Wat is Kanker toch een rotziekte

Ouwehoer hier een end weg

Moderator: Pieten

Gebruikersavatar
ROB-E
Berichten: 2505
Lid geworden op: 02 apr 2007, 23:05
Type MR2: AW11

Bericht door ROB-E »

Idd Sterkte samen!

En idd je hoort, ziet en leest het steeds vaker.
De techniek heeft gewoonweg niet stilgestaan.
Men kan het 'eerder'/ beter herkennen en zien dan vroeger.
Mis inmiddels al ruim een half jaar een collega.
Bij mijn oom hebben ze inmiddels het eea weggehaald.
En een tante is er aan overleden.

Het is een rottige ziekte die ze niet altijd onder controle weten te krijgen.
Leef met je mee.

Ronald.
Green Goblin schreef:Wat Rob-E zegt.
Gebruikersavatar
Dokter Rob
Zere vingers van het typen..
Berichten: 3886
Lid geworden op: 27 dec 2006, 21:52
Type MR2: AW11

Bericht door Dokter Rob »

Beide sterkte!
Gebruikersavatar
nakeddotz
Ik lul al aardig mee !
Berichten: 373
Lid geworden op: 27 dec 2006, 23:06
Type MR2: AW11
Contacteer:

Bericht door nakeddotz »

Hallo Rene,

Beide heel veel sterkte toegewenst,ik weet watvoor lange en pijnlijke weg het is.
Mijn vriendin is juni vorig jaar geopereerd aan kanker,en heeft al de nodige chemo gehad,daarna medicijnen alleen sloegen die medicijnen zo'n 3 maanden geleden niet meer aan waardoor we een besluit moesten nemen of ze met andere medicijnen door zou gaan,na wikken en wegen zijn we toch maar doorgegaan ermee in de hoop dat die zouden aanslaan waardoor de pretnison ook weer zou gaan werken.Alleen waren deze medicijnen wel europees goedgekeurd maar niet in nederland waardoor de ziekenfonds het nietl wou vergoeden.na (gelukking) hulp van de behandelende arts hebben we het toch voor mekaar gekregen dat ze een deel ervan gingen vergoeden.Dit was voor mij ook de reden om de MR2 vorig jaar te doen verkopen.
Ze moet voor deze medicijnen 2 keer per week naar het ziekenhuis aan het infuus,maar gelukkig zit er een lichte stijgende lijn in.

Ik kan alleen zeggen geniet van elke moment samen,positief blijven en heel veel sterkte.
MR2 Sweatlake Chapter.
Afbeelding
If intrested,make me an offer i can's refuse.
rsevo6
Zere vingers van het typen..
Berichten: 906
Lid geworden op: 02 jan 2007, 09:30

Bericht door rsevo6 »

Thnx guys :dux-blij_thumb-up:

Wij hebben goede moed, alleen is door steeds hernieuwde onderzoekresultaten en inzichten nu al 3x het geplande behandeltraject veranderd/ steeds langduriger en uitgebreider geworden en daar word je niet vrolijker van.

Gelukkig is mijn vrouw heel positief ingesteld en ondanks deze tegenslagen niet somber of depressief (zoals bij anderen in haar situatie wel vaak gebeurt naar wij begrijpen). Wij krijgen eigenlijk steeds verbaasde/positieve reacties daarover door de behandelaren, die merkten al meermalen op dat mijn vrouw een ideale patientenbegeleidster zou zijn voor anderen in gelijksoortige situatie..

Wel is ons inmiddels pijnlijk duidelijk geworden dat je als patiënt en partner enorm assertief moet zijn en je moet verdiepen in alle ins-en outs van de ziekte en behandelmogelijkheden. Hierdoor hebben wij inmiddels al enkele keren bij kunnen sturen/ zeer waarschijnlijke toekomstige behandelproblemen kunnen voorkomen.
Wij vragen ons dan ook ernstig af bij hoeveel mensen die dit niet doen en alles maar opvolgen wat de behandelaren zeggen, er onnodig problemen ontstaan. Wij vermoeden eigenlijk dat er wat dat betreft bij ingrepen en behandelingen regelmatig zaken onnodig mis gaan :boos:

@Ivory: ik wist niet dat jij/jullie ook in gelijksoortige situatie verkeren kerel, wij wensen jullie ook veel sterkte en beterschap toe.
Gebruikersavatar
mr2PUNTfreak
Berichten: 5387
Lid geworden op: 27 dec 2006, 18:37
Type MR2: AW11

Bericht door mr2PUNTfreak »

Allebei sterkte en beterschap gewenst!
Afbeelding
Gebruikersavatar
nakeddotz
Ik lul al aardig mee !
Berichten: 373
Lid geworden op: 27 dec 2006, 23:06
Type MR2: AW11
Contacteer:

Bericht door nakeddotz »

rene,er waren maar een paar in de club die van onze situatie op de hoogte waren.
MR2 Sweatlake Chapter.
Afbeelding
If intrested,make me an offer i can's refuse.
Plaats reactie