Ik krijg geen onderdelen van Van Deijne :(

Alles over de AW11. Onderhoud, aankoop weetjes en andere handigheidjes voor de AW11.

Moderator: Pieten

Robert
Ik heb nodig 2 spoorstangen (links en rechtsachter), een fusee rechtsachter en dat kleine subframe-pje wat aan de onderste draagarm en de koets vast zit (linksachter)

Van Deijne wil het me niet verkopen want er bestaat volgens hun geen kans dat het intact losgehaald kan worden :( Dus weet iemand hoeveel me dit nieuw gaat kosten vanaf de dealer? :-/
Green Goblin
Type MR2: AW11
Veel denk ik. bel anders Sieger of Chevy-boy eens.
Peerke
Zere vingers van het typen..
Type MR2: ZZW30
Of Willie Hermans.
rmmr2
Peerke wrote:Of Willie Hermans.
jah en die trekt t vervolgens 200m verderop van de sloop...:(

ik mocht er ook niet op van ze toen ik wat nodig had, beetje brutaal zijn en gewoon sleutelen.
Peerke
Type MR2: ZZW30
Hij kan Willie toch gewoon bellen voor info of wat een nieuwe kost......
Ewoud
Het handigste is dat je gewoon langs je locale Toyotadealer gaat, de magazijnchef op het scherm aanwijst welke stangetjes en andere onderdelen je nodig hebt, weet je precies wat het je nieuw bij de dealer kost.

Zo simpel als wat.....
Robert
Ewoud wrote:Het handigste is dat je gewoon langs je locale Toyotadealer gaat, de magazijnchef op het scherm aanwijst welke stangetjes en andere onderdelen je nodig hebt, weet je precies wat het je nieuw bij de dealer kost.

Zo simpel als wat.....

ehm jah, zover was ik ook al. ::) Spoorstokken en fusee zijn geen probleem maar dat subframe gaat zelfs het verstand van mijn dealer te boven. Gelukkig is chevy-boy al 'on the case' :)
rmmr2
ik hoop dat je er een beetje geluk mee hebt..
Post Reply