De laatste klopt ook hoor, want zo te lezen rijden die ZZW's voornamelijk in Duitsland en dus niet op een Oerhollandse meetingGreen Goblin wrote:Op die laatste na heb je inderdaad wel een aantal oorzaken opgenoemd.
Pasen
Moderator: Pieten
- Green Goblin
- Type MR2: AW11
Vandaag op een Nederlandse (Holland ? Waar ligt dat ?) meeting geweest, 5 of 6 ZZW30's en 1 AW11....
12 en 13 mei kan ik niet, dan zit ik een lang weekend in Frankrijk rond te scheuren

Zowaar een Toyota MR2 Club NEDERLAND meeting ja...Green Goblin wrote:Vandaag op een Nederlandse (Holland ? Waar ligt dat ?) meeting geweest, 5 of 6 ZZW30's en 1 AW11....
Maar ik heb het over De Wilde Bende
Ps. http://www.holland.com (heel internationaal hoor, en nee Kim is nergens te bekennen)
- Green Goblin
Dat die mensen van die website niet weten dat Holland alleen uit Noord-Holland en Zuid-Holland bestaat en dat ons land toch echt Nederland heet, is niet mijn schuld natuurlijk....
- Green Goblin
Ik maak een uitzondering voor EK's en WK's....mits we de voorrondes doorkomen...
Want inderdaad, het bekt wat beter....
Want inderdaad, het bekt wat beter....
Dit ook meegekregen?Remmel wrote:Gisteren naar de Ring geweest en mijn vader een superdag bezorgd;
Rond 14uur zag ik een groepje Duitse MR2's rijden (allemaal ZZW30's!) erg leuk.
Jullie hebben iets gemist!
http://www.telegraaf.nl/s/11875953
Ja die Honda crash..., was 2 dagen eerder.
Maar er waren veel ongelukken ook op zondag.
Voor me stuiterde een Caterham de vangrail in en 500m verder een gifgroene Focus RS.
Ik had de ronde er opzitten en toen kwam er een Megane RS op de afsleepwagen langs... en zo ging het de hele dag door.
Terwijl het niet eens ZO druk was, maar die Engelsen gaan over de grens en die Tjechen ook.
Voor hun is dit een jaarlijks uitje en halen alles uit de kast.
Mijn foto heb ik ondertussen ook zonder tekst;

Maar er waren veel ongelukken ook op zondag.
Voor me stuiterde een Caterham de vangrail in en 500m verder een gifgroene Focus RS.
Ik had de ronde er opzitten en toen kwam er een Megane RS op de afsleepwagen langs... en zo ging het de hele dag door.
Terwijl het niet eens ZO druk was, maar die Engelsen gaan over de grens en die Tjechen ook.
Voor hun is dit een jaarlijks uitje en halen alles uit de kast.
Mijn foto heb ik ondertussen ook zonder tekst;