ZZW30 koplamp aanpassen

Alles over de ZZW30. Onderhoud, aankoop weetjes en andere handigheidjes voor de ZZW30.

Moderator: Pieten

docproc
Ik lul al aardig mee !
Berichten: 25
Lid geworden op: 28 aug 2012, 23:19

Bericht door docproc »

*lacht als boer met kiespijn* .... Iets te lang, niet goed opgelet. Wil er in ieder geval niet meer over hebben ;) Maar je lamp was een hele mooie uitkomst!
Gebruikersavatar
El Butre
Berichten: 1584
Lid geworden op: 28 dec 2006, 16:24
Type MR2: AW11
Contacteer:

Bericht door El Butre »

Mooi gedaan docproc! Staat erg goed!
Afbeelding
Gebruikersavatar
Yellow Dream
Ik lul al aardig mee !
Berichten: 203
Lid geworden op: 11 jun 2012, 22:17

Bericht door Yellow Dream »

Heel mooi gedaan , mijn complimenten :dux-blij_thumb-up:

Ik heb het in 2010 in Hartkirchen een keer gezien , maar ik twijfel om het te doen , of gewoon de facelift lichten ooit te kopen .
Omdat ik toen gezien heb , dat er een serieuze verkleuring ontstaan was , maar dat kwam volgens mij , door geen ,of te weinig blanke lak gebruikt eronder .
Wordt toch best warm onder dat plastic glas , in de zon en met zilver zal dat wel mee vallen , maar met geel is dat toch wel anders , denk ik .
docproc
Ik lul al aardig mee !
Berichten: 25
Lid geworden op: 28 aug 2012, 23:19

Bericht door docproc »

Bedankt! Ik vind dit persoonlijk mooier dan facelift lampen, het effect dat de lampen van binnen dezelfde kleur hebben als de rest van de auto geeft een hele mooi cleane voorkant. Bovendien is het weer iets unieker :)

Ik heb de kappen laten spuiten bij een autoschade-herstelbedrijf, dus qua laklaag zit het wel goed denk ik. Denk niet dat de warmte van de lampen echt veel doet, het spul is ook al flink verwarmd om de kappen weer te kunnen terugplaatsen.
Gebruikersavatar
Yellow Dream
Ik lul al aardig mee !
Berichten: 203
Lid geworden op: 11 jun 2012, 22:17

Bericht door Yellow Dream »

Je hebt wel gelijk en volgens mij waren de lampen die ik gezien heb zelf gespoten en dan krijg je toch niet het gewenste resultaat .
Ze zien er inderdaad uniek uit en ik vindt de units zelf eigenlijk te groot en dan in dezelfde kleur krijg je een heel mooi resultaat :applaus-smiley:
docproc schreef:Bedankt! Ik vind dit persoonlijk mooier dan facelift lampen, het effect dat de lampen van binnen dezelfde kleur hebben als de rest van de auto geeft een hele mooi cleane voorkant. Bovendien is het weer iets unieker :)

Ik heb de kappen laten spuiten bij een autoschade-herstelbedrijf, dus qua laklaag zit het wel goed denk ik. Denk niet dat de warmte van de lampen echt veel doet, het spul is ook al flink verwarmd om de kappen weer te kunnen terugplaatsen.
Plaats reactie