Duderstadt 2021 zomereditie

De naam zegt het al: Meetings van de club.

Moderator: Pieten

Plaats reactie
Gebruikersavatar
De achterbank
Ik lul al aardig mee !
Berichten: 162
Lid geworden op: 11 okt 2008, 18:01

Duderstadt 2021 zomereditie

Bericht door De achterbank »

Dit jaar een XL-editie voor wie dat wil, we hebben er tenslotte een aantal moeten missen ivm Covid-19

Het hotel is exclusief voor The WildBunch gereserveerd van 28 juli tot 4 augustus
Je bent niet verplicht de gehele periode te boeken, je kunt ook bijvoorbeeld alleen het weekend komen. (Al zal het hotelpersoneel je dankbaar zijn als je  zo lang mogelijk blijft)

In dit topic kun je je officieel aanmelden:
viewtopic.php?f=20&t=21622

Graag aangeven met hoeveel personen en van wanneer tot wanneer je komt.
De reguliere kosten zijn €44 per persoon per nacht, echter is er besloten om dit eenmalig op te rekken met €6,- pppn om zo het hotel te bedanken voor alle jaren die zij zo goed voor ons zorgen en om de klap die ze hebben gehad van de coronacrisis enigzins te verzachten
Deze €6,- pppn willn we graag contant ontvangen op de dag van je aankomst. Dit geld gaat in een spaarpot en zullen we zondags aanbieden aan het hotel.
Contant dus, zodat de Duitse belastingdienst dat niet gaat afromen

Voor de niet-wiskundigen onder ons een voorbeeld:
Kom je op vrijdag aan en ga je op zondag weg (2nachten) kost je dit dus €88 + €12. Met 2 personen dus €176 + €24


Bij de vooraankondiging zijn  al veel mensen geweest die hebben aangegeven te willen komen. Uiteraard is dit fantastisch, maar betekent het ook dat het hotel hoogstwaarschijnlijk geheel vol zal zitten. Bij meer aanmeldingen dan beschikbare kamers, zullen we ook mensen gaan plaatsen in een nabijgelegen hotel (<5km). Hier zal dan enkel overnacht worden, ontbijt en diner zal gewoon in hotel Zur Erholung Monneke plaatsvinden.
Hier dient ook het verblijf afgerekend te worden.
Kamerindeling (en eventuele hotelkeuze) wordt net zoals de eerdere Covid-19 editie gedaan.

Hoewel de situatie in Duitsland toelaat dat dit evenement plaats kan vinden, blijft doorgang  uiteraard  afhankelijk van hoe de coronasituatie en regels in Duitsland op het betreffende moment zijn
Kort van tevoren zullen de regels nog worden gecommuniceerd, maar houd rekening met de anderhalve meter maatregel, handen wassen en mondkapjesplicht in het hotel.


De Pieten
Gebruikersavatar
De achterbank
Ik lul al aardig mee !
Berichten: 162
Lid geworden op: 11 okt 2008, 18:01

Re: Duderstadt 2021 zomereditie

Bericht door De achterbank »

Voor de duidelijkheid, gelieve niet hier je aanmelding te doen maar in het betreffende aanmeldtopic:

viewtopic.php?f=20&t=21622

Overige vragen/opmerkingen kunnen hier uiteraard wel gepost worden
Gebruikersavatar
De achterbank
Ik lul al aardig mee !
Berichten: 162
Lid geworden op: 11 okt 2008, 18:01

Re: Duderstadt 2021 zomereditie

Bericht door De achterbank »

Nog 3 kamers beschikbaar. Wil je nog mee? Geef je dan hier op:
viewtopic.php?f=20&t=21622
Gebruikersavatar
De achterbank
Ik lul al aardig mee !
Berichten: 162
Lid geworden op: 11 okt 2008, 18:01

Re: Duderstadt 2021 zomereditie

Bericht door De achterbank »

Over 3 weken is het zover, de XL zomereditie van Duderstadt!

Voordat het zover is graag even aandacht voor het volgende:

Zoals jullie ongetwijfeld wel via het nieuws hebben meegekregen, loopt het aantal coronabesmettingen in Nederland weer heel rap op. Hierdoor lopen wij het risico dat wij weer aan aanvullende reisregels moeten gaan voldoen als we oranje of rood gaan kleuren op de kaarrt van Europa. Te denken valt aan een negatieve pcr-test, bewijs van vaccinatie etc
Houd dus alsjeblieft het nieuws omtrent reizen naar Duitsland goed in de gaten en  tref passende maatregelen.

Ook zijn in Duitsland op veel publiekstoegankelijke plekken ffp2 medische mondmaskers nog verplicht. Een ander mondmasker wordt vaak wel gewoon toegelaten maar houd in je achterhoofd dat je er wel een boete voor kunt krijgen. Beste is dus gewoon om te zorgen voor de juiste maskers.

In de week voorafgaand aan de start van het evenement zullen wij de dan geldende regels hier nog posten maar houd het zelf ook goed in de gaten!!!




We hebben nog 2 kamers beschikbaar dus als je nog twijfelt.....geef je op!
JelmerZ
Ik lul al aardig mee !
Berichten: 61
Lid geworden op: 20 nov 2016, 20:44
Type MR2: SW20/21/22
Locatie: Franeker

Re: Duderstadt 2021 zomereditie

Bericht door JelmerZ »

De achterbank schreef: 08 jul 2021, 16:59 Over 3 weken is het zover, de XL zomereditie van Duderstadt!

Voordat het zover is graag even aandacht voor het volgende:

Zoals jullie ongetwijfeld wel via het nieuws hebben meegekregen, loopt het aantal coronabesmettingen in Nederland weer heel rap op. Hierdoor lopen wij het risico dat wij weer aan aanvullende reisregels moeten gaan voldoen als we oranje of rood gaan kleuren op de kaarrt van Europa. Te denken valt aan een negatieve pcr-test, bewijs van vaccinatie etc
Houd dus alsjeblieft het nieuws omtrent reizen naar Duitsland goed in de gaten en  tref passende maatregelen.

Ook zijn in Duitsland op veel publiekstoegankelijke plekken ffp2 medische mondmaskers nog verplicht. Een ander mondmasker wordt vaak wel gewoon toegelaten maar houd in je achterhoofd dat je er wel een boete voor kunt krijgen. Beste is dus gewoon om te zorgen voor de juiste maskers.

In de week voorafgaand aan de start van het evenement zullen wij de dan geldende regels hier nog posten maar houd het zelf ook goed in de gaten!!!




We hebben nog 2 kamers beschikbaar dus als je nog twijfelt.....geef je op!
Afgelopen weekend ben ik geweigerd bij bepaalde winkels omdat ik geen ffp2 mondkapje had, dus advies wel meenemen :)
Midship powered :adhd:
Gebruikersavatar
De achterbank
Ik lul al aardig mee !
Berichten: 162
Lid geworden op: 11 okt 2008, 18:01

Re: Duderstadt 2021 zomereditie

Bericht door De achterbank »

Update met betrekking tot Corona-maatregelen Duitsland:

Zoals jullie misschien reeds gehoord hebben, beschouwen onze oosterburen Nederland met ingang van zondag 18 juli weer tot risicogebied en daarom worden er  eisen gesteld aan het inreizen.

- Een ieder die Duitsland voor langer dan 24 uur in wil, moet zich VERPLICHT AANMELDEN via de volgende website:

www.einreiseanmeldung.de

- Je bent volledig gevaccineerd  (+ 2 weken) en kunt dit aantonen met een vaccinatiebewijs.

- je kunt een recente negatieve pcr-test of antigeen-test overleggen

Ik heb het nog niet op officiële pagina gezien maar waarschijnlijk is een herstelbewijs als je Covid al hebt gehad van minimaal 28 dagen oud en maximaal 6 maanden ook voldoende om zonder quarantaine het land in te mogen.

Voor diegene die een test moeten ondergaan, is het misschien raadzaam om (indien mogelijk) daar nu al een afspraak voor te gaan maken zodat je zeker op tijd getest kan worden en de uitslag hebt.

https://www.rijksoverheid.nl/onderwerpe ... coronatest


Verder geldt in Duitsland nog steeds een mondkapjesplicht in publieke gebouwen. Houd er rekening mee dat dit een medisch masker moet zijn. Je kunt geweigerd worden als je die niet draagt en kunt er zelfs voor bekeurd worden

In het hotel gelden dezelfde regels als vorig jaar:
-mondkapje verplicht als je door het hotel wandelt en in het restaurant als je je eten pakt
- handen wassen
- toilet in je eigen kamer gebruiken


Mocht je om wat voor reden niet gevaccineerd zijn en je wilt geen pcr-test ondergaan of hebt geen herstelbewijs, meld je dan af en doe de gehele groep dan een plezier en blijf thuis. We zitten in onze eigen bubbel en we willen graag allemaal gezond blijven!


Ondanks het bovenstaande, kunnen en gaan we er natuurlijk een prachtige week van maken 😎
Gebruikersavatar
De achterbank
Ik lul al aardig mee !
Berichten: 162
Lid geworden op: 11 okt 2008, 18:01

Re: Duderstadt 2021 zomereditie

Bericht door De achterbank »

BELANGRIJKE UPDATE BETREFFENDE Duderstadt 2021 zomereditie

Vandaag is om 16.00 uur bekend geworden wat de nieuwe inreisregels zijn voor vakanties naar Duitsland. De nieuwe inreisregels gaan gelden vanaf dinsdag 27 juli.

Heel goed nieuws kunnen we helaas niet melden:

- Alleen personen die minimaal 2 weken volledig gevacineerd zijn, zijn welkom zonder quarantaine. Zij dienen voor vertrek een inreisformulier online in te vullen op
www.einreiseanmeldung.de en het vaccinatiebewijs/herstelbewijs te uploaden

- Ben je dus niet gevaccineerd of hersteld van het virus, MOET je 10 dagen in quarantaine, eventueel in te korten als je na 5 dagen een nieuwe negatieve test kunt tonen.

Graag wil ik van iedereen weten wie volledig en minimaal 2 weken gevaccineerd is, of wie minimaal 28 dagen en maximaal 6 maanden geleden corona heeft gehad en een herstelbewijs heeft en die nog steeds mee willen. Dat zijn de enige personen die deze editie dus mee mogen (LET OP UITZONDERING ONDERAAN DIT BERICHT), ieder ander moeten we helaas teleurstellen.

Graag voor zondag 25 juli 12.00uur aangeven zodat we weten voor wie het hotel geboekt kan blijven

We hadden graag ander nieuws gehad en betreuren dat we een aantal mensen moeten uitsluiten. Echter hoop ik wel dat diegene die wel mogen, ook daadwerkelijk nog gaan. Het hotel heeft tenslotte een hele week exclusief gereserveerd voor de WildBunch

UITZONDERING OP NIEUWE REISREGELS
Ben je niet gevaccineerd, maar zou je maandag al kunnen vertrekken naar Duitsland, dan hebben we nog 6 kamers beschikbaar in het hotel. Dan val je nog onder de oude regels en kun je zonder quarantaineplicht toch het land in. Je moet dan wel over een negatieve pcr-test beschikken van maximaal 72 uur oud. Ook de aanmeldplicht via eerder genoemde site is van toepassing.
Wil je hier gebruik van maken, stuur dan een privébericht naar Erik Vriesinga voor beschikbaarheid
Gebruikersavatar
De achterbank
Ik lul al aardig mee !
Berichten: 162
Lid geworden op: 11 okt 2008, 18:01

Re: Duderstadt 2021 zomereditie

Bericht door De achterbank »

Nog 1 huishoudelijke mededeling voor wat betreft Duderstadt 2021 zomereditie.

Zoals in de omschrijving van het evenment vermeld, doen we deze editie een extra bijdrage voor het personeel van het hotel.
Deze bijdrage bedraagt €6 per persoon, per nacht, te voldoen aan mij op de dag van aankomst (of de dag dat ik aankom). Dit geld gaat in een spaarpot en zullen we zaterdag overhandigen.

Ik wil jullie verzoeken om het bedrag wat je moet betalen GEPAST wilt inleggen. Er is GEEN wisselgeld aanwezig.
Mocht je het niet gepast hebben......naar beneden afronden doen we uiteraard niet, naar boven vinden we totaal geen probleem 👌😜
Gebruikersavatar
De achterbank
Ik lul al aardig mee !
Berichten: 162
Lid geworden op: 11 okt 2008, 18:01

Re: Duderstadt 2021 zomereditie

Bericht door De achterbank »

Zoals alle aanwezigen van de Duderstadt 2021 zomereditie (waarschijnlijk) hebben gemerkt, is er dit jaar geen sticker uitgedeelt van de 2021 editie. Ergens in de voorbereiding/uitvoering is het mis gegaan. Echter willen wij wel graag alle deelnemers een sticker gaan toesturen.
Wij hebben geen adressen van de meeste van jullie, dus bij deze het verzoek om even een berichtje met je adresgegevens naar Jelmer Zwerver te sturen. Die zal dan zorgen dat iedereen  binnen 3 weken een sticker thuisgestuurd krijgt.

Iedereen bedankt voor de aanwezigheid, gezelligheid en gekkigheid en hopelijk zien we iedereen weer bij de volgende.
Noteer alvast maar in je agende, 28 tm 31 juli 2022!!!
De 20ste editie 🍾😎
Gebruikersavatar
El Butre
Berichten: 1584
Lid geworden op: 28 dec 2006, 16:24
Type MR2: AW11
Contacteer:

Re: Duderstadt 2021 zomereditie

Bericht door El Butre »

Nog geen verslag? Hoop dat het een geslaagde editie was!
Gebruikersavatar
erikmr
Berichten: 4423
Lid geworden op: 21 dec 2006, 23:16
Type MR2: AW11
Contacteer:

Re: Duderstadt 2021 zomereditie

Bericht door erikmr »

8) we zijn sprakeloos = Loos schrijft het verslag :) :)
Gebruikersavatar
De achterbank
Ik lul al aardig mee !
Berichten: 162
Lid geworden op: 11 okt 2008, 18:01

Re: Duderstadt 2021 zomereditie

Bericht door De achterbank »

erikmr schreef: 14 aug 2021, 12:32 8) we zijn sprakeloos = Loos schrijft het verslag :) :)

Bij deze dan, maar pas op, ik ga wel de perken te buiten :P






HET WAS TOP :dux-blij_thumb-up: :adhd: :driving: :eten:


Jaja, 2 woorden teveel ik weet het. Ben ik er nu voor minimaal 3 jaar vanaf ;D
Gebruikersavatar
Gert-Jan
Ik lul al aardig mee !
Berichten: 139
Lid geworden op: 09 nov 2014, 11:30

Re: Duderstadt 2021 zomereditie

Bericht door Gert-Jan »

Whahaha 😂🤣 dat had ik niet beter gekund, zelfs niet met de achterkant omhoog, stationair draaiend, met een hesje aan om 05.00uur 🤔😝
Gebruikersavatar
erikmr
Berichten: 4423
Lid geworden op: 21 dec 2006, 23:16
Type MR2: AW11
Contacteer:

Re: Duderstadt 2021 zomereditie

Bericht door erikmr »

Gert-Jan schreef: 14 aug 2021, 21:51 Whahaha 😂🤣 dat had ik niet beter gekund, zelfs niet met de achterkant omhoog, stationair draaiend, met een hesje aan om 05.00uur 🤔😝
gevarendriehoek vergeten :) :adhd:
Gebruikersavatar
Gert-Jan
Ik lul al aardig mee !
Berichten: 139
Lid geworden op: 09 nov 2014, 11:30

Re: Duderstadt 2021 zomereditie

Bericht door Gert-Jan »

:frusty: ;D
Plaats reactie