Aw11, 1989

Verkoop van de complete EIGEN MR2. Alleen MR2's! FOTO PLUS PRIJS VERPLICHT!!!!

Moderator: Pieten

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Quadc@msix
Ik lul al aardig mee !
Berichten: 380
Lid geworden op: 05 jul 2007, 12:16
Type MR2: AW11

Aw11, 1989

Bericht door Quadc@msix »

Al verschillende keren was ze "bijna verkocht" binnen deze club, en ik heb nu besloten dat ze nu definitief de deur uit gaat wegens "overcompleet". In eerste instantie wilde ik haar houden en bewaren voor onderdelen, maar deze auto is nog zo goed dat ze beter verdient, het bewijs hiervoor is recentelijk geleverd, door de probleemloze ritten naar de Moezel, Denemarken en Oostenrijk met "volle bepakking", 2 man er in en met rap tempo. Op alle ritten geen olie verbruikt en een zeer acceptabel benzineverbruik.

Het signalement van deze topper luid:
1989 AW-11, superred, T- bar, achterspoiler, geheel origineel, 200.200 KM. (motor 130.000KM)
geheel in nette staat zowel technisch als optisch, distributiesnaar is in maart dit jaar vervangen (voor de Moezelrit), was niet echt nodig, maar voor de zekerheid even gedaan, verder is goed te merken dat ze regelmatig goed onderhoud heeft gekregen. Optisch wat werk, maar niet noemenswaardig, o.a. heeft de achterspoiler de "builenpest", en wat kleine roestplekjes (geen gaten!) op de bekende plaatsen.

Het is een van de laatste AW-11's geproduceerd, en dit exemplaar is redelijk goed bewaard gebleven, het is een hele goede basis voor een eventuele restauratie, maar dat is nog niet direct nodig, er kan echt nog een paar jaar van genoten worden voordat dit zou moeten gebeuren....(foto's zijn niet recent, ze is nu gepoetst en mooi rood, stootstrippen zijn verwijderd en er is een 3 delige bies op geplakt)

Indien iemand van deze club interesse heeft, of iemand kent die een dergelijke auto zoekt: "you know the drill" proefritten zijn voor serieuze gegadigden altijd mogelijk..... de vraagprijs is € 2.950,= of doe een goed bod, en je hebt een echt goede AW11, dus geen afgeragde schadebak, met bergen opknap- en restauratiewerk.....Afbeelding
Afbeelding


Een kleine update:

Er zijn behoorlijk wat reacties op deze advertentie, er is dus interesse voor deze auto, echter valt men over het feit dat de auto OPTISCH iets werk nodig heeft, maar daar is de prijs ook naar, deze prijs is marktconform voor een dergelijke auto in deze staat, neemt niet weg dat er wel over onderhandeld kan worden....,de auto is technisch in zeer goede staat, en ziet er nog netjes uit, en er zijn geen grote roestplekken of andere mankementen direct zichtbaar, wel heeft hij aandacht nodig in de toekomst om hem netjes te houden.....Als bewijs hiervoor: afgelopen maand is er in Oostenrijk met deze auto nog een beker gewonnen als mooiste originele AW11..... dit als aanvullende info, foto's van de aandachtpuntjes kunnen op verzoek gemaild worden.....


J:Dhn / Quadc@msix
"technology is the substitute 4 cubic inches, but what if I have both?" -=3.4 supercharged MONSTER=-
Gebruikersavatar
flip
Berichten: 574
Lid geworden op: 11 feb 2009, 23:27
Type MR2: ZZW30

Bericht door flip »

Hey John , heb je geen recentere foto`s!!..... hier zitten de stootstrippen nog op, en volgens mij glimt die intussen 5x zo goed :)

en Ik was met deze auto reisgenoot naar Denemarken, het is echt een super wagen, het is dat die niet van 86 was anders had ik hem genomen!!!!
-koop nooit een rode bikini dan kan je eigenlijk het beste n witte kope net als met n auto-
-turbo`s are (stil) for people who can't build engines-
Gebruikersavatar
Leliev
Zere vingers van het typen..
Berichten: 4462
Lid geworden op: 27 dec 2006, 18:56
Type MR2: AW11
Contacteer:

Bericht door Leliev »

flip schreef:en Ik was met deze auto reisgenoot naar Denemarken, het is echt een super wagen, het is dat die niet van 86 was anders had ik hem genomen!!!!
Stop nou es met moeilijk doen. Je weet dat je een aw11 wilt, en wat maken die paar tientjes belasting jou nou uit? Doe toch normaal man en koop dat ding.
Afbeelding
El Butre schreef:Paul zegt niet vaak wat nuttigs, maar zijn avatar klopt nog steeds....
mr2PUNTfreak schreef:Paul jij snapt het tenminste!:dux-blij_thumb-up:
Gebruikersavatar
bond
Zere vingers van het typen..
Berichten: 2202
Lid geworden op: 02 jan 2007, 19:39
Type MR2: AW11

Bericht door bond »

flip schreef:Hey John , heb je geen recentere foto`s!!..... hier zitten de stootstrippen nog op, en volgens mij glimt die intussen 5x zo goed :)

en Ik was met deze auto reisgenoot naar Denemarken, het is echt een super wagen, het is dat die niet van 86 was anders had ik hem genomen!!!!
Nou dan koop je die van volgend jaar. Dan is hij wegenbelasting vrij. En voor de prijs van €5000.00 mag je hem meenemen krijg hij nog een buurt + apk
Afbeelding

Bijna weekend
Thijs van wijk
Ik lul al aardig mee !
Berichten: 105
Lid geworden op: 16 jan 2012, 22:49
Type MR2: AW11
Contacteer:

Bericht door Thijs van wijk »

Die uitlaat! Haha. Hilarisch. :P

Mooi dingetje. :) ziet er netjes uit!
Afbeelding
"I drive this car through all kinds of weather with absolutely no fucks given."
Gebruikersavatar
Quadc@msix
Ik lul al aardig mee !
Berichten: 380
Lid geworden op: 05 jul 2007, 12:16
Type MR2: AW11

aangepast....

Bericht door Quadc@msix »

ik heb de advertentie maar even aangepast, omdat er toch mensen zijn die voor het bekende "dubbeltje op de eerste rang willen zitten"........zoals vermeld in de advertentie is de prijs geheel "marktconform"....hier heb ik eerst een beetje onderzoek naar gedaan, de vraagprijs is dus niet zomaar "uit de lucht gegrepen"...mede omdat de auto nog geheel origineel is, en er niet in is geragd door "petje-pietamientje"-coureurs of "geluidsdruk"-piloten.

Als klein voorbeeld: ik weet een rode '87-er te staan met iets minder KM, geen T-bar, en die kost bijna 3 keer zo veel, die heeft dan niet direct aandacht nodig...en daar is dié prijs dan weer naar.....

Wil je een echt GOEDE AW-11, voor een redelijke prijs, dan is dit je kans.....


J:Dhn / Quadc@msix
"technology is the substitute 4 cubic inches, but what if I have both?" -=3.4 supercharged MONSTER=-
Gebruikersavatar
krijger
Berichten: 3000
Lid geworden op: 01 mar 2007, 14:54
Contacteer:

Bericht door krijger »

Als passagier heb ik al een paar keer mee mogen rijden en hij ligt geweldig op de weg en loopt als een zonnetje!
Gebruikersavatar
flip
Berichten: 574
Lid geworden op: 11 feb 2009, 23:27
Type MR2: ZZW30

Bericht door flip »

en paul.... er staan al 3 autos (sw20s ) in mijn schuur en een seat inca..... en nog eens bijna genoeg onderdelen om een sw20 op te bouwen als ik een schasie had....

dus het word af en toe een beetje te gek zegma :P
-koop nooit een rode bikini dan kan je eigenlijk het beste n witte kope net als met n auto-
-turbo`s are (stil) for people who can't build engines-
Gebruikersavatar
Green Goblin
Berichten: 12095
Lid geworden op: 22 dec 2006, 06:55
Type MR2: AW11
Contacteer:

Bericht door Green Goblin »

Nou, die Seat Inca kan er wel uit...
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Gebruikersavatar
flip
Berichten: 574
Lid geworden op: 11 feb 2009, 23:27
Type MR2: ZZW30

Bericht door flip »

ik heb een auto nodig om mee na werk te rijden die dieselt, en waar alle zooi in kan, en ik vies in kan

ma het gaat hier over een zeer nette aw11 en niet over een inca die ik afrag :P
-koop nooit een rode bikini dan kan je eigenlijk het beste n witte kope net als met n auto-
-turbo`s are (stil) for people who can't build engines-
Gebruikersavatar
Quadc@msix
Ik lul al aardig mee !
Berichten: 380
Lid geworden op: 05 jul 2007, 12:16
Type MR2: AW11

gereserveerd

Bericht door Quadc@msix »

het onderwerp zegt het al..... de auto is gereserveerd.....

J:Dhn/Quadc@msix
"technology is the substitute 4 cubic inches, but what if I have both?" -=3.4 supercharged MONSTER=-
Plaats reactie