Heel goede service. Mensen die er ook echt verstand van hebben. Veel spullen op voorraad en goede prijzen.
- Toyota dealer Amerfoort
Mensen die naar mijn mening totaal geen verstand van Mr2's hebben. Nooit iemand die je te woord wilt staan. Je komt bij de balie en ze laten je een kwartier staan voordat er ook maar iemand naar je kijkt. Uurtarief belachelijk duur. Onderdelen erg duur.
Ik koop de onderdelen voor mijn mr2 bij Toyota dealer louwman amsterdam zuid-oost...
ik heb geen ervaringen met de werkplaats...
maar wel met de service van het magazijn...
ik ben daar erg tevreden over omdat er ruim de tijd voor je word genomen om iets uit te zoeken...
en ze tonen echt intresse voor wat je moet hebben...
Ik zou EMS kiezen (dat is express airmail), tenzij je echt iets groots laat overkomen (een auto of rear clip of motorblok oid). Een EMS zending heb je meestal binnen een paar dagen binnen, terwijl surface mail in weken gerekend wordt.
Qua levertijd zou ik ze gewoon een mailtje sturen of de onderdelen die je wilt bestellen op voorraad zijn. Ik heb ooit eens een mailwisseling met ze gehad en ze reageren snel en zijn erg behulpzaam.
Toyota dealer Oudshoorn.
Zwanendrift 2
2408 AZ Alphen A/d Rijn
Hele behulpzame mensen, en behoorlijk veel kennis.
Heb bestelde onderdelen altijd snel in huis, de goede welteverstaan... een mr2 met een 2.2 blok is niet zo algemeen, heb ik bij andere toyo dealers gemerkt. Maar bij Oudshoorn hebben ze me altijd prima geholpen