mr2PUNTfreak wrote:Donkergroen? Die aanslag heet alg op je auto.
Ga jij nou maar ff kijken of je de verlichting in de schuur wel hebt uitgezet, TL licht is net zo erg als zonlicht voor je rode lak op de AW11. Straks kun je weer een halve dag aan het poetsen slaan...
-widebody er op zetten, en geheel overspuiten (staat deze winter in de planning)
-bijpassende velgen en banden (A:18" 11J met 285/30 V:18"8,5J met 225/40)
-gereviseerd blok met aangepaste bak er in hangen (ook deze winter gepland)
-RVS headers, met aangepaste uitlaat.
-standalone, de de huidige setup tot zo'n 400wilde paarden oppompt:D
-grotere remmen vóór (groter dan '94+ turbo remmerij, die komt dan in de verkoop)
-alcantara hemelbekleding.
-wat nog meer?? zit te verzinnen, maar denk dat ik er ondertussen dan wel zo'n beetje klaar mee ben:P ....
- Gen3 bak met LSD (dikke kans dat ik dat meepak bij de motorupgrade)
- Auto over laten spuiten, en gelijk de 92+ lip en 98+ spoiler erop. Ik wilde eerst ook een bodykitje maar ik ben er nog niet uit of dat doorgaat. Stock is ook mooi.
- Big brake kit, waarschijnlijk die van Wolfkatz.
- Setje schokdempers of coilovers.
Met dit lijstje erbij heb ik wel genoeg op de auto stukgegooid denk ik (20~25K), en zal ik hooguit nog wat kleine dingetjes doen en er verder gewoon lekker mee rijden
Even kijken naar mijn lijstje na een jaar. Punt 1 wordt inderdaad meegepakt met de motorupgrade (nieuw puntje: dat die motor eindelijk eens in m'n auto kan ).
Van puntje 2 is de 92+ lip inmiddels gedaan, de volledige paintjob laat nog even op zich wachten.
Puntje 3 is inmiddels in m'n bezit maar moet nog gemonteerd worden.
Puntje 4 staat nog open.