Ebay uitlaat spruitstuk.

Alles over de ZZW30. Onderhoud, aankoop weetjes en andere handigheidjes voor de ZZW30.

Moderator: Pieten

-RdV-
Ik lul al aardig mee !
Type MR2: ZZW30
Om het hele precat verhaal voor te zijn heb ik een spruitstuk zonder cat gekocht.

Image

Werkt en past allemaal prima, zelfs de originele hitteschilden hebben zich laten overtuigen om er weer strak om te passen. Het uitlaatgeluid is niet erger geworden. Qua vermogen heb ik het idee iets soepeler laag in de toeren te klimmen, maar dat kan aan mij liggen.

Mijn probleem komt bij de montage van de kleine beugeltjes die aan de onderkant van het spruitstuk vast gemaakt moeten worden en aan het blok. Deze passen niet meer.

Heeft iemand anders dit probleem gehad/opgelost??
Green Goblin
Type MR2: AW11
Ik weet nog wel dat het een crime was om ze vast te zetten (geloof dat je er slecht bij kunt, maar het pastte wel. Je hebt ze niet per ongeluk verwisseld ? Er zit lengteverschil in dacht ik.
-RdV-
Ik lul al aardig mee !
Type MR2: ZZW30
Green Goblin wrote:Je hebt ze niet per ongeluk verwisseld ? Er zit lengteverschil in dacht ik.
Daar ging ik inderdaad van uit omdat ik wel vaker dat soort acties heb maar ik heb elke mogelijke orientatie van de beugeltjes 3x geprobeerd en de manier waarop ik ze had neergelegd kwam het dichtst bij maar scheelde toch nog een centimeter of 2
Post Reply