Vincent's AW11
Moderator: Pieten
Vincent's AW11
Hallo,
ik ben Vincent, 23 jaar en woon net over de Belgische grens bij Sittard. Sinds begin December ben ik ook eindelijk eigenaar geworden van een Toyota, een Amerikaanse Targa uit 1988.
even het historische verhaal van dit bakje;
De auto heeft al behoorlijk wat van de wereld gezien, eerst 3 jaar New York en daarna met dezelfde eigenaar een jaartje mee naar Londen. De arme man zal toen waarschijnlijk door hebben gekregen dat dat een LHD auto niet ideaal is in Engeland! Hierna vond ik even niets terug in alle documenten maar de auto is in Amsterdam aangekomen en ook op NL kenteken gezet. Hier heeft een gulle papa deze gekocht en geschonken aan zijn 18 jarige dochter (toen was dit 15.000 gulden, blijkbaar enorm veel geld) als eerste auto. Mevrouwtje heeft er 17 jaar mee gereden en daarna nog 3 jaar in de stal gezet, toch iets te weinig plaats gehad en hem te koop aangeboden. Was al een paar maanden opzoek naar of een Targa, of eentje zonder schuifraam. Meteen gaan kijken en de dag erna gekocht Week erop naar de RDW voor hem te exporteren, blijkt dat de schorsingsdocumenten niet volledig zijn, dus terug naar het vrouwtje, papieren ophalen en 2de poging was geen probleem. Auto gaat dus binnenkort met rood-witte platen rondrijden en op Oldtimerkenteken.
ziezo
wat is er allemaal mee aan de hand. Het gebruikelijk, het is een roestbakje beide spatborden achter zijn slecht, beide spatborden voor (vakkundig verborgen onder de sideskirts) moet een nieuw stukje op. Boven de voorruit begint de verf los te laten. Bumperbalken zijn nog bruikbaar maar ook de nodige roest. EN tenslotte is de bumper voor beschadigd. Gelukkig kan ik deze ergens goedkoop regelen.
bijna een week bezig geweest met de schermen en bumper eraf te krijgen. Wat veel schroefjes! Komende week de voorschermen al repareren, nieuwe bumper hopelijk ophalen, de achterspatborden schuren en kijken tot hoever de roest gaat. Zo ziet hij er nu dus uit
wat is het plan met deze auto. Nou eerst in originele staat herstellen, compleet roestvrij maken en gedeeltelijk herspuiten. Dan hophop dat kenteken halen en zit je gebakken. 1x laten keuren, daarna vrijstelling.
Daarna kijken wat de mogelijkheden zijn qua historic rallye. Vader rijdt in Duitsland met zijn escort MKII RS2000 en als je iedere keer meegaat kijken dan begint het toch stilaan te kriebelen om zelf mee te doen....... Maar dan moet er ook een rolkooi in e.d. en dat is momenteel nog niet aan de orde. Stapje voor stapje. Wordt een 2de wagentje voor de mooie dagen
dagelijkse kar is een Volvo dieseltje en voor de pret met een 3 serie coupe wat driften op circuit zolder.
hopelijk heb ik mij een beetje duidelijk voor kunnen stellen voor jullie,
als je nog vragen hebt, stel maar hoor.
misschien nog wat handige vragen aan jullie;
- voorschermen en achterschermen, waar halen jullie deze vandaan? Heb heel het internet afgezocht en nog niets tegengekomen in Europa (uitgezonderd van Engeland) waar je deze kunt krijgen...
- zijn er nog critical points waar ik op moet letten tijdens het herstel van de auto? technisch is hij bijna perfect (heeft nieuwe remmen nodig en handremkabel is waarschijnlijk gebroken). Blokje is ook droog.
ik ben Vincent, 23 jaar en woon net over de Belgische grens bij Sittard. Sinds begin December ben ik ook eindelijk eigenaar geworden van een Toyota, een Amerikaanse Targa uit 1988.
even het historische verhaal van dit bakje;
De auto heeft al behoorlijk wat van de wereld gezien, eerst 3 jaar New York en daarna met dezelfde eigenaar een jaartje mee naar Londen. De arme man zal toen waarschijnlijk door hebben gekregen dat dat een LHD auto niet ideaal is in Engeland! Hierna vond ik even niets terug in alle documenten maar de auto is in Amsterdam aangekomen en ook op NL kenteken gezet. Hier heeft een gulle papa deze gekocht en geschonken aan zijn 18 jarige dochter (toen was dit 15.000 gulden, blijkbaar enorm veel geld) als eerste auto. Mevrouwtje heeft er 17 jaar mee gereden en daarna nog 3 jaar in de stal gezet, toch iets te weinig plaats gehad en hem te koop aangeboden. Was al een paar maanden opzoek naar of een Targa, of eentje zonder schuifraam. Meteen gaan kijken en de dag erna gekocht Week erop naar de RDW voor hem te exporteren, blijkt dat de schorsingsdocumenten niet volledig zijn, dus terug naar het vrouwtje, papieren ophalen en 2de poging was geen probleem. Auto gaat dus binnenkort met rood-witte platen rondrijden en op Oldtimerkenteken.
ziezo
wat is er allemaal mee aan de hand. Het gebruikelijk, het is een roestbakje beide spatborden achter zijn slecht, beide spatborden voor (vakkundig verborgen onder de sideskirts) moet een nieuw stukje op. Boven de voorruit begint de verf los te laten. Bumperbalken zijn nog bruikbaar maar ook de nodige roest. EN tenslotte is de bumper voor beschadigd. Gelukkig kan ik deze ergens goedkoop regelen.
bijna een week bezig geweest met de schermen en bumper eraf te krijgen. Wat veel schroefjes! Komende week de voorschermen al repareren, nieuwe bumper hopelijk ophalen, de achterspatborden schuren en kijken tot hoever de roest gaat. Zo ziet hij er nu dus uit
wat is het plan met deze auto. Nou eerst in originele staat herstellen, compleet roestvrij maken en gedeeltelijk herspuiten. Dan hophop dat kenteken halen en zit je gebakken. 1x laten keuren, daarna vrijstelling.
Daarna kijken wat de mogelijkheden zijn qua historic rallye. Vader rijdt in Duitsland met zijn escort MKII RS2000 en als je iedere keer meegaat kijken dan begint het toch stilaan te kriebelen om zelf mee te doen....... Maar dan moet er ook een rolkooi in e.d. en dat is momenteel nog niet aan de orde. Stapje voor stapje. Wordt een 2de wagentje voor de mooie dagen
dagelijkse kar is een Volvo dieseltje en voor de pret met een 3 serie coupe wat driften op circuit zolder.
hopelijk heb ik mij een beetje duidelijk voor kunnen stellen voor jullie,
als je nog vragen hebt, stel maar hoor.
misschien nog wat handige vragen aan jullie;
- voorschermen en achterschermen, waar halen jullie deze vandaan? Heb heel het internet afgezocht en nog niets tegengekomen in Europa (uitgezonderd van Engeland) waar je deze kunt krijgen...
- zijn er nog critical points waar ik op moet letten tijdens het herstel van de auto? technisch is hij bijna perfect (heeft nieuwe remmen nodig en handremkabel is waarschijnlijk gebroken). Blokje is ook droog.
- Roland
- Ik lul al aardig mee !
- Berichten: 113
- Lid geworden op: 05 apr 2013, 16:23
- Type MR2: AW11
- Contacteer:
Hee welkom, leuk project!
Die van mij was van/voor een dealerdochter in Duitsland voor 9 a 10 jaar, waarna hij 12 jaar bij dezelfde familie in NL verbleef voordat ik hem had.
Is die van jou wel eens opnieuw opgeknapt? Want anders is het best netjes en heeft hij veel binnen gestaan.
Wat betreft spatborden e.d.
Volgens mij zou je de voorste gewoon kunnen bestellen, en zou de prijs (relatief gezien) nog wel mee kunnen vallen. Zie dit topic:
http://mr2club.nl/forum/showthread.php? ... post283125
Geen idee of het nog leverbaar is, maar door dat topic lijkt het van wel.
Achterschermen waren vroeger lasdelen voor te bestellen maar die zijn al tijden niet meer leverbaar. Uit Engeland kun je inderdaad inlasdelen bestellen. Daar heb ik mijn auto mee laten opknappen. Het zal niet perfect zijn qua pasvorm, maar het scheelt al een hoop. Zie:
http://tandk-mr2-mk1-spares.piczo.com/m ... var=000044
Technisch gezien is alles gewoon erg betrouwbaar. Blokje loopt ook fantastisch, is betrouwbaar en sterk. Maar jij hebt een Amerikaanse 88-er, dus enigzins afgeknepen. Rijdt alsnog leuk genoeg. Ik zou zeggen dat het vrij makkelijk is om te bouwen naar eentje zonder EGR en kat, zoals mijn Nederlandse 85-er. Maar weet niet hoe je dan met de keuring zit.
Tja dorpels zijn verder een zwak punt, en vaak lekken ze wel bij de targa delen vanwege de rubbers.
Als je er mee wil gaan racen moet je even opletten, wat ik zelf had is dat de thermoswitch (voor de ventilatoren op de radiator voorin) kapot was. Dit merk je niet bij dagelijks rijden, totdat je echt 100% van je auto vraagt op het circuit bijvoorbeeld.
Edit: Ben je bekend met Toyodiy.com? Kun je onderdeelnummers en indicaties van prijzen vinden (meestal iets erbovenop doen). Als je je registreert kun je zelfs plaatjes aanzetten waardoor je zelfs de diagrammen hebt.
Succes!
Die van mij was van/voor een dealerdochter in Duitsland voor 9 a 10 jaar, waarna hij 12 jaar bij dezelfde familie in NL verbleef voordat ik hem had.
Is die van jou wel eens opnieuw opgeknapt? Want anders is het best netjes en heeft hij veel binnen gestaan.
Wat betreft spatborden e.d.
Volgens mij zou je de voorste gewoon kunnen bestellen, en zou de prijs (relatief gezien) nog wel mee kunnen vallen. Zie dit topic:
http://mr2club.nl/forum/showthread.php? ... post283125
Geen idee of het nog leverbaar is, maar door dat topic lijkt het van wel.
Achterschermen waren vroeger lasdelen voor te bestellen maar die zijn al tijden niet meer leverbaar. Uit Engeland kun je inderdaad inlasdelen bestellen. Daar heb ik mijn auto mee laten opknappen. Het zal niet perfect zijn qua pasvorm, maar het scheelt al een hoop. Zie:
http://tandk-mr2-mk1-spares.piczo.com/m ... var=000044
Technisch gezien is alles gewoon erg betrouwbaar. Blokje loopt ook fantastisch, is betrouwbaar en sterk. Maar jij hebt een Amerikaanse 88-er, dus enigzins afgeknepen. Rijdt alsnog leuk genoeg. Ik zou zeggen dat het vrij makkelijk is om te bouwen naar eentje zonder EGR en kat, zoals mijn Nederlandse 85-er. Maar weet niet hoe je dan met de keuring zit.
Tja dorpels zijn verder een zwak punt, en vaak lekken ze wel bij de targa delen vanwege de rubbers.
Als je er mee wil gaan racen moet je even opletten, wat ik zelf had is dat de thermoswitch (voor de ventilatoren op de radiator voorin) kapot was. Dit merk je niet bij dagelijks rijden, totdat je echt 100% van je auto vraagt op het circuit bijvoorbeeld.
Edit: Ben je bekend met Toyodiy.com? Kun je onderdeelnummers en indicaties van prijzen vinden (meestal iets erbovenop doen). Als je je registreert kun je zelfs plaatjes aanzetten waardoor je zelfs de diagrammen hebt.
Succes!
@Roland, heel erg bedankt voor je links, hiermee help je me alvast veel vooruit! En altijd leuk als je een beetje de historie weet van zo'n wagen.
De achterschermen zijn al eens gerepareerd (weet niet hoelang geleden, zal voor de zekerheid nog eens de onderhoudsblaadjes doorlezen, deze zijn altijd bewaard en misschien er overheen gelezen) maar nu zie je kleurverschil en linksachter is het behoorlijk slecht. Zal zodra het schuurwerk begint nog wat foto's posten hoe erg dit paneel is.
@Masacur, er komen inderdaad kleine plaatjes op, ben nog speciaal naar de verzekering op gesprek moeten gaan of dit wel of niet mogelijk was. Hier willen ze in Belgie nog wel eens moeilijk over doen. Maar het is al geregeld!
@Bond, heb je auto inderdaad op marktplaats zien staan, maar heb er bewust nog niet op geboden omdat de targa te koop stond in regio Maastricht en eerst naar deze wou kijken. Zuid-Holland was me nog een beetje te ver (denk wal dat ik met jouw auto een stuk goedkoper uit zou komen met alle reparaties erbij). Dus nee ik had je (nog) niet gecontacteerd! wel een hele mooie wagen
De achterschermen zijn al eens gerepareerd (weet niet hoelang geleden, zal voor de zekerheid nog eens de onderhoudsblaadjes doorlezen, deze zijn altijd bewaard en misschien er overheen gelezen) maar nu zie je kleurverschil en linksachter is het behoorlijk slecht. Zal zodra het schuurwerk begint nog wat foto's posten hoe erg dit paneel is.
@Masacur, er komen inderdaad kleine plaatjes op, ben nog speciaal naar de verzekering op gesprek moeten gaan of dit wel of niet mogelijk was. Hier willen ze in Belgie nog wel eens moeilijk over doen. Maar het is al geregeld!
@Bond, heb je auto inderdaad op marktplaats zien staan, maar heb er bewust nog niet op geboden omdat de targa te koop stond in regio Maastricht en eerst naar deze wou kijken. Zuid-Holland was me nog een beetje te ver (denk wal dat ik met jouw auto een stuk goedkoper uit zou komen met alle reparaties erbij). Dus nee ik had je (nog) niet gecontacteerd! wel een hele mooie wagen
Ondertussen al wat kleine vorderingen gemaakt met de AW11.
Volgend weekend komt de zandstraalmachine en dan kan er verder gewerkt worden. Ben begonnen met alle roestplekjes zichtbaar te maken, beetje schuren dacht ik maar op sommige plekken aan de wielkast is er 3mm plamuur... Kwam veel wit stof vanaf Meteen de auto van achter op steunen gezet zodat er wat meer ruimte is om aan te werken.
beetje een stappenplan; Carrosserie eerst in orde brengen en daarna in de Primer + Plamuur zetten, stap 2 is de auto terug naar de garage van Pa en technisch compleet in orde brengen, tenslotte de nieuwe lak en daarna weer assembleren.
zo ziet de arme emmer er tegenwoordig uit;
En de geschuurde delen, linksachter was dus zelfs nog erger dan verwacht, terwijl rechtsachter eigenlijk beter meeviel. Toch aan het twijfelen om linksachter een compleet nieuw paneel te zetten ipv inlasstukjes. Komende week naar de Toyota dealer in Maasmechelen (doen rallycross met AW11'jes) en kijken wat ze nog kunnen leveren.
Tevens gekeken hoe de roest voorkomen kan worden, heb gelezen dat vooral condensatie de oorzaak is? Zou mee eerlijk gezegd niet verbazen, omdat de luchttoevoer voor de luchtfilter hierlangs loopt. Aan beide kanten zit hier een reservoir aan met ontluchting dus misschien dat hierdoor allemaal condens gaat zitten? In ieder geval gaat de luchtfilter daar dus weg met de hele luchttoevoerbuizen. Heb al een sportfilter hier liggen dus die komt gewoon in het motorruim.
Deze bovenste gaat dicht!
Al met al schiet het project dus niet zo op hoop dat hij in de zomer naar de keuring kan, maar vrees ervoor. Ook nog op zoek naar polyester voorschermen, de huidige worden wel gewoon in orde gemaakt en terug erop gezet, maar wil in de loop der tijd deze 'upgraden' omdat dit plekje gewoon een ramp is.
maar als de trotse Limburgers die we zijn geven we niet op!
Volgend weekend komt de zandstraalmachine en dan kan er verder gewerkt worden. Ben begonnen met alle roestplekjes zichtbaar te maken, beetje schuren dacht ik maar op sommige plekken aan de wielkast is er 3mm plamuur... Kwam veel wit stof vanaf Meteen de auto van achter op steunen gezet zodat er wat meer ruimte is om aan te werken.
beetje een stappenplan; Carrosserie eerst in orde brengen en daarna in de Primer + Plamuur zetten, stap 2 is de auto terug naar de garage van Pa en technisch compleet in orde brengen, tenslotte de nieuwe lak en daarna weer assembleren.
zo ziet de arme emmer er tegenwoordig uit;
En de geschuurde delen, linksachter was dus zelfs nog erger dan verwacht, terwijl rechtsachter eigenlijk beter meeviel. Toch aan het twijfelen om linksachter een compleet nieuw paneel te zetten ipv inlasstukjes. Komende week naar de Toyota dealer in Maasmechelen (doen rallycross met AW11'jes) en kijken wat ze nog kunnen leveren.
Tevens gekeken hoe de roest voorkomen kan worden, heb gelezen dat vooral condensatie de oorzaak is? Zou mee eerlijk gezegd niet verbazen, omdat de luchttoevoer voor de luchtfilter hierlangs loopt. Aan beide kanten zit hier een reservoir aan met ontluchting dus misschien dat hierdoor allemaal condens gaat zitten? In ieder geval gaat de luchtfilter daar dus weg met de hele luchttoevoerbuizen. Heb al een sportfilter hier liggen dus die komt gewoon in het motorruim.
Deze bovenste gaat dicht!
Al met al schiet het project dus niet zo op hoop dat hij in de zomer naar de keuring kan, maar vrees ervoor. Ook nog op zoek naar polyester voorschermen, de huidige worden wel gewoon in orde gemaakt en terug erop gezet, maar wil in de loop der tijd deze 'upgraden' omdat dit plekje gewoon een ramp is.
maar als de trotse Limburgers die we zijn geven we niet op!
De buis naar het luchtfilter is niet de oorzaak van de roest.
De 1985-1986 MR2's hebben ook veel roest, links en rechts, en die hebben een compleet ander inlaattraject. Daarnaast geef je aan dat het spatbord links meer roest heeft dan de rechterkant, en daar loopt ook geen buis van de luchtinlaat.
De reden dat ze hier zo veel roesten, is omdat daar binnen altijd het vuil en vocht van de weg blijft zitten en het moeilijk schoon te maken is, en dat vermenigvuldig je dan met 25 jaar. Als ze alleen in de zomer gereden hebben en in de winter altijd binnen stonden is de kans veel groter dat ze daar geen roest hebben.
Het is prima wanneer je het luchtinlaattraject om gaat leggen, maar verwacht niet dat je daarmee roest voorkomt!
De 1985-1986 MR2's hebben ook veel roest, links en rechts, en die hebben een compleet ander inlaattraject. Daarnaast geef je aan dat het spatbord links meer roest heeft dan de rechterkant, en daar loopt ook geen buis van de luchtinlaat.
De reden dat ze hier zo veel roesten, is omdat daar binnen altijd het vuil en vocht van de weg blijft zitten en het moeilijk schoon te maken is, en dat vermenigvuldig je dan met 25 jaar. Als ze alleen in de zomer gereden hebben en in de winter altijd binnen stonden is de kans veel groter dat ze daar geen roest hebben.
Het is prima wanneer je het luchtinlaattraject om gaat leggen, maar verwacht niet dat je daarmee roest voorkomt!
Heb je gelijk in Rowan, was maar een gedachtje;)
Nu nog een airbox maken voor de nieuwe luchtfilter, dan zuigt deze ook niet alle warme lucht van het motorruim op.
Deze week gaat hij trouwens naar de spuiter! Spatbordrandjes worden door een firma in Maastricht op maat gemaakt (goedkoper dan bestellen uit Engeland). Ben nog aan het twijfelen of de motor- en voorkap mee gespoten moeten worden ivm kleurverschil, de lak is eigenlijk nog perfect maar gaat nooit 100% dezelfde kleur hebben als de nieuwe stukken. De deuren, voorschermen en achterschermen worden wel terug in rood gespoten.
Ik hoop hem in Maart terug te hebben voor de grote beurt, dan gaan we pas kunnen zien hoeveel er technisch nog aan moet gebeuren (tot nu toe moeten de achterste remschijven vervangen worden en de handrem hangt vast + groot onderhoud). Doel is dan April/Mei naar de Belgische keuring?
Het belangrijkste is nu het kenteken erop krijgen
Nu nog een airbox maken voor de nieuwe luchtfilter, dan zuigt deze ook niet alle warme lucht van het motorruim op.
Deze week gaat hij trouwens naar de spuiter! Spatbordrandjes worden door een firma in Maastricht op maat gemaakt (goedkoper dan bestellen uit Engeland). Ben nog aan het twijfelen of de motor- en voorkap mee gespoten moeten worden ivm kleurverschil, de lak is eigenlijk nog perfect maar gaat nooit 100% dezelfde kleur hebben als de nieuwe stukken. De deuren, voorschermen en achterschermen worden wel terug in rood gespoten.
Ik hoop hem in Maart terug te hebben voor de grote beurt, dan gaan we pas kunnen zien hoeveel er technisch nog aan moet gebeuren (tot nu toe moeten de achterste remschijven vervangen worden en de handrem hangt vast + groot onderhoud). Doel is dan April/Mei naar de Belgische keuring?
Het belangrijkste is nu het kenteken erop krijgen
Beide achterschermen zijn gerestaureerd, net als de voorschermen, de roestplek bij het targadak en de bodemplaat is ook gelast (had de auto nog niet 100% kunnen bekijken van onderen) nu staat de auto in de primer nog bij de spuiterij. Wou het oorspronkelijk zelf doen maar daar heb ik de ervaring en skills niet voor. Zou zonde zijn om deze MR2 te verpesten....
Zodra hij gespoten is (duurt ondertussen al 3 maanden omdat de spuiter of steeds met vakantie gaat of geen tijd heeft) zal ik de foto's posten. Normaal gezien gaat Filip even polsen bij zen kennis of hij een achterbumperbalk wilt doorverkopen en dan heb ik alle onderdelen voor hem terug op te bouwen. Hij gaat vanuit de spuiterij rechtsstreeks door naar de garage (autobedrijf van pa dus hier verwacht ik ook weer 2 weken voordat ze aan de auto beginnen)
Voor en achterbumper gaan komende week ook naar de poetser voor een goede poliersessie.
De enigste foto die ik ondertussen met jullie kan delen zijn de nieuw gespoten velgen, maar dat is het dan ook....
een realistisch doel; begin Augustus op kenteken hebben. En hier ben ik absoluut niet blij mee....
Zodra hij gespoten is (duurt ondertussen al 3 maanden omdat de spuiter of steeds met vakantie gaat of geen tijd heeft) zal ik de foto's posten. Normaal gezien gaat Filip even polsen bij zen kennis of hij een achterbumperbalk wilt doorverkopen en dan heb ik alle onderdelen voor hem terug op te bouwen. Hij gaat vanuit de spuiterij rechtsstreeks door naar de garage (autobedrijf van pa dus hier verwacht ik ook weer 2 weken voordat ze aan de auto beginnen)
Voor en achterbumper gaan komende week ook naar de poetser voor een goede poliersessie.
De enigste foto die ik ondertussen met jullie kan delen zijn de nieuw gespoten velgen, maar dat is het dan ook....
een realistisch doel; begin Augustus op kenteken hebben. En hier ben ik absoluut niet blij mee....
- Jeroen_1987
- Ik lul al aardig mee !
- Berichten: 34
- Lid geworden op: 07 nov 2013, 14:55
- Type MR2: AW11
- Contacteer:
omdat hij al 20 jaar de huisspuiter is van mijn vader's bedrijf. Levert echt vakwerk en de randen zien goed uit, maar helaas worden andere auto's (waar mensen dagelijks mee rijden en dus ook veel dringender zijn) voorgetrokken en blijft de aw11 een beetje links liggen.
Dus ik begrijp het wel dat als mijn pa auto's naar hem brengt die verkocht zijn en waarvan de bumper opnieuw gespoten moet worden, dat dit voorrang heeft. Maar het is zuur dat dadelijk de zomer voorbij is terwijl ik er graag aan verder wil werken
Dus ik begrijp het wel dat als mijn pa auto's naar hem brengt die verkocht zijn en waarvan de bumper opnieuw gespoten moet worden, dat dit voorrang heeft. Maar het is zuur dat dadelijk de zomer voorbij is terwijl ik er graag aan verder wil werken
Nee het plaatwerk is ondertussen al gebeurd. Beide voorschermen, beide achterschermen (LA zat veel werk aan), de bodem enzovoort. Hij staat al in de primer maar moet nu dus gespoten worden en daar schiet het niet op.....
hij heeft gewacht met spuiten tot al het plaatwerk gerepareerd was (logisch)
Dus we zitten 'in de laatste fase' voor hem, maar het gaat op zen limburgs, heel langzaam
hij heeft gewacht met spuiten tot al het plaatwerk gerepareerd was (logisch)
Dus we zitten 'in de laatste fase' voor hem, maar het gaat op zen limburgs, heel langzaam
Zo, na heeeeeeeeeel lang wachten staat de MR2 weer eindelijk in de garage en hierbij ook de foto's
Nu begint het rustgevende werk op de auto weer helemaal terug op te bouwen. Ben wel nog aan het wachten op de bumperbalk achteren, maar dit kan nog eventjes wachten. Morgen de hele dag de tijd om alles terug op te zetten (zondag tot volgende week zondag op vakantie bij de schoonouders) dus grote kans dat hij deze maand nog bij de garage geraakt! Voelt goed als er eindelijk vaart achter komt.
Nu begint het rustgevende werk op de auto weer helemaal terug op te bouwen. Ben wel nog aan het wachten op de bumperbalk achteren, maar dit kan nog eventjes wachten. Morgen de hele dag de tijd om alles terug op te zetten (zondag tot volgende week zondag op vakantie bij de schoonouders) dus grote kans dat hij deze maand nog bij de garage geraakt! Voelt goed als er eindelijk vaart achter komt.