Dan zou je nog steeds in een bocht moeten zorgen dat je op het juiste toerenal zit zodat de turbo meteen meedoet, na de bocht. Dus als het je dan enkel om de snellere accelleratie na de bocht gaat, terwijl je schakellui rijdt, dan is het wellicht niet helemaal wat je zoekt.
Moderne turbo motoren hebben wellicht een andere koppelcurve en een minder abrubt inkomende turbo. Dat zou best bij de ZZW30 turbo kit ook zo kunnen zijn en dan is het bovenstaande niet meer geheel van toepassing.
![Wink ;)](./images/smilies/wink.gif)
Overigens gaat het "vroem-psst" snel vervelen en irriteren als het erg nadrukkelijk en vaak aanwezig is. Het is een kwestie van smaak, maar ik was er gauw klaar mee
![Lipsrsealed :X](./images/smilies/lipsrsealed.gif)
Ik denk dat, tenzij de ZZW30 turbokit een mooie vlakke koppel en vermogenscurve oplevert, de eerste optie die je voorsteld het meeste plezier gaat bieden. Iets meer power en hetzelfde motorkarakter als nu tegen de laagste kosten.