reacties Duderstadt2024 zomeredition

De naam zegt het al: Meetings van de club.

Moderator: Pieten

erikmr
Type MR2: AW11
8) Ook al schitterde ik door afwezigheid ;D
Heb ik toch de indruk dat het dat het weer een geslaagde D town is geweest :meeting: :twb: :D! :D! :D! :cruisin

Dus laat ik de kreet THE FINAL EDITION nog maar even achterwege 8)

Maar als bijkomstigheid wil ik wel ff duidelijk hebben

Dat wij als Club / Familie die van toeren en leuke samenkomsten houd
Het met zeer weinig Meetings doen die door enkele leden georganiseerd worden

Ergo :
De Pieten zien dan ook graag wat meer inzet van de leden .

WANT : De LEDEN MAKEN DE CLUB ;D ;D

Verder verwacht ik hier nu leuke verhalen en berichten :twb: :tekst-toppie: :thumb3d:
Kees
Ik lul al aardig mee !
Type MR2: AW11
Laten we een betaalde club op inschrijving worden, pasjes invoeren, een streng deurbeleid voeren op alleen MR2 modellen....
Buitenstaanders weren en .... Oh wacht ..

Oh sorry Erik ik sliep nog....

Het was weer fantastisch hier. Op naar de volgende!
De achterbank
Ik lul al aardig mee !
Het was de wereldreis weer meer dan waard, ondanks wij ergens anders onderdak hadden. Was goed om weer wat bekende gezichten te zien en te spreken.

En zelfs met de Seat Suv kunnen genieten van de asfalt aldaar :driving: :psyco:
BST
Zere vingers van het typen..
Type MR2: SW20/21/22
Omdat het hotel al vol was voordat we het doorhadden, hadden Els en ik geen plek in het hotel. Dat neemt niet weg dat we ons een ijsje op de markt niet laten ontzeggen, dus wij gingen zaterdag vroeg in de ochtend die kant op.

Image

Op de markt kwamen we een aantal bekenden tegen, het was leuk om de bekende gezichten weer te zien :)

Na de 400km in de MR2, waarvan ongeveer 100 binnendoor hadden we wel trek, dus we zijn gelijk aan het ijs gegaan.

Image

Na het ijs en een wandelingetje door het centrum van duderstadt, waar alle winkels kennelijk dicht zijn op zaterdagmiddag, zijn we nog even een stukje binnendoor gereden en langs het hotel gegaan.

Image

Daar was op dat moment een bruiloft bezig, en er waren verder geen wildbunchers aanwezig op dat moment, althans, niet volgens de hoteleigenaresse. Dus daarom maar ff snel een selfie gemaakt en verder gaan rijden door de omgeving en vervolgens weer een flink stuk binnendoor richting NL gegaan. Op een gegeven moment begon het te regenen, maar gelukkig konden we boven de 80 blijven en de dakjes open laten zonder nat te worden. Helaas waren we een half uur later niet zo gelukkig, het ging steeds harder regenen en we kwamen achter diverse mensen te rijden die 60 reden waar je 100 mocht, met weinig kans om in te halen vanwege de vele tegenliggers en bochten, dus toen maar gestopt om de dakjes er weer in te doen en na nog een stukje binnendoor de snelweg maar opgezocht om vervolgens tegen 8 uur weer thuis aan te komen. Prima dagje zo, ondanks dat we niet heel veel leden hebben gezien 8)

Image

Volgens jaar maar weer kijken of we dan wel op tijd zijn voor het hotel. ::)
Donar_NL
Knop gevonden hoor !
Hallo,

Even voorstellen.
Ik ben Jeroen Dekker, ik ben 50 jaar jong, en woon in Almere Poort met mijn vrouw en dochter.
Deze Duderstadt editie was ik voor het eerst mee op uitnodiging van Lars.
Ik bezit geen MR2, maar een Subaru WRX STI, dus wel JDM en een soort van halve Toyota zeg maar.

Duderstadt2024 was erg leuk, en ik hoop volgende editie ook weer mee te kunnen.

Groet,

Jeroen
Image
Image
Image
Image
Image
Post Reply