Beste forum leden.
ik heb weer is start problemen, ik heb eerder al is een topic gestart en toen waren het uiteindelijk mijn bougie kabels.
Wat er allemaal vervangen is zijn als volgt, bougie kabels, rotor, verdeler kap. en bougies, alles org Toyota.
maar vanmorgen en gisteren ook trouwens, als ik mijn sleutel omdraai dan hoor je alleen maar een klik, en gebeurt er niks en gaat de start motor niet rond.
dus klik klik klik en gewoon niks noppes nada, na een paar keer proberen sloeg hij uiteindelijk wel aan.
Is dit de start motor die op zijn eind loopt??
alvast bedankt.
grt Dennis
weer start problemen maar nu iets anders:P
Moderator: Pieten
- Green Goblin
- Type MR2: AW11
Check de kabel eens die naar de startmotor loopt.
-
dubbeledraaideur
Dat klinkt hetzelfde als wanneer een accu niet genoeg spanning levert.
Kan zijn dat de accu wellicht niet helemaal goed meer is.
Kan zijn dat de accu wellicht niet helemaal goed meer is.
Klinkt als een slecht contact.
Even de kabel op de +pool opnieuw vastzetten wil wel eens helpen.
Even de kabel op de +pool opnieuw vastzetten wil wel eens helpen.
Kijk ook meteen de massakabel na! Mocht je massa slecht zijn dan gaat hij over andere wegen massa zoeken. Dat kan nogal eens tot verschroeide kabels en elektronica leiden.
Is bij mij eens over een staalomvlochten carter ventilatie slang massa gaan zoeken. Merkte het gelukkig wel meteen op, starte erg slecht en me slang had een paar schroeiplekken waar hij het frame raakte. Toen bleek me massa kabel niet goed vast te zitten.
Is bij mij eens over een staalomvlochten carter ventilatie slang massa gaan zoeken. Merkte het gelukkig wel meteen op, starte erg slecht en me slang had een paar schroeiplekken waar hij het frame raakte. Toen bleek me massa kabel niet goed vast te zitten.
shenron wrote:ik heb de kabels van de acu afgehaald en schoon gemaakt en opnieuw goed strak aangetrokken, ben net wezen rijden en starte in 1 keer dus hopen dat het opgelost is nu.
Bedankt allemaal!!
Als het niet is opgelost kan het ook zijn dat het je startonderbreker is. (als je die hebt)
Ik heb het zelfde probleem gehad, ik heb eerst ook mijn kabels schoongemaakt en opnieuw aangesloten, probleem was toen even verholpen maar kwam net zo snel weer terug.
Daarna een andere startmotor geplaatst, nu helemaal geen last meer gehad.
Je kan je startmotor voor niet al te veel geld ook laten reviseren.
Daarna een andere startmotor geplaatst, nu helemaal geen last meer gehad.
Je kan je startmotor voor niet al te veel geld ook laten reviseren.