Wide Body
Moderator: Pieten
- TRD2000
- Zere vingers van het typen..
- Berichten: 1154
- Lid geworden op: 07 sep 2007, 19:46
- Type MR2: AW11
Het onderstel is helemaal niet stock, het ziet er enkel zo uit. Er zitten Ohlins veren onder, Kyb AGX schokdempers (regelbaar), verstevigde veerpoten, een underbrace, TRD swaybars en de verstevigingsplaten voor de swaybars onder en ook zijn alle rubbers vervangen door PU bussen. Mijn onderstel is aangepast voor zover het mogelijk is dat het niet opvalt. Moest de Belgische keuring niet zo moeilijk doen en ik wat geld over had kwam er een Proflex setje onder.
De rittensport is erg leuk om te doen, ik vlieg niet over de slechte wegen hoor, ik wil hem wel heel houden, maar een beetje vlotjes rijden kan toch.
Spijtig genoeg zijn de mooiste ritten enkel voor oldtimers.
Groeten
TRD2000 (wim)
De rittensport is erg leuk om te doen, ik vlieg niet over de slechte wegen hoor, ik wil hem wel heel houden, maar een beetje vlotjes rijden kan toch.
Spijtig genoeg zijn de mooiste ritten enkel voor oldtimers.
Groeten
TRD2000 (wim)
- Sherwin
- Zere vingers van het typen..
- Berichten: 1973
- Lid geworden op: 26 mei 2010, 15:58
- Type MR2: AW11
Het is een mr2 +1
Hij is in een uitstekende staat +1
De kit +2
Zelf gedaan +2
Auto doet waarvoor hij gebouwd is +1
Legaal krijgen van de aanpassingen in belgie +1
...etc. etc.
en dat kan je uitmaken van de foto's uit dit topic, ik denk dat als je deze auto in het echt mag bewonderen je je ogen zal uitkijken. En ik ben het met Demo eens, als ik aan een mr2 denk denk ik niet aan rally, of onverharde wegen.
maar als ik deze auto zie, en hem voorstel op een onverharde weg, is hij met die extra lampen wel compleet!
heb het al eens eerder gezegd, maar ik vind dit een echt een pracht van een mr2. En echt credits voor het werk wat erin zit!
Hij is in een uitstekende staat +1
De kit +2
Zelf gedaan +2
Auto doet waarvoor hij gebouwd is +1
Legaal krijgen van de aanpassingen in belgie +1
...etc. etc.
en dat kan je uitmaken van de foto's uit dit topic, ik denk dat als je deze auto in het echt mag bewonderen je je ogen zal uitkijken. En ik ben het met Demo eens, als ik aan een mr2 denk denk ik niet aan rally, of onverharde wegen.
maar als ik deze auto zie, en hem voorstel op een onverharde weg, is hij met die extra lampen wel compleet!
heb het al eens eerder gezegd, maar ik vind dit een echt een pracht van een mr2. En echt credits voor het werk wat erin zit!
- TRD2000
- Zere vingers van het typen..
- Berichten: 1154
- Lid geworden op: 07 sep 2007, 19:46
- Type MR2: AW11
Ondertussen is de mr2 naar de keuring geweest, dit maal van de eerste keer zonder problemen er door. Ik had er wel effe andere velgen onder gestopt (ivm afrolomtrek) en de vering terug velaagd achteraan
Er staan ondertussen al een 9000+ km op zonder 1 probleem met het turboblok (het kan dus::) )
Groeten
TRD2000 (wim)
Er staan ondertussen al een 9000+ km op zonder 1 probleem met het turboblok (het kan dus::) )
Groeten
TRD2000 (wim)
- masterpivo
- Zere vingers van het typen..
- Berichten: 633
- Lid geworden op: 31 jan 2007, 22:52
- Type MR2: AW11
- TRD2000
- Zere vingers van het typen..
- Berichten: 1154
- Lid geworden op: 07 sep 2007, 19:46
- Type MR2: AW11
De TRD is achteraan 2cm opgehoogd dmv ertalon blokken omdat anders de banden de kas raken op de slechte wegen. Voor de keuring moeten die blokken er dus uit.masterpivo schreef:Dat is netjes dus! Voor de keuring achter verlaagd? Zou dan eerder zeggen dat je hem omhoog moet zetten? Of is dat omdat er kleinere wielen terug onder zijn gegaan, dat de verhouding anders niet meer klopt?
Dit jaar hebben we de Antwerp Classic met het smalle broertje van de TRD gereden.
Het was een prachtige rit maar wel een moeilijke.
Groeten
TRD2000 (wim)
- corollaWRC
- Ik lul al aardig mee !
- Berichten: 233
- Lid geworden op: 20 dec 2007, 18:50
- Type MR2: AW11
- Contacteer:
- masterpivo
- Zere vingers van het typen..
- Berichten: 633
- Lid geworden op: 31 jan 2007, 22:52
- Type MR2: AW11
- Green Goblin
- Berichten: 12095
- Lid geworden op: 22 dec 2006, 06:55
- Type MR2: AW11
- Contacteer:
- TRD2000
- Zere vingers van het typen..
- Berichten: 1154
- Lid geworden op: 07 sep 2007, 19:46
- Type MR2: AW11
Die bospaden hebben wel meer voordelen, ze worden beter onderhouden dan de verharde wegen, er staan geen flitspalen en het beste is eigenlijk nog dat er bijna geen fietser op rijden. Op de kleine wegen rijden de fietsers op de baan maar in het bos hebben ze een eigen fietpad.Green Goblin schreef:Ja, inderdaad apart om te zien dat er in de bospaden in Belgie minder gaten zitten dan in de gewone wegen...
Maar het is niet zo dat we de hele tijd over die wegen rijden, minder dan 10% van de rit was onverhard.
Groeten
TRD2000 (wim)
- TRD2000
- Zere vingers van het typen..
- Berichten: 1154
- Lid geworden op: 07 sep 2007, 19:46
- Type MR2: AW11
Kleine update.
Deze lagen al een tijdje klaar, nu eindelijk eens werk van gemaakt. Het viel niet mee om deze stickers te plaatsen, zeker niet in de ronding van de dorpel.
Ze zitten niet perfect recht, maar het ziet er voor mij netjes uit.
Aangezien ik dit jaar geen rittensport meer zal rijden (te veel werk met de Honda's8) )zal hij een van de weken een grondige poetsbeurt krijgen en gaan de lampen er een tijdje af.
Groeten
TRD2000 (wim)
Deze lagen al een tijdje klaar, nu eindelijk eens werk van gemaakt. Het viel niet mee om deze stickers te plaatsen, zeker niet in de ronding van de dorpel.
Ze zitten niet perfect recht, maar het ziet er voor mij netjes uit.
Aangezien ik dit jaar geen rittensport meer zal rijden (te veel werk met de Honda's8) )zal hij een van de weken een grondige poetsbeurt krijgen en gaan de lampen er een tijdje af.
Groeten
TRD2000 (wim)
- maurizio046
- Ik lul al aardig mee !
- Berichten: 202
- Lid geworden op: 29 jul 2011, 21:55