Mooie MR2 idd!
Lekker strak, maar wat ook eerder al werd gemeld, de stootlijsten voor en achter hadden ook weg gemogen. had het net wat meer 'af' gemaakt.
Waar heb je trouwens t inlaatspruitstuk vandaan?
wat pics van de 2
Moderator: Pieten
-
gjsmr2
mr. toyota wrote:Dikke bak!!
Ik zou nog wel een setje spacers bij de achterwielen plaatsen, zodat ze iets verder naar buiten komen. En misschien de ramen tinten.
Verder is het een mooie auto.
Heb je ook nog foto's van de motorruimte??
Spacers zijn besteld:)
De motorruimte word nu ff onder handen genomen door joshma:dux-blij_thumb-up:
De kofferbak ook trouwens whehe
Ramen tinten lijkt me ook wel gaaf ja. Thanks for the tip!!
-
gjsmr2
roald wrote:toch een paar puntjes die me opvallen:
de naad tussen je dak en dakstijl is best duidelijk
bij de deuren en side intake zijn de stootlijsten netjes weg gewerkt maar bij je voor en achterbumper niet
bij je voorschermen heb je de gaten niet uitgezaagt
bij je voorbumper zijn de zij gaten helemaal dicht gemaakt. oogt best raar vind ik
en ja, ik zou er een achterspoiler op zetten maar dat is kwestie van smaak
(owja ik probeer je auto niet af te zeiken hoor... vind het een prachtig exemplaar verderz
Hey, kritiek is altijd welkom.
De naad tussen de dakstijl en dak is geen naad. Dat is het orginele zwarte rubbertje wat daar tussen hoort.
De stootlijsten heb ik met opzet niet laten doen voor en achter want dat werkt teveel. Mijn spuiter(en het is een hele goeie) vertelde me dat het dan een kwestie van tijd is voordat er scheurtjes in komen. Wil niet steeds weer opnieuw me centjes naar hem brengen. En als je een drempeltje raakt met de voorbumper begint die ellende ook al. En je kan ze niet meer verwijderen, als je erachter moet wezen. Naja, het valt mij niet eens meer op gelukkig.
De gaten in de voorbumper zitten normaal mistlichten hoor.Dan kan je er ook niet doorheen kijken. Nu zitten er ook lampjes.
Greetz
-
roald
nee ik bedoelde het ook anders
die lijsten weg voor en achter en 1 naad tussen he achter en voorscherm en je bumpers, zo wordt het nu bij mij gedaan...
en dat werken kan ook bij je side intakes naar je achterscherm gaan werken, mijn spuiter zei ook al dat het een risico was. maar ik neem dat risico wel
die lijsten weg voor en achter en 1 naad tussen he achter en voorscherm en je bumpers, zo wordt het nu bij mij gedaan...
en dat werken kan ook bij je side intakes naar je achterscherm gaan werken, mijn spuiter zei ook al dat het een risico was. maar ik neem dat risico wel
-
gjsmr2
roald wrote:trouwens paste jou rechter voorscherm ook zo ruk en je linker weer goed?
Yup, zelfde probleem.
die strip en die sidevent was een klein risico jah , maar die heeft hij muurvast gezet. Heb na 8 maanden nergens last van. En ik heb expres veel g krachten erop los gelaten.
1 naad had ook gekund ja. maarja das nog steeds een naad.
- Mayo MR-2 Fan
- Knop gevonden hoor !
- Type MR2: AW11
nice car!:::|

-
gjsmr2
Niels wrote:Dat rubbertje kun je volgensmij op kleur bestellen. Is niet zo duur geloof dat ik zo'n 15 euro kwijt was
Niet in pikes peak white pearl van de nissan 350z
-
gjsmr2
Nome wrote:Nee klopt...
Maar wel in wit, en dan valt het toch al een heel stuk minder op!!;)
Heb een witte geprobeert, zag er niet uit vet kleurverschil.
Auto is helemaal zwart wit, dus valt juist minder op:P