Luchtfilters.........?

Alles over de SW20. Onderhoud, aankoop weetjes en andere handigheidjes voor de SW20.

Moderator: Pieten

MRspeed
Ik lul al aardig mee !
Berichten: 257
Lid geworden op: 15 aug 2011, 17:13
Type MR2: AW11

Bericht door MRspeed »

ik ben momenteel niet in de buurt van mijn auto aangezien ik ergens anders studeer dus kan ff duren
Nadat je in afrika bent geweest weet je dat Alles kan gemaakt worden en nee is geen optie:mini:
MRspeed
Ik lul al aardig mee !
Berichten: 257
Lid geworden op: 15 aug 2011, 17:13
Type MR2: AW11

Bericht door MRspeed »

tevens ben ik nog niet klaar geen flexipijp nog maar dat is budget kwestie haha
Nadat je in afrika bent geweest weet je dat Alles kan gemaakt worden en nee is geen optie:mini:
MarcoTwo
Berichten: 7457
Lid geworden op: 28 dec 2006, 13:13
Type MR2: SW20/21/22 + ZZW30
Contacteer:

Bericht door MarcoTwo »

MMaddict schreef:ZOu hem niet te ver naar beneden doen, je wilt niet dat je hele filter onder de modder komt te zitten...... :hypocrite:

Niet door de modder rijden, gaat hij alleen maar van rotten en als het daar terecht komt, zit er toch iets niet goed.;D
Greetz, MaRco2!
Sinds juli 2001 lid. www.marotaxaties.nl
Afbeelding
Gebruikersavatar
redracer_26
Ik lul al aardig mee !
Berichten: 50
Lid geworden op: 23 sep 2010, 18:31
Type MR2: AW11

Bericht door redracer_26 »

ik heb al vanaf het begin ( ongeveer een jaar of 9 ) een originele set van k&n 57i erin zitten en bevalt nog steeds uitstekend. en dan met een verlengde alu pijp schuin naar onderen. nooit geen problemen mee gehad.

Ik weet niet of je 'm inmiddels al geplaatst heb???

grtz
crasywheelyboy
Ik lul al aardig mee !
Berichten: 75
Lid geworden op: 20 okt 2012, 20:57
Type MR2: AW11

Bericht door crasywheelyboy »

redracer_26 schreef:ik heb al vanaf het begin ( ongeveer een jaar of 9 ) een originele set van k&n 57i erin zitten en bevalt nog steeds uitstekend. en dan met een verlengde alu pijp schuin naar onderen. nooit geen problemen mee gehad.

Ik weet niet of je 'm inmiddels al geplaatst heb???

grtz

nee nog niks gemonteerd of gedaan er zit nog standaard luchtfilter op
Gebruikersavatar
krijger
Berichten: 3000
Lid geworden op: 01 mar 2007, 14:54
Contacteer:

Bericht door krijger »

Ik heb een storm filter van green (niet de 160 maar de max 250pk uitvoering). Met een buis naar de sideduck, zodat hij maximale rijwind erin krijgt.

Het is een openluchtfilter, waar een complete box omheen zit en voorop het filter zelf zit een stuk rubber, dat er voor zorgt dat de rijwind er gedraaid in komt.

Het filter is lekker stil, maar het verschil met een orgineel luchtfiltersysteem met een hks foamfilter is alleen boven de 100km per uur te merken, maar dan is het verschil wel erg groot.
crasywheelyboy
Ik lul al aardig mee !
Berichten: 75
Lid geworden op: 20 okt 2012, 20:57
Type MR2: AW11

Bericht door crasywheelyboy »

krijger schreef:Ik heb een storm filter van green (niet de 160 maar de max 250pk uitvoering). Met een buis naar de sideduck, zodat hij maximale rijwind erin krijgt.

Het is een openluchtfilter, waar een complete box omheen zit en voorop het filter zelf zit een stuk rubber, dat er voor zorgt dat de rijwind er gedraaid in komt.

Het filter is lekker stil, maar het verschil met een orgineel luchtfiltersysteem met een hks foamfilter is alleen boven de 100km per uur te merken, maar dan is het verschil wel erg groot.


en wat kosten het dan wel niet zoek iemand die nog een knappe sportfilter heb en de aanzuigbuis voor een mooie prijs ofzo er is teveel keuze en redelijk geprijst dus :P:P:P:P
dus wacht wel af tot iemand met iets mooi's aan komt :)
Gebruikersavatar
krijger
Berichten: 3000
Lid geworden op: 01 mar 2007, 14:54
Contacteer:

Bericht door krijger »

De kosten van de materialen was in totaal iets van 130 euro. ;)

Alleen het inbouwen kost wat tijd.
crasywheelyboy
Ik lul al aardig mee !
Berichten: 75
Lid geworden op: 20 okt 2012, 20:57
Type MR2: AW11

Bericht door crasywheelyboy »

krijger schreef:De kosten van de materialen was in totaal iets van 130 euro. ;)

Alleen het inbouwen kost wat tijd.

inbouwen is geen probleem voor mij ben zelf monteur dus dat scheelt :P:P
en waar had je alles gekocht dan voor 130 euro......?
Gebruikersavatar
El Butre
Berichten: 1584
Lid geworden op: 28 dec 2006, 16:24
Type MR2: AW11
Contacteer:

Bericht door El Butre »

krijger schreef:Ik heb een storm filter van green (niet de 160 maar de max 250pk uitvoering). Met een buis naar de sideduck, zodat hij maximale rijwind erin krijgt.
Ah, naar de zij-eend, dat is inderdaad de beste plek. Maar krijg je dan geen last van kwaak-geluiden bij volgas? En hoe heb je de aanzuigbuis in de eend gemonteerd? paste dat makkelijk? Misschien 'ken' je wel even een foto posten...;D
Afbeelding
crasywheelyboy
Ik lul al aardig mee !
Berichten: 75
Lid geworden op: 20 okt 2012, 20:57
Type MR2: AW11

Bericht door crasywheelyboy »

El Butre schreef:Ah, naar de zij-eend, dat is inderdaad de beste plek. Maar krijg je dan geen last van kwaak-geluiden bij volgas? En hoe heb je de aanzuigbuis in de eend gemonteerd? paste dat makkelijk? Misschien 'ken' je wel even een foto posten...;D

ben ook wel benieuwd ideeën om te monteren zijn altijd van harte welkom :P:P
Gebruikersavatar
krijger
Berichten: 3000
Lid geworden op: 01 mar 2007, 14:54
Contacteer:

Bericht door krijger »

El Butre schreef:Ah, naar de zij-eend, dat is inderdaad de beste plek. Maar krijg je dan geen last van kwaak-geluiden bij volgas? En hoe heb je de aanzuigbuis in de eend gemonteerd? paste dat makkelijk? Misschien 'ken' je wel even een foto posten...;D
Voordat ik de auto start, sla ik de eend altijd met een deegroller, dan blijft die lekker stil :P
Gebruikersavatar
krijger
Berichten: 3000
Lid geworden op: 01 mar 2007, 14:54
Contacteer:

Bericht door krijger »

crasywheelyboy schreef:inbouwen is geen probleem voor mij ben zelf monteur dus dat scheelt :P:P
en waar had je alles gekocht dan voor 130 euro......?
Ralva, dat zit in elden (Arnhem)
Plaats reactie