een begin van mijn project.
Moderator: Pieten
een begin van mijn project.
Nu het huis een beetje op de rit komt, kan ik eindelijk een begin maken aan mn mr2 project.
hier even een paar foto's van de spoiler en de rest van de kit die er onder moet komen.
moet de skirts nog pas maken en aan de side ducts (zonder middenstuk) vast maken.
de spoiler wil ik iets aan passen net iets hoger als normaal.
Hier onder heb ik 2 voorbeelden. ben benieuwd wat jullie er van vinden.
de eerste en de vierde zijn het zelfde en de tweede en de derde ook.
Ben een beetje aan het zoeken wat mooier uit komt met de lijn van de auto.
Ook heb ik nog de plannen om spiegels zelf iets aan te passen.
Nu twijfel ik nog of ik het polyester werk zelf wil doen of dat ik het laat doen, heeft iemand ervaring met het pas maken?
Of weet iemand een goed adres voor als ik het wil laten doen.
Het is de planning om hem ergens in het voorjaar begin zomer te spuiten.
dus ik heb nog even om links en recht wat te veranderen.
http://members.lycos.nl/badboymr2/hpbimg/pascal3.jpg
hier even een paar foto's van de spoiler en de rest van de kit die er onder moet komen.
moet de skirts nog pas maken en aan de side ducts (zonder middenstuk) vast maken.
de spoiler wil ik iets aan passen net iets hoger als normaal.
Hier onder heb ik 2 voorbeelden. ben benieuwd wat jullie er van vinden.
de eerste en de vierde zijn het zelfde en de tweede en de derde ook.
Ben een beetje aan het zoeken wat mooier uit komt met de lijn van de auto.
Ook heb ik nog de plannen om spiegels zelf iets aan te passen.
Nu twijfel ik nog of ik het polyester werk zelf wil doen of dat ik het laat doen, heeft iemand ervaring met het pas maken?
Of weet iemand een goed adres voor als ik het wil laten doen.
Het is de planning om hem ergens in het voorjaar begin zomer te spuiten.
dus ik heb nog even om links en recht wat te veranderen.
http://members.lycos.nl/badboymr2/hpbimg/pascal3.jpg
Dat kan komen doordat polyester redelijk gevoelig is voor temperatuurverschillen (zomer, winter). Dat is de grootste reden dat de meeste in de carrosserie weggewerkte bodykit delen uiteindelijk scheuren: uitzetting van het kunststof. Ook is het mogelijk dat de skirts bv. steeds op een bepaald deel hebben gelegen (een zwak deel, zoals een dun randje o.i.d.) en door hun eigen gewicht wat zijn gaan inzakken.
ik was niet tevreden over de aansluiting aan de carroserie.
Dat had ik redelijk opgelost, maar nu komt ie dus niet meer overeen.
En daarbij wil ik nu de skirts vast maken aan de lucht inlaten om er dus 1 geheel van te maken.
Ook wil ik de border hoekjes vast maken aan de achterbumper, en de greddy lip en de bumper tot 1 geheel maken.
Ik zag trouwens dat je zelf een mal had gemaakt van welk materiaal had je die gemaakt?
Het grootste probleem waar ik nu helaas tegenaan loopt is de tijd die ik nodig ben.
Dat had ik redelijk opgelost, maar nu komt ie dus niet meer overeen.
En daarbij wil ik nu de skirts vast maken aan de lucht inlaten om er dus 1 geheel van te maken.
Ook wil ik de border hoekjes vast maken aan de achterbumper, en de greddy lip en de bumper tot 1 geheel maken.
Ik zag trouwens dat je zelf een mal had gemaakt van welk materiaal had je die gemaakt?
Het grootste probleem waar ik nu helaas tegenaan loopt is de tijd die ik nodig ben.
badboymr2 schreef:Ik zag trouwens dat je zelf een mal had gemaakt van welk materiaal had je die gemaakt?
Alles is van hetzelfde materiaal gemaakt: glasvezel. En geimpregneerd met polyesterhars.
Ik wist eerst geen snars van kunststoffen, dus heb ik een goed boek gekocht waarin alles duidelijk wordt uitgelegd. Misschien ook iets voor jou? Te verkrijgen (net als alle materialen en gereedschappen die je nodig hebt) bij http://www.polyservice.nl/
Nome schreef:Als ik me niet vergis kom je uit hardenberg toch??
Polien doe ik met enige regelmaat voor mn beroep dus mocht je hulp nodig hebben, Let me know!
Kom zelf uit coevorden dus das aardig in de buurt!!;)
Groeten
Kijk eens aan dat zou natuurlijk super zijn, als ik goed weet wat ik wil zal ik zeer zeker een keertje bij jou op het net komen.
- Dorifto Deuce
- Zere vingers van het typen..
- Berichten: 902
- Lid geworden op: 27 dec 2006, 22:32
- Type MR2: AW11
- Contacteer:
Altijd goed!!;)
Mijn eigen project gaat zometeen als het goed is ook in de stroomversnelling!!
Als het goed is word morgenochtend mijn 206je opgehaald door de nieuwe eigenaar, oftewel is er weer budget om de emmer af te maken!!::)
Die van mij gaat ook net voor de zomer naar de spuiter...automaxx summer is de deadline!!:lach:
Geef maar een gil tegen de tijd dat je weet wat je wil!!
Waarschijnlijk zit mijn mr2 dan midden in de poly dus kan het er eventueel zo tussendoor!!;)
Grtz.
Mijn eigen project gaat zometeen als het goed is ook in de stroomversnelling!!
Als het goed is word morgenochtend mijn 206je opgehaald door de nieuwe eigenaar, oftewel is er weer budget om de emmer af te maken!!::)
Die van mij gaat ook net voor de zomer naar de spuiter...automaxx summer is de deadline!!:lach:
Geef maar een gil tegen de tijd dat je weet wat je wil!!
Waarschijnlijk zit mijn mr2 dan midden in de poly dus kan het er eventueel zo tussendoor!!;)
Grtz.