineel was zoals hij uit de fabriek gekomen was.
Ondertussen is praktisch elk boutje en moertje er wel uit geweest.

In maart 2007 is de motor gereviseerd, met uiteraard alles vervangen zoals pakkingen, startmotor, dynamo, radiateur, koppeling en nog veel meer.
Tevens is de motor toen extra gevlakt en uitgebalanceerd, klephoeken aangepast en inlaatkanalen geflowd.
Skytune gen-1 en een Speed'R Twister Green air zorgen voor de verdere ademhaling.
Dit geeft nu een testbank resultaat van 174 PK ipv de 156 originele pk's.

De auto is in 2009 volledig opgeknapt en overgespoten in een speciale zwart metallic kleur.
Toen is er ook de originele Kaminari set omheen gegaan, nieuwe targa rubbers, voorruit vervangen en de 18" Dotz Touge set gemonteerd.

Stoppen gebeurd dmv National remschijven, EBC Red blokken, staal gevlochten remslangen, nieuwe remklauwen achter incl nieuwe handremkabels en gereviseerde voor remklauwen.
Wielophanging is volledig uitgevoerd met pu bushings, Eibach veren en gele Koni's.
Zo ook nieuwe stabilisator reactie stangen en TRD replica strutbars.

Interieur is hersteld en opnieuw bekleed met vol leer incl stiksels en logo's in dezelfde kleur als het 4-punts gordel systeem.
Dit telt ook voor het stuurwiel, pookhoes en deurpanelen.
Er is stoelverwarming aangebracht in zittingen en rugleuningen.

Verlichting bestaat uit een lexus-look achterlicht set, heldere knipperlichten voor en zijkant.
Rev6 koplamp ombouw met xenonsets voor dimlichten en grootlichten.

Een sony radio incl versterker zorgt voor het geluid binnen in.

Alarm klasse 3 incl hellingshoek detectie en radar is aanwezig zodat het alles beveiligd is.

Gezien alle aanpassingen, waarvan bovenstaande slechts een summiere opsomming is, wil ik de vraagprijs toch op € 10.500 zetten.
Dit komt nog lang niet in de buurt van de eerdere taxaties, welke dan ook uiteraard op aanvraag in te zien zijn.

Voor verdere vragen mag een pm of mail naar avj.visser@quicknet.nl

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Afbeelding
Plaats reactie