(VERKOCHT) Te Koop Rode Sw20

Verkoop van de complete EIGEN MR2. Alleen MR2's! FOTO PLUS PRIJS VERPLICHT!!!!

Moderator: Pieten

harry,s bleu mr2
i.v.m verhuizing,mag deze mooi mr2 naar een nieuw baasje.ik heb deze pas geleden hier op t forum gekocht.ondanks de 3 ton gereden rijdt deze mr2 nog super goed ook vanwege zijn recente onderhoud aan remmen en schokbrekers en beurt wat duidelijk merkbaar is.sinds de aankoop enkele maanden geleden is er niet meer in gereden auto op de aankoop datum meteen geschorst wel geldig a.p.k dec 2012.ook vanwege de mooie staat en t goed rijden heb ik deze mr2 erbij gekocht maar nu mijn zoon in duitsland is gaan wonen bied ik deze mooie mr2 nu aan om op zoek te gaan naar een nieuw baasje.
vraagprijs is 1500 euro en voor wie een mr2 zoekt of wil beginnen met mr2 te rijden zeker het bekijken waard.ImageImageImageImageImageImage
harry,s bleu mr2
o ja wel handig,voor verdere info bel 06-57080824 of mailen mag ook.mentigra@hotmail.com
harry,s bleu mr2
kreeg zonet een mailtje in het engels,die wou hem meteen kopen en bood zelf.s meer dan de vraagprijs hij wou hem kopen voor de verjaardag van zijn zoontje zou het geld overmaken zonder te auto te zien.ik ben er maar niet op ingegaan want vindt dit toch wel vreemd iemand ervaring met zulk soort mail,s.dan hoor ik het graag greetz harry
MMaddict
Zere vingers van het typen..
Type MR2: AW11
harry,s bleu mr2 wrote:kreeg zonet een mailtje in het engels,die wou hem meteen kopen en bood zelf.s meer dan de vraagprijs hij wou hem kopen voor de verjaardag van zijn zoontje zou het geld overmaken zonder te auto te zien.ik ben er maar niet op ingegaan want vindt dit toch wel vreemd iemand ervaring met zulk soort mail,s.dan hoor ik het graag greetz harry
Doen ze dat nu ook al met emmers :s voorheen deden ze dat met nieuwe auto's

Staat wel een verhaal over hier over op het forum...

Google maar eens op 'Nigerian car scam'.
Green Goblin
Ja hoor, de truc is dat ze gebruik maken van een cheque, "per ongeluk" te veel betalen, dus ipv € 1500 betalen ze € 5000.
Dan vragen ze jou om het te veel betaalde bedrag terug te betalen. Jij maakt netjes € 3500 aan ze over.
Na een paar dagen blijkt de cheque ongedekt, de bank haalt dus weer € 5000 van jouw rekening en hop, je bent ipv € 1500 rijker, opeens € 3500 lichter. Wanty dat geld krijg je natuurlijk nooit meer terug.

Het goede nieuws is wel dat je de auto nog hebt...::)
harry,s bleu mr2
oke bedankt voor jullie reaktie ga er verder niet op in vetrouw het niet.
harry,s bleu mr2
verkocht!!!!!!!!!!!
shenron
ik had niet anders verwacht voor zo'n nette 2 en voor dat geld.
Locked