Soms zijn er van die dingen waar je nooit naar om gekeken hebt en dan wordt het ineens een object wat je “moet” hebben.
Nu we de MR2 hebben zijn er ineens veel objecten die ik “wil” hebben. Één van die dingen zijn toch de wel achterlicht units van een facelift ZZW30.
Heb al heel wat rond gekeken maar vind niks. E-bay misschien maar daar waag ik me niet om via E-bay iets te gaan kopen. Zou ook niet weten hoe en een creditcard heb ik niet.
Mijn vraag nu is…..wie wilt er mee zoeken voor me naar een mooi stel achterlicht units van de ZZW30. zeker nu ik een hele dag achter een exemplaar heb gereden die ze erin heeft zitten.
Die luchtinlaten ben ik ook erg van gecharmeerd en leuke spoiler is ook niet te versmaden.
Wie o wie weet ergens wat liggen en als het via e-bay gaat wie wilt die moeite dan voor me doen.
ZZW30 facelift achterlicht units
Moderator: Pieten
Zelf heb ik er ook even naar gezocht. Maar nagenoeg onvindbaar. Sloperijen afgemaild, ook daar niets te vinden. Ze gaan trouwens niet meteen passen mocht je ze gevonden hebben. De facelift achterlichten hebben een iets andere aansluiting. Op spyderchat staat echter een handleiding om het pas te maken.jaapio wrote:Soms zijn er van die dingen waar je nooit naar om gekeken hebt en dan wordt het ineens een object wat je “moet” hebben.
Nu we de MR2 hebben zijn er ineens veel objecten die ik “wil” hebben. Één van die dingen zijn toch de wel achterlicht units van een facelift ZZW30.
Heb al heel wat rond gekeken maar vind niks. E-bay misschien maar daar waag ik me niet om via E-bay iets te gaan kopen. Zou ook niet weten hoe en een creditcard heb ik niet.
Mijn vraag nu is…..wie wilt er mee zoeken voor me naar een mooi stel achterlicht units van de ZZW30. zeker nu ik een hele dag achter een exemplaar heb gereden die ze erin heeft zitten.
Die luchtinlaten ben ik ook erg van gecharmeerd en leuke spoiler is ook niet te versmaden.
Wie o wie weet ergens wat liggen en als het via e-bay gaat wie wilt die moeite dan voor me doen.
- Yellow Dream
- Ik lul al aardig mee !
Je moet gewoon wat geduld hebben , maar vinden gaat zeker lukken .
Ik heb ze er zelf inzitten en ze passen gewoon zonder aanpassingen , je zal wel wel de buitenlandse systemen bedoelen en dan kan je met de EU keur zitten , maar was bij mij geen probleem , met keuring en dergelijke .
DUS GEDULD IS EEN SCHONE ZAAK , IK HEB OOK ENGELEN GEDULD MOETEN HEBBEN
Ik heb ze er zelf inzitten en ze passen gewoon zonder aanpassingen , je zal wel wel de buitenlandse systemen bedoelen en dan kan je met de EU keur zitten , maar was bij mij geen probleem , met keuring en dergelijke .
DUS GEDULD IS EEN SCHONE ZAAK , IK HEB OOK ENGELEN GEDULD MOETEN HEBBEN
ZZW30 wrote:Zelf heb ik er ook even naar gezocht. Maar nagenoeg onvindbaar. Sloperijen afgemaild, ook daar niets te vinden. Ze gaan trouwens niet meteen passen mocht je ze gevonden hebben. De facelift achterlichten hebben een iets andere aansluiting. Op spyderchat staat echter een handleiding om het pas te maken.
Geduld heb ik wel…..bij de Avensis heeft het ook twee jaar geduurd eer ik de wielen vond die ik mooi vond staan……..
Wel fijn dat er meerdere ogen mee koekeloeren……hoef ik misschien geen twee jaar te wachten uche haha….
Dat aanpassen? No probleem, is leuk om te doen….als het al nodig is….
Heb trouwens ook al wat leuke dingen gezien in één van die linkks die je me gegeven hebt…..is het nog geen kerst:kus:
Wel fijn dat er meerdere ogen mee koekeloeren……hoef ik misschien geen twee jaar te wachten uche haha….
Heb trouwens ook al wat leuke dingen gezien in één van die linkks die je me gegeven hebt…..is het nog geen kerst:kus:
- Yellow Dream
- Ik lul al aardig mee !
Ik hou het wel mee in de gaten Jaap , dus als ik wat tegen kom bel ik je wel even .jaapio wrote:Geduld heb ik wel…..bij de Avensis heeft het ook twee jaar geduurd eer ik de wielen vond die ik mooi vond staan……..
- Yellow Dream
- Ik lul al aardig mee !
jaapio wrote:Kijk es an...da bedoel ik nou.....![]()
en als het je lukt...... vieren we dat met BBQ op de camping.....en als dat niet lukt....dan vieren we het niet maar een BBQ kan altijd wel op een mooie zomerse dag
![]()
![]()
![]()
Houden we elkaar aan Jaap
Misschien ook eens informeren bij de dealer?
De nieuwprijs kan misschien best meevallen!
Wat ik nog wel weet is dat de units gewoon passen 1 op 1 maar de fittingen van de lampen zijn wel ietsje anders, maar hier kun je ook weer andere voor bestellen.
En de prijs van de luchtinlaten vond ik toen ontzetten meevallen!!!
Groetjes en succes, MRGEEL8)
De nieuwprijs kan misschien best meevallen!
Wat ik nog wel weet is dat de units gewoon passen 1 op 1 maar de fittingen van de lampen zijn wel ietsje anders, maar hier kun je ook weer andere voor bestellen.
En de prijs van de luchtinlaten vond ik toen ontzetten meevallen!!!
Groetjes en succes, MRGEEL8)