Voor diegene die het niet mee gekregen hebben, ik heb vorig jaar eindelijk m'n gewenste autotje gevonden en wel een '88er AW11 T-Bar voorzien van alle gemakken en luxe
Ik heb em vorig jaar Mei gekocht voor het astronomische bedrag van €325,-
Wat ik er mee van plan ben? Een volledige en grondige restauratie met een aantal leuke upgrades zoals; Gele Koni's, Verlagingsset, poly-urethane bushings, etc, etc... Zo'n beetje al het plaatwerk zal worden vervangen, alles stralen om te proberen de roest eruit te krijgen en natuurlijk een nieuw kleurtje, wat zeer waarschijnlijk Sherwood-Toning zal zijn.
Dat was dus even kort samengevat wat ik van plan ben. Hoop jullie een beetje op de hoogte te hebben gebracht en anders vraag je het maar
Hier volgen de foto's van het vorige Topic:
Hier heb ik m'n AW11 net gekocht en ben ik samen met m'n vriendin op de terug weg naar huis. Was zo'n 250km dus heb meteen kunnen genieten, m'n vriendin nam de auto van m'n ouwe lui weer mee terug.
Blijft een mooi ding al ziet hij er niet meer op z'n best uit...
Hier zijn we thuis...
Blijft leuk die klaplampen
Motortje was absoluut nog niks mis mee,.. liep als een zonnetje maar zal toch plaats moeten gaan maken voor een 4AGZE
Interieur was nog niet helemaal verkeerd, vond het erg goed zitten dat leer! dus die worden gewoon weer opnieuw bekleed en opgevuld,... zit alleen nog te twijfelen of ik weer voor dat geperforeerde leer ga...
Interieur was opzich nog redelijk netjes... alleen een tering lelijke en onhandige versnellingspook!! in z'n 1, 3 en 5 stoote je met je hand de radio aan...
Nog een leuke foto...
Kreeg van een maat van me een elektrische antenne die hij nog had liggen... kwam van een Sangyoung... zoiets?...
De antenne die er nog op/in zat was afgebroken dus was heel erg fijn weer radio te hebben,.. en niet meteen de kans dat ze hem weer af zouden breken
Nieuw pookje (oude van m'n corolla) en een nieuwe pookhoes die m'n oma voor me gemaakt heeft
Hier moesten we dan voorlopig afscheid nemen en ging hij voor een paar jaar op stal
En hier dan het begin van de demontage... beetje vies aan de binnekant
In m'n loods die zo'n 8km van m'n huis ligt... hier was het nog netjes
Soort van zolder om dingen op te kunnen bergen...
En hier m'n 2e die ik uit een engelse aw11 kon krijgen
begint al leeg te worden...
Bumper had een keer op een trekhaak gezeten...
Die word dus duidelijk vervangen
Kaler en kaler...
...
Blokje eruit....
Staat binnenkort dus misschien wel te koop
mogen nog wel es een paar lampjes bij....
En dit ook heel erg leeg....
Tot zo ver voor nu,... maar word zeker vervolgd.
Gr. T-Jay