ik heb een maand of 2 geleden de RHD tom's t020 gekocht die hier op de forum te koop stond, en daar moet nog wel het 1 en ander aan gebeuren dus hiero de vooruitgangen
toen ik de auto kocht schokte de auto tijdens boost, hij had gewoon niet het vermogen wat een gen 3 zou moeten hebben, nadat ik zowat alles geprobeerd en vervangen had kwa sensoren en onderdelen probeerde ik een Apexi power FC ecu, probleem was weg
heb er dus gelijk maar 1 besteld, en sindsdien rijdt ik probleemloos..
ook heb ik al een imitatie greddy intercooler gemonteerd, en toen ik hem kocht zat er al een Apexi N1 uitlaat en 3 inch downpipe onder.. dus we blijven lekker in het wereldje van Apexi
Afgelopen weekend heb ik maar eens iets gedaan aan de motor ruimte want die zag er niet uit!!
zoals het was :

zoals het is

ook heb ik de apexi commander een plaatsje gegeven in het intirieur

en een collectors item.. natuurlijk via Wouter.. die heeft ze zowat op voorraad :p
\\verder zit de auto nog wel redelijk in de lak, maar ik heb er toch voor gekozen om hem overnieuw te laten spuiten, mede omdat de voorbumper wat beschadigingen heeft en ik hem eigenlijk verkocht had aan Wouter, ik heb nog een neosdesign voorbumper liggen bij joshma, en die komt erop..
wat foto's van de auto :

de velgen zijn 16 inch enkei's.. deze laat ik opknappen en poedercoaten.. het hart (spaken) van de velgen worden brons kleurig, en de lip/rand van de velg word verchroomd..
ik wil geen andere velgen omdat deze heel appart zijn en erg licht, en ik vind ze goed staan.. maar ze hebben gewoon een opknap beurt nodig
ook komt er binnen afzienbare tijd een coil-over set onder van Tein of buddyclub, maar daar ben ik nog niet over uit.. ook monteer ik dan gelijk HKS sway-bars..
meningen/ideeen zijn natuurlijk welkom