Rem probleem
Moderator: Pieten
- Knuckles
- Ik lul al aardig mee !
- Berichten: 413
- Lid geworden op: 27 dec 2006, 19:14
- Type MR2: SW20/21/22
Ik kom net bij Dooierick vandaan en heb even het terugslagklepje van de witte turbo meegenomen en die op de mijne geprobeerd, maar helaas zonder succes.
Na een tijdje rijden lopen mijn remmen gewoon weer aan. Als ik dan de vacuümslang even los haal dan doen ze het gewoon weer normaal. Om vervolgens na een tijdje weer aan te lopen enz.
Dus dit schiet niet echt op zo.
Dus als er iemand is die nog een idee heeft wat het zou kunnen zijn dan hoor ik dat graag.
Na een tijdje rijden lopen mijn remmen gewoon weer aan. Als ik dan de vacuümslang even los haal dan doen ze het gewoon weer normaal. Om vervolgens na een tijdje weer aan te lopen enz.
Dus dit schiet niet echt op zo.
Dus als er iemand is die nog een idee heeft wat het zou kunnen zijn dan hoor ik dat graag.
- Knuckles
- Ik lul al aardig mee !
- Berichten: 413
- Lid geworden op: 27 dec 2006, 19:14
- Type MR2: SW20/21/22
Nou ik ben er uit denk ik. Ik heb zo juist dik een half uur gereden en hij remt goed en de remmen zijn ook niet aangelopen. Dus het ziet er allemaal goed uit.
Achteraf bleek het best een lullig dingetje te zijn waar ik mede dankzij de dealer achter kwam .
Aller eerst moet er dus wel zo'n terugslagklepje tussen. Dit om te zorgen dat er een vacuüm op de rembekrachtiger blijft. En je dus altijd kunt remmen.
Het aanlopen van de remmen zat uiteindelijk in de rembekrachtiger. Deze moet je vastmaken aan het rempedaal. Maar deze is te stellen (wist ik niet).
Nu was het waarschijnlijk zo dat de rembekrachtiger iets was ingedrukt. Door dat terugslagklepje trok hij dus steeds meer vacuüm en daardoor liepen dus uiteindelijk de remmen aan.
Achteraf een kleinigheid, maar voor je daar eens achter bent.
Morgen ga ik voor een langere testrit en hopelijk verloopt die ook gewoon positief
Achteraf bleek het best een lullig dingetje te zijn waar ik mede dankzij de dealer achter kwam .
Aller eerst moet er dus wel zo'n terugslagklepje tussen. Dit om te zorgen dat er een vacuüm op de rembekrachtiger blijft. En je dus altijd kunt remmen.
Het aanlopen van de remmen zat uiteindelijk in de rembekrachtiger. Deze moet je vastmaken aan het rempedaal. Maar deze is te stellen (wist ik niet).
Nu was het waarschijnlijk zo dat de rembekrachtiger iets was ingedrukt. Door dat terugslagklepje trok hij dus steeds meer vacuüm en daardoor liepen dus uiteindelijk de remmen aan.
Achteraf een kleinigheid, maar voor je daar eens achter bent.
Morgen ga ik voor een langere testrit en hopelijk verloopt die ook gewoon positief
-
- Ik lul al aardig mee !
- Berichten: 408
- Lid geworden op: 30 dec 2006, 00:38
- Type MR2: AW11