ziet er zo erg netjes uit
ff voorstellen
Moderator: Pieten
-
BlackMR2
gefeliciteerd met je neiuwe aanwinst,
, veel plezier ermee straks
Bedankt allemaal!
Ben er erg blij mee:lach:
Vandaag de hele dag rondgetourt! De 2 uur durende terug reis van drenthe naar huis is probleemloos en perfect verlopen.
Helemaal tevreden dus. Wel al een lijste met dingen die ik wil aanpassen maar ik ga wel een project topic starten.
Me vader is in ieder geval al flink aan het poetsen geslagen
@ knuckles, spotten zal wel gaan lukken, Veelal bij westerhout;)
en natuurlijk op de wegen in de buurt
@ dooierick: moet helaas werken de 26e, werk altijd weekenden zowieso. vanaf hoelaat is dat vrijrijden? kom ik sochtends mischien even buurten.
Ik ga nu weer even een ritje maken;D
Ben er erg blij mee:lach:
Vandaag de hele dag rondgetourt! De 2 uur durende terug reis van drenthe naar huis is probleemloos en perfect verlopen.
Helemaal tevreden dus. Wel al een lijste met dingen die ik wil aanpassen maar ik ga wel een project topic starten.
Me vader is in ieder geval al flink aan het poetsen geslagen
@ knuckles, spotten zal wel gaan lukken, Veelal bij westerhout;)
en natuurlijk op de wegen in de buurt
@ dooierick: moet helaas werken de 26e, werk altijd weekenden zowieso. vanaf hoelaat is dat vrijrijden? kom ik sochtends mischien even buurten.
Ik ga nu weer even een ritje maken;D
oke en dan mag je zo het circuit op? dan is het mischien wel even de moeite om te komen kijken. zit er tog zo.
Heerlijk gereden vandaag. 1 dag de mr2 en net gelijk alweer aangehouden:-/
Sukkels.. of ik had gedronken of geblowd of deal vroegen ze gelijk:S, vriend van me naast me werd ook gelijk verdacht.. vage agenten, auto doorzoeken enzo.. niet de eerste keer met een mr2 dat ik zoiets meemaak, met die vorige ook wel gehad.
maargoed het bevalt me weer prima een mr2;D
nu lekker slapen
Heerlijk gereden vandaag. 1 dag de mr2 en net gelijk alweer aangehouden:-/
Sukkels.. of ik had gedronken of geblowd of deal vroegen ze gelijk:S, vriend van me naast me werd ook gelijk verdacht.. vage agenten, auto doorzoeken enzo.. niet de eerste keer met een mr2 dat ik zoiets meemaak, met die vorige ook wel gehad.
maargoed het bevalt me weer prima een mr2;D
nu lekker slapen
-
franksmits
ziet er mooi uit zeg!
Had Sam zijn Skyline nog? De zwarte Racespex stoelen kwamen uit mijn Toyota Paseo
Had Sam zijn Skyline nog? De zwarte Racespex stoelen kwamen uit mijn Toyota Paseo