Reden van verkoop is dat ik in Belgie woon en het moeilijk is de juiste papieren te verkrijgen om deze auto in te schrijven in Belgie, ik heb nu een Belgische AW11 gekocht. Het is een Nederlandse AW11 waarvan enkel het kenteken is ingeleverd (geschorst) en ook geen APK meer heeft.
Ik heb de aw11 ongeveer 2,5 jaar geleden gekocht met een kappotte motor, nu is hij (op 3 roestplekjes na, zie foto's) helemaal in orde. Er zit dus een andere motor in die na demontage nog zo goed bleek te zijn dat hij niet gereviseerd diende te worden. Enkel de cilinderkop is voor de zekerheid gereviseerd, met nieuwe dichtingen en koppakking, distributiriem en nieuwe koppeling. Ook de versnellingsbak is perfect in orde, ophanging en remmen zijn ook nagekeken. Mechanisch 100% in orde dus!!
Interieur in goede staat met uitneembare moonroof.
Gepland was om hem in de toekomst helemaal te overspuiten omdat hij 3 roestplek(jes) heeft, 1 onder en 1 boven de tankklep en 1 op de wielrand RA, maar die kunnen eventueel ook nog eerst eens bijgewerkt worden, zie hiervoor de foto's.
Wordt verkocht met originele velgen en goede banden.
De auto staat dus in Belgie vlak over de grens bij Valkenswaard (eurocircuit)
Vraagprijs: 1500€